Forum

seizoen 2023/2024

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] seizoen 2023/2024

436 Berichten
43 Gebruikers
143 Vind-ik-leuks
35.6 K Bekeken
Fortunees1990
(@remco-hannen)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden
Topic starter  

Yes, het nieuwe seizoen is gestart. Vandaag Feyenoord uit. Wat vonden van de wedstrijd (en van het tenue).

Ik probeer voorbereiding/transfernieuws en competitie van elkaar gescheiden te houden/krijgen. In de voorjaarsreeks zal een nieuw onderwerp gemaakt worden zodat het laden van de pagina ook goed blijft gaan.

Dit onderwerp werd gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Boy

Fortuna supporter sinds 1999
Eerste wedstrijd: Afscheidswedstrijd Mark van Bommel - De Baandert

Boy reageerde
BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ik wens je veel succes

Boy reageerde
BeantwoordenCiteren
(@deuzfortuna)
Trusted Member
Deelgenomen: 9 maanden geleden

Nouuuu 1 punt is geweldig, maar het hadden er 3 kunnen zijn.

Halli is een aanwinst, Rosier moet ik nog even zien maar de aanval moet toch beter. Daar komt echt niks speciaals uit.

Fritske emeran reageerde
BeantwoordenCiteren
(@mike)
Reputable Member

Leuke en spannende wedstrijd gezien. Punt is verdiend. Op zijn Buys gevochten voor uedere meter gras, tevreden!

BeantwoordenCiteren
(@hekgos)
Trusted Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Complimenten voor ons team en de staf met de 0-0 tegen de kampioen en nog wel in de Kuip. Had ik niet op gerekend en geeft spelers vast extra moraal voor komende wedstrijden 

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Een wedstrijd uit in De Kuip tegen Feyenoord met een nieuw, "afgeroomd" team, een punt weghalen en toch ben ik niet 100% tevreden...

Laat ik beginnen met de goeie dingen. Danny Buijs, wat een verademing tov Velazquez en misschien zelfs tov Sjors Ultee. Ik zie Poldervaart en Buijs langs de lijn en ik voel gelijk een klik. Deze mensen hebben het beste voor met Fortuna zonder dug-outs in elkaar te meppen. Nog meer positief: Pandur, met zijn voeten komt het toch te kort voor de top, maar wat een lijnkeeper en ik zie graag keepers in de Premier League die elke hoge bal klemvast pakken. Ik denk de beste keeper die Fortuna heeft gehad (inclusief Hesp).

Dan Guth, rots in de branding. Wat een speler. Ik hoop echt terdege dat die niet vertrekt. Enige man met wat voetbal achterin. Topwedstrijd gespeeld en het was gewoon geen penalty. Verder Halilovic, die is denk ik te goed voor Fortuna. Die legt balletjes panklaar neer en het is jammer dat die ballen soms op Vita en Noslin zijn (spelers die basistechniek missen). Duarte en Rosier, hele goeie pot. Rosier heeft veel fysieke kracht, dat kan ik wel waarderen op die positie. Voetballend ook oké. Duarte echt een geweldige pot gespeeld, hoop dat ie verlengd wordt. Cordoba rent op alles alsof zijn leven ervan afhangt. Dat ie die kans voor open goal mist neem ik hem niet kwalijk want hij creëert hem eigenlijk zelf.

Dan de mindere dingen. Wat jammer dat Feyenoord pas na 30 minuten met z'n tienen ging spelen en wij al met tien man begonnen. Vita is echt een drama. Geen basistechniek, zowel aanvallend als verdedigend zwak, geen lengte, geen fysieke kracht, geen kopper, echt een drama. Ik ben oprecht verbaasd dat Feyenoord niet meer over rechts probeerde te voetballen. Lijkt ook in grote stadions zoals de ArenA en De Kuip nog slechter te zijn. Ondanks dat Dijks verre van fit is heb je in elk geval lengte en er stáát iemand.

Ozyakup valt in als een dweil. Misschien een leuke voetballer als je 80% van de wedstrijd de bal hebt maar anders heb je er weinig aan. Ook kan ik niet wachten om met Sierhuis te beginnen en Gladon als back-up in te brengen. Ik geef het Gladon te doen vandaag, uit bij de kampioen, maar het is toch echt net wat te weinig. Noslin druistig, energiek, maar mist overzicht. Denkt die goal uit bij Utrecht vorig seizoen nu altijd te maken.

Al met al gevochten voor elke meter, zeker hoofd goed koel gehouden in de periode tussen minuut 75 en 85 toen Feyenoord echt liep te drukken, maar voetballend mag het nog wel een stuk beter. Desalniettemin, heerlijk om De Kuip weer stil te krijgen en Arne Slot weer gestrest te zien wijzen richting vierde man qua extra tijd. Volgend weekend echt de vuurdoop thuis tegen een tegenstander waar je van móét winnen.

BeantwoordenCiteren
(@fritsemeran)
Honorable Member

Zeet tevreden met de uitslag.

vanaf minuut 1 ook meer dpelers op de helft van de tegenstander gezien sls vorig jaar in 5 wedstrijden bij elkaar opgeteld.

ik kon wel zoen hoe buijs het graag wilt hebben en ja wat een rust en duidelijkheid aan de lijn.

de dingen waar ik mij nog wel wat zorgen om maak zijn:

gladon, prima en super als pinch hitter maar totaal geen voetballend vermogen. 
Al valt dit natturlijk op doordat onze vleugels veel en veel te weinig gevaar stichten. Hoop dat sierhuis hier wat meer kan brengen. 
verder hoop ik dat dijks weer op niveau kan komen zodat ook vita snel richting back up verdwijnt. En ja noslin, gretig goed gewerkt maar is er nog niet klaar voor. Net als vorig jaar zeer zwak in passing en overzicht. Ik zou daarom graag nog een goede rechts voor zien komen.

cordoba lijkt zich goed te voelen onder buijs. Rent op alles en werkt zich suf.

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Tevreden met een punt?Jazeker

Tevreden met de strijd en inzet?Ja dat ook

Maar in balbezit vond ik het slecht en werden een hoop verkeerde keuzes gemaakt.Dus nee we hebben zeker NIET goed gevoetbald.Maar goed je kunt slechter beginnen.

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Geplaatst door: @douwe

Ik wens je veel succes

ik had het al opgegeven 😂😂

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Wat me als ESPN-kijker trouwens opviel. Bij alle scheidsrechterlijke momenten in het voordeel van Feyenoord waren er gelijk binnen een seconde samenvattingen beschikbaar en commentaar van de verslaggever, die het ook overigens óf een penalty of rood voor Guth vond. Bij de overtreding van Nieuwkoop bleef alles achterwege, totaal geen samenvattingen of iets dergelijks, totdat de rode kaart volgde. Vond ik nogal vreemd.

Verder is die Dieperink een verschrikkelijke scheids. Zonder VAR krijg je hier een gele kaart ipv een rode voor Nieuwkoop, een penalty tegen en alle ballen werden voor Feyenoord gefloten. Echt een drama.

Nuujsjtadt reageerde
BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member

Geplaatst door: @boy

Geplaatst door: @douwe

Ik wens je veel succes

ik had het al opgegeven 😂😂

Mooi ook dat de allereerste reactie onder zijn post in het andere topic meteen een reactie op de wedstrijd is 🤣

Fortunees1990 reageerde
BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Feyenoord heeft wel veel gedrukt, maar Pandur heeft maar één echte redding hoeven te verrichten.

Fortuna54 reageerde
BeantwoordenCiteren
(@gladiool)
Noble Member

En kijk ook eens naar de andere ploegen. Almere 4-1 klop, GAE 5-1 klop, Heracles 4-1 klop. RKC viel me ook zwaar tegen.

1e speelronde een puntje wegrommelen bij Feyenoord. Ondanks de wedstrijd dik tevreden. We stonden zelf ook maar met 9,5 man op de wei, aangezien Vita en Gladon voor pylon speelden.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @gladiool

En kijk ook eens naar de andere ploegen. Almere 4-1 klop, GAE 5-1 klop, Heracles 4-1 klop. RKC viel me ook zwaar tegen.

1e speelronde een puntje wegrommelen bij Feyenoord. Ondanks de wedstrijd dik tevreden. We stonden zelf ook maar met 9,5 man op de wei, aangezien Vita en Gladon voor pylon speelden.

+ Een scheidsrechter die vaak in voordeel van Feyenoord floot, althans dat gevoel had ik in het uitvak. Mooi dat de staf en spelers de meegereisde supporters kwamen bedanken, Buijs wees iedereen richting het uitvak, zo hoort het gewoon te zijn, iedere wedstrijd, top. Qua voetbal en fitheid moet het beter maar we hebben tenminste geprobeerd om te voetballen, en wat was Vita toch slecht wederom…

Focust op Almere, een taaie ploeg, maar daar moeten we van winnen, dan hebben we een prima start.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden 3 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
belsj
(@belsj)
Reputable Member

Vond Noslin en Gladon zelf juist wel prima spelen. Lange ballen werden bijna allemaal gewonnen door Gladon en een behoorlijk aantal in de juiste richting doorgekopt. Noslin blijft een zeer onvoorspelbare speler en zorgde regelmatig voor dreiging. Daarnaast ook beiden volle inzet (mooie sliding van Noslin op een zelf verloren bal, waardoor het een gevaarlijke aanval werd).

BeantwoordenCiteren
belsj
(@belsj)
Reputable Member

En mooie sfeer in het uitvak. Driekwart van de wedstrijd een volledig gevulde Kuip gezien met zittend stil publiek...

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

volop strijd. Was geen saaie 0-0. Meer genoten van deze wedstrijd dan bijna heel vorig jaar. Hopelijk blijven ze strijden en er voor gaan.

Voetballend moet het wel veel beter. Hopelijk is Dijks snel fit en blijft hij dat. benieuwd naar de volgende wedstrijden van halilovic. Hoe staat sierhuis er verder voor? traint hij wel al volop mee? of nog last van blessure?

Phil van Roij reageerde
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@paul-jans 

Voordat Sierhuis wedstrijd fit is gaan nog een paar weken duren overheen zei Buijs, misschien binnenkort korte invalbeurt… Hij traint heel sporadisch met de groep mee, kan zomaar nog een maand duren, gok ik.  

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Ook zijn er nog wat inkomende transfers nodig.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @zitterd79

Ook zijn er nog wat inkomende transfers nodig.

Die zullen er ook komen. Ik hoop alleen dat het spelers zijn die het niveau omhoog krikken en niet als aanvulling want daar schieten we niks mee op. 

BeantwoordenCiteren
(@d-peters18)
Active Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Dijks is nog niet wedstrijdfit. 

Probeer nog ergens een linksback te huren want Vita was echt weer een drama. 

BeantwoordenCiteren
(@d-peters18)
Active Member

Halilovic! Wat een voetballer!

Als die ook nog eens fit wordt en dit kan vasthouden....

BeantwoordenCiteren
 mave
(@mathvedder12)
Estimable Member

Fortuna, goed bezig in Roermond en omstreken.

1691996569-801d829f-8b8f-46db-a912-f00565511214.jpeg

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @fortuna54

@paul-jans 

Voordat Sierhuis wedstrijd fit is gaan nog een paar weken duren overheen zei Buijs, misschien binnenkort korte invalbeurt… Hij traint heel sporadisch met de groep mee, kan zomaar nog een maand duren, gok ik.  

begin gezien dit begin en zijn voorgeschiedenis wel te vrezen dat hij meer wedstrijden geblesseerd gaat zijn dan speelt.

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

ik heb het gevoel dat een pylon nog meer  ballen tegen houd en binnen houd dan vita :p

gladon zou ik niet als half tellen die speelde volwaardige wedstrijd. beter dan Burak vorig jaar gedaan heeft.

Verder die andere uitslagen waren allemaal wel erg geflateerd. 

Excelsior hoor ik je dan weer niet over die gaan verrassen.

BeantwoordenCiteren
(@hekgos)
Trusted Member

Pandur in elftal van de week in het AD.

BeantwoordenCiteren
(@gladiool)
Noble Member

Geplaatst door: @paul-jans

ik heb het gevoel dat een pylon nog meer  ballen tegen houd en binnen houd dan vita :p

gladon zou ik niet als half tellen die speelde volwaardige wedstrijd. beter dan Burak vorig jaar gedaan heeft.

Verder die andere uitslagen waren allemaal wel erg geflateerd. 

Excelsior hoor ik je dan weer niet over die gaan verrassen.

Sja, geflatteerd of niet. Je krijgt er wel 4 of 5 tegen. Als ons dat overkwam zou - terecht - de verdediging gefileerd worden. En nee, ik noem Excelsior niet, want die hebben gewoon ok gevoetbald. Tegen NEC, dat wel. Bedoelde meer dat we tegen een topploeg een punt pakken en anderen er gewoon hard af gaan. Niet per sé 'kijk naar de ploegen die algemeen als degradatiekandidaat worden beschouwd'.

Het voetbal was echt niet goed, maar wel resultaat. We hebben 't gewoon prima gedaan dit weekend 😊 . Volgende week echter een stevige graadmeter.

En wat betreft Gladon... ligt maar aan waar je waarde aan hecht. Hij won best wat kopduels, maar zodra er gevoetbald moest worden was het drama en heb je er nauwelijks wat aan. Flinke kans tegen Bijlow en eerder een gevaarlijke uitbraak die direct weg is omdat ie in 4 instanties een bal nauwelijks gecontroleerd krijgt. Vind hem heerlijk als je veel in de 16 komt en hij ballen binnen kan koppen. Zodra er iets met de voeten moet zie ik toch liever iemand anders.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Gladiool

Mvm77, mave and fsc68 reacted
BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Veel zwakke elftallen gezien. Daar springt Fortuna toch mooi bovenuit in de eerste ronde. 

Mvm77, mave and Gladiool reacted
BeantwoordenCiteren
(@mike)
Reputable Member

Met alle respect, maar al die een op een met Bijlow, als de bal er langs was geweest had die de goal niet gehaald, zo zacht zo zonder overtuiging ingeschoten… goed kleutje die Gladon, maar echt geen eerste spits!

die Fofana van PSV wat hier eerder besproken werd, gaat waarschijnlijk richting W2.. … dat zet ook wel aan het denken. Laten we hopen dat Sierhuis het gaat doen voor ons.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Veel zwakke elftallen gezien. Daar springt Fortuna toch mooi bovenuit in de eerste ronde. 

Tevreden met wat we gezien hebben, geen mega grote kansen weggegeven, prima wedstrijd om te starten. Buijs bewijst maar eens dat je ook voetballend overeind kan blijven tegen een topclub, ipv alleen maar te verdedigen.  Ik vind het alleen nog te vroeg om het te hebben over zwakke en goede elftallen. Iedereen is nog aan zoeken naar de beste formatie, alle clubs gaan zich nog roeren op de transfermarkt. 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @mike

die Fofana van PSV wat hier eerder besproken werd, gaat waarschijnlijk richting W2.. … dat zet ook wel aan het denken. Laten we hopen dat Sierhuis het gaat doen voor ons.

Kan een leuke spits zijn, heeft ook maar 6 x gescoord in 2 jaar tijd in de KKD, daar zit ook een risico aan vast voor ons, dan kan je beter het risico nemen om Sierhuis te halen. Als ik dan moest kiezen tussen Belhkier of Fofana, zou ik wel voor Fofana gaan.

Ik verwacht overigens veel meer van Jason Van Duiven als hij verhuurd wordt aan een Heracles.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
DashingHazelnut
(@dashinghazelnut)
Reputable Member

In hoeverre klopte het dat we van de winter in de running waren voor Hauge (Frankfurt, destijds uitgeleend aan Gent).

Lijkt zo te zien nu ook weer op 2e plan te staan bij Frankfurt. 

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Flinke kans tegen Bijlow en eerder een gevaarlijke uitbraak die direct weg is omdat ie in 4 instanties een bal nauwelijks gecontroleerd krijgt.

Ik geef het je toch te doen om die te maken. Om iets vanuit de zijkant diagonaal op het doel af te gaan terwijl de keeper die hoek al goed verkleind heeft... Enige optie was eromheen gaan maar Gladon is nu ook weer geen Messi. Had hem beter af kunnen leggen, dat wel.

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Mica Pinto heeft getekend bij Vitesse

BeantwoordenCiteren
(@fritsemeran)
Honorable Member

Mica Pinto heeft getekend bij Vitesse

klopt die hadik graag zien terug komen

BeantwoordenCiteren
(@d-peters18)
Active Member

Pinto was bij Sparta al één van de grootverdieners en wilde met zijn nieuwe contract een nog hoger salaris. 

Heel begrijpelijk dat Sparta hem daarom transfervrij heeft laten gaan. 

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door d.peters18

BeantwoordenCiteren
(@fritsemeran)
Honorable Member

Geplaatst door: @d-peters18

Pinto was bij Sparta al één van de grootverdieners en wilde met zijn nieuwe contract een nog hoger salaris. 

Heel begrijpelijk dat Sparta hem daarom transfervrij heeft laten gaan. 

maar ….zou vitesse dan meer betalen?…

BeantwoordenCiteren
(@d-peters18)
Active Member

Ja.

Sparta wilde Pinto heel bewust geen salarisverhoging geven. 

Verstandige keuze. 

Fritske emeran reageerde
BeantwoordenCiteren
(@fritsemeran)
Honorable Member

Brouwers zou in gesprek zijn met heerenveen. Dan verwacht ik dat die eerder daar heen wilt mocht fortuna uberhaupt interesse hebben of hebben gehad

BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member

Ik heb zo maar eens het gevoel dat dit veld behoorlijk snel weer naar de gort gaat 😅

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
(@hekgos)
Trusted Member

Rosier in elftal vd week in het AD.

BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member

Pinto en Rosier in elftal van de week bij VI

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

er wordt weinig over de wedstrijd gepraat zie ik. Dat terwijl de eerste helft toch een van de beter was in 6 jaar. Tweede helft was meer wat we al jaren hebben gezien.

conclusies so far maar nog wel wat wedstrijden nodig om echt conclusies te kunnen trekken.

halilovic is een aanwinst

rosier is een aanwinst

vita heel snel vervangen

Noslin mist heel veel overzicht. Is zelf onberekenbaar maar gaat op dit moment veel te veel voor eigen eer en gllorie. Moet snel weer zijn vorm van invalbeurten vorig jaar gaan halen anders echt maar weer terug naar die invalbeurten

Gladon wereld spits voor ons. Zou toch echt hem een nieuw contract geven in plaats van zo een onbeduidende speler van milan waar we maar weer moeten afwachten wat het wordt.. tenzij we een vette afkoopsom krijgen natuurlijk.

dijks en sierhuis nog helemaal niks van te zeggen.

dit jaar kunnen we van elk team punten pakken maar ook van echt elk team punten verliezen. In de laatste minuut kon het zomaar 2-2 worden thuis tegen almere. 

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Gladon zou voor 150,000 euro verkocht zijn.Zelf gaat hij 3,5 ton per jaar verdienen 

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Ik zie gladon nog wel nationaliseren en dan voor het armeens elftal spelen. Doen ze daar vaker als ik het goed heb.

BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Gladon zou voor 150,000 euro verkocht zijn.Zelf gaat hij 3,5 ton per jaar verdienen 

Even optelsommetje van de info en zijn interview. Voorzichtige conclusies (aannames) op basis van die info (er even van uitgaande dat die tweets kloppen):

- Paul verdient hier beduidend minder dan 350k per jaar (want is gelukkig hier en wil hier een toekomst opbouwen, maar vertrekt toch naar Armenië)

- Wij vinden salaris van 200/300k voor Gladon te veel (verbaast me wel, want 2 ton is toch redelijk gangbaar salaris inmiddels of niet?

- Buijs geeft aan dat mogelijk vertrek met financiën en speler zelf te maken heeft. Echter speler lijkt in interview niet weg te willen

Zou het dan echt zo zijn dat we deze cultheld in wording, publiekslieveling laten vertrekken om 50k/100k per jaar, terwijl we dat waarschijnlijk opgeteld wel betalen voor bankvulling die waarschijnlijk nauwelijks minuten gaan krijgen (Robberechts, Belkheir)?

Ongelooflijk zonde. Hopelijk denk ik er anders over als ik die Serviër heb zien voetballen. En dan zouden we die dus minder betalen dan dat, terwijl die voor 4.5 miljoen aangekocht is door Milan. Dat zou wel gunstige constructie zijn, maar ik had, met de huidige info en gezien zijn populariteit bij supporters en de groep, liever Paultje gewoon erbij gehouden.

Hopelijk kom ik hier later op terug als die Serviër er 15 ingepeerd heeft.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Drik Heffels

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Het is idd afwachten wat Lazetic gaat presteren.Maar we moeten natuurlijk ook geen spelers gaan houden omdat ze populair zijn.Populair of niet,maar het gaat om rendement,en blijkbaar heeft Fortuna meer vertrouwen in Lazetic dan in Gladon.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Ik denk dat Sierhuis op ten duur vaste spits nummer één is, gezien investering die met hem gedaan is en dan is het een behoorlijke kostenpost om Gladon tevreden te houden en er een ton bovenop te gooien. Een transfersom van €150.000 + het vrijgekomene salaris zou kunnen betekenen dat Fortuna zich op andere posities ook nog kan versterken.

Ik denk dat ze Gladon met pijn in het hart zullen laten vertrekken. 350.000 €, daar kan Fortuna never nooit aan tippen, wellicht betalen ze in Armenië ook nog minder belasting waardoor hij er financieel flink op vooruit gaat. Ik baal als een stekker als Paul gaat..

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Voor mij hoeft Gladon ook niet weg,ook omdat ik niet weet wat Lazetic gaat brengen.Maar veel reacties hier komt neer op van we moeten Paul houden want hij is populair en dat is niet hoe het in het voetbal werkt.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Voor mij hoeft Gladon ook niet weg,ook omdat ik niet weet wat Lazetic gaat brengen.Maar veel reacties hier komt neer op van we moeten Paul houden want hij is populair en dat is niet hoe het in het voetbal werkt.

Hij is populair omdat zijn mentaliteit dik in orde is, iets wat de basis is en hoort te zijn bij Fortuna. Als Lazetic het goed doet dan hebben we het niet meer over Gladon, maar zodra hij het niet gaat brengen voor Fortuna, schieten we ons zelf in de voet en vragen we ons af waarom Fortuna deze keuze gemaakt heeft. En ja; Gladon mist kansen maar is nog evengoed belangrijk voor Fortuna, als spits enzovoort. Als we door het vertrek van Gladon meer mogelijkheden hebben om ons nog goed te versterken is de keuze anderzijds wel weer te begrijpen. Heel dubbel dus..

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Fortuna54

fsc68 reageerde
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 9