Forumoverzicht Nieuwsberichten Claudio Braga naar Maritimo?

Claudio Braga naar Maritimo?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht vr jun 08, 2018 3:28 pm
Pats Geregistreerde gebruikers

http://www.rtp.pt/madeira/desporto/clud ... timo_19314

Vertaling via Google:

Cláudio Braga is de coach die Daniel Ramos opvolgt in de technische opdrachten van het Marítimo-team. Na de mislukte onderhandelingen met José Gomes, die koos voor Rio Ave, moest de deal met de coach die in Nederland was opgeleid de Fortuna Sittard binnenkort worden aangekondigd door de green-headers.

Cláudio Braga (43) nam de Fortuna Sittard mee naar de Eredivisie in mei van dit jaar - de eerste Nederlandse voetbalcompetitie, een "moment" in zijn carrière, zoals hij destijds zei. De promotie was gegarandeerd na een 1-0 overwinning op PSV in de 38e en laatste ronde van de tweede klasse.

Cláudio Braga wilde al heel lang in Portugal trainen. De Marítimo is een van de kansen van de technicus om de wens te realiseren om een Portugese club te trainen.

Bericht vr jun 08, 2018 3:36 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Das een zware tegenvaller.

Bericht vr jun 08, 2018 3:45 pm
Realfan1974 Geregistreerde gebruikers

Oh zou inderdaad erg jammer voor ons zijn. Mocht het waar zijn dan wil ik deze topgozer bedanken voor alles wat hij gedaan heeft voor Fortuna
Nothingcanstopourmission

Bericht vr jun 08, 2018 3:52 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Braga is in gesprek ja. Mocht hij daar hoofdtrainer worden, dan is hem dat erg gegund. Wat een professional, aardig en kundig persoon is dat. Voor ons een gemis, dat zeker. Maritimo is best wel een grote stap en een goede club op hoogste niveau. Op ook nog eens een heel mooi eiland en in een mooie stad.

Bericht vr jun 08, 2018 3:58 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Ja Gun heeft meer dan uitstekende contacten in Portugal. Daar gaat ook Fortuna nog meer van profiteren. Als het lukt een mooie toegevoegde scout voor Fortuna.

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr jun 08, 2018 4:19 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Achter Fortuna schreef:
Ja Gun heeft meer dan uitstekende contacten in Portugal. Daar gaat ook Fortuna nog meer van profiteren. Als het lukt een mooie toegevoegde scout voor Fortuna.

Dit komt niet via Gun. Braga is zelf Portugees en daar al bij 2 clubs trainer/assistent geweest.

Bericht vr jun 08, 2018 4:25 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:
Das een zware tegenvaller.

Dat kun je wel zeggen, hier schrik ik behoorlijk van, zag ik niet aankomen.

Bericht vr jun 08, 2018 4:42 pm
Les Supporter

Volgens mij heeft VI het forum ook gevonden, want daar staat het al op :lol:

Bericht vr jun 08, 2018 11:20 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Voor hem een mooie kans, voor ons een groot gemis.

Bericht zo jun 10, 2018 9:58 am
wumke Avatar gebruiker
Supporter

Mits waar, een aderlating voor Fortuna.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di jun 12, 2018 3:43 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Braga als hoofdtrainer aan de slag bij Maritimo: https://www.facebook.com/FortunaSittard ... 1032598550

Bericht di jun 12, 2018 3:45 pm
Les Supporter

VI meldt het ook net..

Bericht di jun 12, 2018 3:47 pm
Gohf Aan'M

Succes, is hem van harte gegund!

Bericht di jun 12, 2018 6:14 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Een aderlating.
Hoop op een goede vervanger net als voor Perr.
Wordt al moeilijk genoeg iig

FortunaSC Sponsoren

Bericht di jun 12, 2018 8:20 pm
paultje Geregistreerde gebruikers

het is hem van harte gegunt. Ik denk dat hij veel belangrijker geweest is voor onze promotie dan meniging denkt.

Doet me toch afvragen waarom hij niet de kans als hoofdtrainer heeft gekregen bij ons als hij nu de nr7 van portugal onder zijn hoede krijgt.

Bericht di jun 12, 2018 8:57 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

paultje schreef:
het is hem van harte gegunt. Ik denk dat hij veel belangrijker geweest is voor onze promotie dan meniging denkt.

Doet me toch afvragen waarom hij niet de kans als hoofdtrainer heeft gekregen bij ons als hij nu de nr7 van portugal onder zijn hoede krijgt.

Pleite ik al voor vóórdat hofland bekend werd gemaakt na de winterstop...gemiste kans of hij wilde zelf niet? Maar dat lijkt me steek.

Bericht di jun 12, 2018 9:18 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
paultje schreef:

Pleite ik al voor vóórdat hofland bekend werd gemaakt na de winterstop...gemiste kans of hij wilde zelf niet? Maar dat lijkt me steek.

Braga was ook verantwoordelijk voor de jeugd academy, heeft hij dus moeten combineren. Dus denk dat het anders veel te druk zou zijn geweest.

Bericht di jun 12, 2018 10:06 pm
Bradford Geregistreerde gebruikers

Braga heeft met Fortuna zelf afgesproken weer terug naar de Academy te gaan als er een nieuwe trainer zou zijn. Heeft ook intern aan gegeven NIET de ambitie te hebben om hoofdtrainer te worden in NL, wel wilde hij nog eens graag werken in Portugal als er een mooie kans voorbij zou komen.

Bericht di jun 12, 2018 11:15 pm
Emrullah Güvenc Geregistreerde gebruikers

Voor het aanstellen van Claudio was Fortuna vrij ver met Regilio Simons als Hoofd Jeugdopleidingen. Waar is dat eigenlijk op stukgelopen en zou hij nu niet in beeld kunnen komen als vervanger?

@Claudio bedankt voor de geweldige prestaties en veel succes

Bericht di jun 12, 2018 11:19 pm
paultje Geregistreerde gebruikers

Emrullah Güvenc schreef:
Voor het aanstellen van Claudio was Fortuna vrij ver met Regilio Simons als Hoofd Jeugdopleidingen. Waar is dat eigenlijk op stukgelopen en zou hij nu niet in beeld kunnen komen als vervanger?

@Claudio bedankt voor de geweldige prestaties en veel succes

zou mooi zijn als zijn zoon dan bij Fortuna komt voetballen :)

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten