Forum

seizoen 2023/2024

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] seizoen 2023/2024

647 Berichten
49 Gebruikers
179 Vind-ik-leuks
92.9 K Bekeken
(@wil-peters)
Honorable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Sinds we terug zijn in de Eredivisie is het zoeken naar een fatsoenlijke speler bij ons op de flanken voorin. Daarom maar eens afstappen van 4-3-3.

4-4-2?

Pandur

Pinto Guth Siovas Dijks

Duarte Halilovic Rosier Ferati

Sierhuis BelBelkheir

Schiet er maar eens op of af ;

Nou ipv Ferati zou ik , schrik niets kiezen voor Vita. Hij heeft conditie genoeg, is niet bepaald langzaam, kan soms een man passeren en sporadisch een prima voorzet afleveren . Dat heeft Cordoba nog allemaal.dit seizoen niet laten zien.

En dan op links Robberechts ipv Belkheir naast Sierhuis. Heeft zijn.lengte mee en kan misschien ook Sierhuis in stelling brengen.  Vreemd wellicht mssr doorgaan als zondag brengt ook niets 

mave reageerde
BeantwoordenCiteren
(@danny-palmen)
Reputable Member

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Geplaatst door: @paul-jans

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Van het fris verzorgend aanvallend voetbal van de eerste 5 wedstrijden is niks meer over.

En men kan wel zeggen dat noslin en cordoba uit vorm zijn. Als je er nog slechtere voor terug krijgt mis je ze toch wel heel erg. 

fris en verzorgd aanvallend voetbal? hots knots op goed geluk zou je beter zeggen. Volendam win je door bevliegingen van halilovic die daarna meteen gestopt is met effectief voetballen. Almere kon er niks van en speel je bijna nog gelijk ook tegen. verder geluk gehad dat de spelers van ajax elkaar helemaal nog niet kende dus telkens ons de bal terug gaven omdat ze dachten  dat die van ons hun teamgenoten waren. En tegen excelsior  een verdwaald schot van belkahier die er in vliegt wat hem nooit meer zo gaat lukken. Verder speel je tegen een feynoorder minder terwijl ze toen ook nog niet ingespeeld waren. Nou wat was het allemaal geweldig. scorebord beleving noem ik dat.

Met je tweede bewering ben ik het wel eens. De invallers hebben laten zien dat ze nog minder zijn.

Ferati vond ik wel goed invallen. hem maar weer basis zetten.

Dat liedje kennen we onderhand wel bespaar je de moeite. 

Mvm77 reageerde
BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

tja wil je een levendig forum waar ieder zijn eigen mening mag geven of wil je mensen de mond snoeren die anders er tegen kijken dan jij? Dan wordt het hier pas echt een dooie boel

Wil Peters reageerde
BeantwoordenCiteren
(@danny-palmen)
Reputable Member

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Geplaatst door: @danny-palmen

Nieuwe podcast;

Special met @fortunasittard trainer Danny Buijs !!

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/zitterd-allein-podcast/id1494220016?i=1000634231297

https://open.spotify.com/episode/3bDHLsPaAA9rC3uO4ZYsGm?si=vP7CEU_fSHCtW0H2xKkkpA

https://on.soundcloud.com/fEwXXX3tz1FwHuHV8

meteen gaan luisteren!

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Robberechts basis. 

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Kan niet zeggen dat ik daar gelijk enthousiast over word. 

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Maakte tegen pec een betere indruk dan lazetic en Griffith. Maar zwaar zal het vanavond zeker worden. Ben al ‘tevreden’ met een gelijkspel eerlijk gezegd.

BeantwoordenCiteren
(@chanineweusten)
Active Member
Deelgenomen: 4 weken geleden

Ik hoop dat Ajax zich kan meten met Bayern en een positief resultaat kan behalen.

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

BeantwoordenCiteren
(@patrick-coumans)
Estimable Member

Geplaatst door: @zitterd79

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1161051/yilmaz-houdt-het-niet-lang-vol-trainer-al-na-maand-vertrokken-bij-turkse-besiktas.html?fbclid=IwAR3sdhLx1g2vT2kxadqNMmHGGSWHnymP3Rw3OG8CxZkJuFtMF65qUZMoSCs_aem_AeWZwEcT-Lmb13Iyqys-C4N3mI6vG_-nLISUtf6tfl_yxqRBrUWvoXULqLG178fajUI

De man houd het nooit echt lang ergens uit volgens mij. Voor vrouw en kinders ongetwijfeld een goeie kerel maar voor de rest van de wereld te veel eigendunk. Achteraf de grap van de eeuw dat hij hier voor maar liefst vijf jaar tekende. 

BeantwoordenCiteren
(@patrick-coumans)
Estimable Member

Maakte tegen pec een betere indruk dan lazetic en Griffith. Maar zwaar zal het vanavond zeker worden. Ben al ‘tevreden’ met een gelijkspel eerlijk gezegd.

Gelijkspel niet voldoende, deze moet je echt winnen. maar snap hem: op basis van de laatste wedstrijden kan niemand dat met vertrouwen tegenmoet zien. Blijven hopen dat de spitsen eindelijk eens gaan functioneren: kwartje moet toch ooit vallen? En anders in de winterstop maar ergens 2 goeie voorwaartsen huren of zo. 

BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

Geplaatst door: @patrick-coumans

Gelijkspel niet voldoende, deze moet je echt winnen. maar snap hem: op basis van de laatste wedstrijden kan niemand dat met vertrouwen tegenmoet zien. Blijven hopen dat de spitsen eindelijk eens gaan functioneren: kwartje moet toch ooit vallen? En anders in de winterstop maar ergens 2 goeie voorwaartsen huren of zo. 

Nou ja, als je niet kan scoren, is een gelijkspel maximaal 🤣. Maar ik heb goede hoop vandaag, nergens op gebaseerd, maar het gevoel is goed. 

En zo niet, hebben we alvast kunnen oefenen voor vrijdagavondvoetbal volgend seizoen 😜

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

Bizar gewoon wat heerlijk deze wedstrijd 

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
(@degraaf62)
Eminent Member
Deelgenomen: 3 maanden geleden

@boy Dit is graag wat we willen zien, zoals de Telegraaf zegt gala voorstelling eerste klas van Fortuna dat voelt heerlijk gewoon

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
(@marcfranssen1973)
Eminent Member

ontslag voor burak yilmaz bij besiktas 

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @marcfranssen1973

ontslag voor burak yilmaz bij besiktas 

is dat ook eindelijk in oostenrijk doorgedrongen?

goede eerste helft. hopelijk diverse spelers vertrouwen getankt en kunnen ze het straks tegen heerenveen herhalen.

Heracles was wel heel slecht.

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Euforie ten top. Wat een heerlijk gevoel na 45 minuten. Super dat Sierhuis een velddoelpunt maakt. Hopelijk meer voor verder.

Lekkere avond gehad, mede omdat ik vandaag business mocht zitten en enkele skyboxen heb bezocht, hik.

Heracles imo niet eens heel slecht, Zwolle vele malen minder, 4 in een helft en ja jammer dat het niet meer werd, Pinto erg slordig alweer, maar 3 dik verdiende punten.

Henk Fraser gespot die ws komt kijken voor 10 dec, thuis RKC,

Maar 3 punten en 3+ aan doelsaldo veel haleluja. Is t ook, maar nu door.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
 mave
(@mathvedder12)
Estimable Member

@paul-jans 

Of dwingt Fortuna dat af ? Als een ploeg van Fortuna verliest dan was de tegenstander slecht.

nu een halfvol glas, Fortuna dwingt dit af in zijn gewonnen wedstrijden, punt.

BeantwoordenCiteren
belsj
(@belsj)
Reputable Member

Heerlijk wakker worden deze morgen 😎.

Eerste keer sinds lange tijd weer eens collectief een tegenstander onder druk gezet, waarbij ook middenveld en verdediging meededen. Hele voorhoede prima gedaan, Cordoba die met zoveel inzet speelt waardoor hij corner afdwingt. Vond corners gisteren ook weer eens echt een wapen en lijkt wel alsof we daar al maanden op trainden. Maar ook Sierhuis prima (zowel meevoetballend als zelf acties creerend) en vooral ook Robberechts heeft me positief verrast. Rondt die kans koel af en die gaat het straks Noslin moeilijk maken. Mooi dat we daar 2 opties hebben...

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @mathvedder12

@paul-jans 

Of dwingt Fortuna dat af ? Als een ploeg van Fortuna verliest dan was de tegenstander slecht.

mag jij denken.

ik kies voor de meer realistische kijk. Heracles was gewoon slecht.

kijken hoe we tegen heerenveen voor de dag komen.

in iedergeval wel weer wat meer vertrouwen in.

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @belsj

en vooral ook Robberechts heeft me positief verrast. Rondt die kans koel af en die gaat het straks Noslin moeilijk maken. Mooi dat we daar 2 opties hebben...

zou mooi zijn noslin straks weer als ideale invaller laatste half uur. zo hebben we vorig jaar een goede serie neergezet.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Geplaatst door: @mathvedder12

@paul-jans 

Robberechts idd positieve verrassing. Ook schitterend dat afleggen van de al op Sierhuis waarna Sierhuis op Pinto passt. En die goal maakt ie goed af. Sierhuis gisteren ook sterk aan de bal en een goal en assist.

Waar ik me als ESPN-kijker aan stoorde is dat ze bij ESPN weer een relletje a la Burak wilden starten door voor de wedstrijd in te zoomen op Americo Branco en te vertellen dat hij na de wedstrijd tegen Zwolle "de kleedkamer was ingestormd." Dit terwijl Danny Buijs in de ZAP deze week aangaf dat Americo Branco altijd in de kleedkamer is na de wedstrijd en dat iedereen goed met hem kan opschieten. 

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Genoten van Sierhuis. Sterk aan de bal, meevoetballend, kopsterk en een goed schot. Gaan we nog veel plezier aan beleven. 

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Ook wel een jongen die het leuk vindt om met de fans te interacteren zie ik op vele videos langskomen vandaag 😀

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Genoten van Sierhuis. Sterk aan de bal, meevoetballend, kopsterk en een goed schot. Gaan we nog veel plezier aan beleven. 

dat hij het dan strakes ook maar tegen heerenveen rkc en vitesse laat zien. Pas dan kan ik daar in mee gaan.

Heracles was erg zwak. team met meeste tegendoelpunten en de beste verdediger was er niet bij.

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Ik had voorafgaand aan de wedstrijd een naar gevoel dat we een wedstrijd a la Emmen-thuis van vorig jaar zouden krijgen. Toen zag ik echter de beelden in de spelerstunnel en zag ik die studentikoos uitziende jongetjes van Heracles staan en dacht: hier gaan we toch niet van verliezen? Leek wel een HBO International Business Management-klasje die op een bedrijfstoernooi ging spelen, met de jonge juffrouw Hansson voorop. Het straalde niks uit. Geen branie, angst in de ogen, geen body. Geen wonder dat we elk duel zo ongeveer wonnen. Enkel de valse schmiecht Engels durfde een keertje een smerige tik uit te delen (waar hij gewoon rood voor had moeten hebben). Maar ja, viel te verwachten; een speler die zo lang vrijwillig voor een club uit Kerkrade heeft gespeeld moet wel een steekje los hebben.

Overigens zag ik Hansson zijn ballet-trucjes weer herhaaldelijk doen gisteren en wat heb ik ervan genoten dat hij wit-zwart droeg en niet meer geel-groen.

Dit bericht is gewijzigd 3 weken geleden 2 keer door Karl Pilkington

Paul Jans reageerde
BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

dat hij het dan strakes ook maar tegen heerenveen rkc en vitesse laat zien. Pas dan kan ik daar in mee gaan.

Heracles was erg zwak. team met meeste tegendoelpunten en de beste verdediger was er niet bij.

Dat gelul kennen we onderhand wel. Als Fortuna wint ligt het nooit aan het goede spel van Fortuna maar aan het slechte spel van de tegenstander. 

mave reageerde
BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

fortuna speelde eerste helft goed maar dat kwam zeker ook door de tegenstander. Niks werd ons in de weg gelegd. Heracles was zo slap als een vaatdoek.

Maar jij bent het type 1 zwaluw is zomer.

als een cassier naar je knipoogt ben je waarschijnlijk ook al een trouwlocatie aan het zoeken.

Dit bericht is gewijzigd 3 weken geleden 2 keer door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Nee, ik heb het over de wedstrijd van gisteravond. En die was goed, punt. Dat we niet meteen moeten gaan denken dat we de beste zijn hebben we onderhand wel geleerd. 

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

en dus kan je na een zo een wedstrijd niet zeggen dat we scorend vermogen hebben. punt

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

Blijven 9de dit weekend 

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

pff wat een wedstrijd was dat vrijdag zeg. nog na aan het genieten. we gaan gewoon voor europees spelen. met buijs europa in holadihe.

komende 6 wedstrijden kunnen we allemaal winnen en dan staan we gewoon 5de of 6de. 

robbemond gaat de topscoorders lijst bestormen samen met sierhuis! halilovic assist koning het kan niet op!

Dit bericht is gewijzigd 3 weken geleden door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

pff wat een wedstrijd was dat vrijdag zeg. nog na aan het genieten. we gaan gewoon voor europees spelen. met buijs europa in holadihe.

komende 6 wedstrijden kunnen we allemaal winnen en dan staan we gewoon 5de of 6de. 

robbemond gaat de topscoorders lijst bestormen samen met sierhuis! halilovic assist koning het kan niet op!

Wat wil je hier precies mee bereiken, Paul? Ga je goed op negatieve reacties die je zelf uitlokt om vervolgens in een ellenlange discussie weer je gelijk te proberen te halen? Of wat is precies je doel? Ik stel deze vraag in eerste instantie voor mezelf, maar kan me voorstellen dat deze bij meer forumleden leeft. 

Als je doel is om leven in het forum te krijgen, kan ik me overigens best voorstellen dat het werkt, maar ik weet niet of dit het soort leven is waar we op zitten te wachten. Maar nogmaals, dan spreek ik in eerste instantie voor mezelf. 

Martijn Hrmns en LU reageerden
BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Sinds wanneer voetbalt Robbemond nog?

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

Koen Kostons van MVV wil graag naar de Eredivisie.Iets voor ons?

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Das zeker wat voor ons. 

BeantwoordenCiteren
(@phil-van-roij)
Estimable Member

@drik-heffels exact dit! Normaal hou ik best van de diverse meningen, maar dit is voor mijn gevoel ook onnodig uitlokken.

BeantwoordenCiteren
(@mike)
Reputable Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

@paul-jans je laat je weer kennen, herfstdepressie heeft toegeslagen!

BeantwoordenCiteren
(@lucas-hermans)
Honorable Member

@paul-jans heb je gedronken kerel? Het begint een beetje zorgelijk te worden.

BeantwoordenCiteren
(@danny-palmen)
Reputable Member

BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Ach, de grootste grap van dit seizoen is natuurlijk dat we na 12 wedstrijden boven Ajax staan. En dan heb je ook nog Utrecht en Vitesse achter je. Het is allemaal geen hosana. En een leuke uitschieter tegen een zwak Heracles is absoluut geen houvast. Maar de punten worden wel gesprokkeld en ik zie her en der zeker lichtpuntjes om te zien dat middenmoot gewoon het doel moet zijn en dat we redelijk op weg zijn

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Maar je hebt ook Zwolle, Excelsior en GA Eagles boven je.

Verschillen zijn klein, maar vrijdag tikt ff lekker aan.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
(@lucas-hermans)
Honorable Member

@douwe die redenatie volg ik niet helemaal. Volgens mij gaat het er niet om wie je onder of boven je hebt staan, maar op welke plek je zelf staat.

BeantwoordenCiteren
(@chanineweusten)
Active Member
Deelgenomen: 4 weken geleden

@douwe Ik ben het helemaal met je eens. Het is natuurlijk een grappige situatie, maar we moeten ook wel realistisch blijven. Ajax heeft nog veel te maken en er zijn nog veel wedstrijden te spelen.

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Feyenoord moet vrezen voor transfervrij vertrek: tientallen clubs informeren naar Jaden Slory

zouden wij er ook tussen zitten?

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

weer met 4-1 gewonnen

19. Córdoba 1-0, 49. Ferati 2-0, 58. Kriwak 2-1, 66. Vita 3-1, 77. Belkheir 4-1.

Fortuna: Pandur (46. Koopmans), Pinto (61. Guth), Guth (46. Robberechts), Voet, Dijks, Halilovic (61. Belkheir), Rosier (61. Vita), Ferati, Noslin (46. Griffith), Sierhuis (77. Halilovic), Córdoba (82. De Jong).

we score echt er op los. op naar de europese play-offs.!! zelfs vita gaat score. 

BeantwoordenCiteren
(@wim-houben)
Reputable Member

weer met 4-1 gewonnen

19. Córdoba 1-0, 49. Ferati 2-0, 58. Kriwak 2-1, 66. Vita 3-1, 77. Belkheir 4-1.

Fortuna: Pandur (46. Koopmans), Pinto (61. Guth), Guth (46. Robberechts), Voet, Dijks, Halilovic (61. Belkheir), Rosier (61. Vita), Ferati, Noslin (46. Griffith), Sierhuis (77. Halilovic), Córdoba (82. De Jong).

we score echt er op los. op naar de europese play-offs.!! zelfs vita gaat score. 

Inderdaad Paul, het gaat geweldig. We zijn helemaal los. 😉😂

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

nog twee dagen en dan mogen we weer onze helden aan het werk zien. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met 3 punten naar huis gaan. Sierhuis gaat voor een hattrick en noslin gaat fantastische voorzetten geven. wordt ook weer smullen van Halilovic die gebrand is om in heerenveen te gaan vlammen.

Heb er zin in, we winnen met 1-4 !!

BeantwoordenCiteren
Pagina 12 / 13