Forum

seizoen 2023/2024

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] seizoen 2023/2024

436 Berichten
43 Gebruikers
143 Vind-ik-leuks
35.5 K Bekeken
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Geplaatst door: @zitterd79

maar het gaat om rendement,en blijkbaar heeft Fortuna meer vertrouwen in Lazetic dan in Gladon.

Ik denk dat het meer met noodzaak te maken heeft wegens de financiën bij Fortuna dan dat ze meer vertrouwen hebben in Lazetic. 

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

veel post over transfer terwijl dat het andere topic was

de topics worden weer aardig door elkaar gehaald bij transfers gaat het over de wedstrijd en hier over transfers. is het nu echt zo moeilijk?

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @paul-jans

veel post over transfer terwijl dat het andere topic was

de topics worden weer aardig door elkaar gehaald bij transfers gaat het over de wedstrijd en hier over transfers. is het nu echt zo moeilijk?

Ik vind dit forum echt onoverzichtelijk en niet mooi in elkaar gezet, en nee dat is geen verwijt naar wie dan ook, maar ik mag het wel netjes benoemen en schijnbaar hebben meer mensen er last van om in juiste topic te reageren(wat helemaal te begrijpen is).

(Ook dit bericht hoort hier overigens niet thuis 😂).   

BeantwoordenCiteren
(@jonkheerl)
Active Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

Geplaatst door: @fortuna54

maar het gaat om rendement,en blijkbaar heeft Fortuna meer vertrouwen in Lazetic dan in Gladon.

Ik denk dat het meer met noodzaak te maken heeft wegens de financiën bij Fortuna dan dat ze meer vertrouwen hebben in Lazetic. 

Staan we er financieel dan echt zo slecht voor? We hebben het op het totaalplaatje over een verschil van hooguit anderhalve ton op jaarbasis. Moeilijk voor te stellen dat we Gladon daarvoor laten gaan. Gladon is een prima spits voor Fortuna, super populair, verzaakt nooit en kan ook als stormram/supersub iets extra's brengen. Daarbij is het een Nederlandse jongen, wat in mijn ogen ook bijdraagt aan de cohesie en de binding van het elftal met de fans. Lazetic is een totale gok, terwijl je weet wat je hebt. Onbegrijpelijk wat mij betreft, tenzij het water ons echt zodanig aan de lippen staat dat anderhalve ton een bepalende factor is.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @jonkheerl

Staan we er financieel dan echt zo slecht voor? We hebben het op het totaalplaatje over een verschil van hooguit anderhalve ton op jaarbasis. Moeilijk voor te stellen dat we Gladon daarvoor laten gaan. Gladon is een prima spits voor Fortuna, super populair, verzaakt nooit en kan ook als stormram/supersub iets extra's brengen. Daarbij is het een Nederlandse jongen, wat in mijn ogen ook bijdraagt aan de cohesie en de binding van het elftal met de fans. Lazetic is een totale gok, terwijl je weet wat je hebt. Onbegrijpelijk wat mij betreft, tenzij het water ons echt zodanig aan de lippen staat dat anderhalve ton een bepalende factor is.

Die €150.000 kan wellicht bij het potje geld wat we nog hebben voor de andere posities te versterken. Ik denk dat Gladon ook wel aanvoelt dat hij op ten duur achter Sierhuis staat in de pikorde en of hij als tweede viool zo zijn carrière wilt beëindigen is dus de vraag.  

BeantwoordenCiteren
(@lucas-hermans)
Honorable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Denk niet dat je het zo zwart-wit moet zien. Er zijn een aantal factoren die hierbij een rol spelen. Gladon wilde zijn contract verlengen, maar welke tegen welke voorwaarden/salariseisen? Dat weten we niet. Fortuna wilde hier in ieder geval niet in meegaan. Gladon heeft een bepaalde leeftijd waardoor het voor Fortuna aantrekkelijk is om nu nog iets voor hem te vangen. Gladon kan blijkbaar lekker gaan verdienen in Armenië en kan op zijn leeftijd nog een avontuur in het buitenland meemaken. En laten we eerlijk zijn, super sympathieke en hardwerkende gast die Gladon, maar ook geen spits die het verschil gaat maken bij ons.

Kortom, als Armenië niet voorbij was gekomen waren Fortuna en Gladon er wellicht samen uitgekomen en had hij hier nog één of twee jaar kunnen ballen. Het zij zo, maar ik kan er vrede mee hebben. Denk dat we Gladon dit ook gewoon moeten gunnen. Hopelijk kunnen we hem nog een mooi afscheid geven.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @lucas-hermans

Kortom, als Armenië niet voorbij was gekomen waren Fortuna en Gladon er wellicht samen uitgekomen en had hij hier nog één of twee jaar kunnen ballen. Het zij zo, maar ik kan er vrede mee hebben. Denk dat we Gladon dit ook gewoon moeten gunnen. Hopelijk kunnen we hem nog een mooi afscheid geven

Ik blijf het wel een grote gok vinden om hem te laten gaan, als straks Sierhuis en die Serviër er zijn en ze doen het goed trek ik mijn woorden in. Gelukkig kan Noslin ook nog in de spits als het zou moeten maar gewenst is het niet. Paultje gaat via de voordeur weg👍🏻

BeantwoordenCiteren
(@gladiool)
Noble Member

Waar hebben we het eigenlijk over? Ik vind Paul echt een sympathieke vent hoor. Maar het gaat over onze beoogde reservespits, die tegen Almere eindelijk voetballend één goede wedstrijd speelde. Tegen een veredelde KKD-ploeg waarin we voor het eerst sinds jaren een wedstrijd op de helft van de tegenstander voetbalden en Gladon in z'n kracht kwam. Het aantal wedstrijden dat zo gaat verlopen dat Paul voetballend van toegevoegde waarde is zal ook dit jaar weer op één hand te tellen zijn. Als ie überhaupt speelt met Sierhuis voor zich. Voor de rest is het 10 minuten invallen en hoge ballen pompen. Dat kun je ook met een 19-jarige Serviër van bijna twee meter. Waarschijnlijk wel voor de helft van het geld of minder.

Leuk voor Paul dat ie daar nog flink wat geld kan verdienen, hoop dat ie het daar goed doet, gun ik hem van harte. Maar is het voor ons echt een verlies?

sittard68 reageerde
BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

@gladiool ik denk dat je Gladon wel wat te kort doet maar we gaan het zien of sierhuis het beter gaat doen (en heel blijft).

Die italiaan heb ik niet erg veel vertrouwen in maar ook dat gaan we zien.

Verder toont de verkoop van gLadon wel aan hoe hoog het financiele water ons tot de lippen staat. 

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Lees het verhaal van Lucas nog eens voor je weer over financieel water begint te praten.

Gladiool en Fortuna54 reageerden
BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

@gladiool 

Hier ben ik het helemaal mee eens.Paul word hier groter gemaakt dan hij is.

BeantwoordenCiteren
(@zitterd79)
Noble Member

@paul-jans 

Het is ook geen Italiaan😆

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Lees het verhaal van Lucas nog eens voor je weer over financieel water begint te praten.

Prima verwoord inderdaad 👍🏻

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

@paul-jans 

Het is ook geen Italiaan😆

o ja klopt 😆 

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @martijn-hrmns

ik heb het nog eens gelezen. waren wel veel woorden hoor.

toch blijft het afwachten of sierhuis en die van milaan het beter gaan doen. 

als je het verschil niet ziet van eerst meer dan een half miljoen voor een bejaarde uitgeven aan salaris en nu geen 2 ton meer kunnen veroorloven voor een bewezen speler die het gewoon goed gedaan heeft bij ons. steek gerust verder je hoofd in het zand

overigens zit iedereen weer lekker in het verkeerde topic te posten. Boy kan je niet de posts naar de juiste topic verplaatsen? dat zal ook een stuk gaan schelen .

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Boy kan je niet de posts naar de juiste topic verplaatsen? dat zal ook een stuk gaan schelen .

Dat kan maar Ruud is Mod en die heeft die rechten ook 😃

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

er is niet echt een selectie geweest voor die mod functie he... hij maakt de grootste chaos hahaha

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

er is niet echt een selectie geweest voor die mod functie he... hij maakt de grootste chaos hahaha

hij wilde. Niemand anders dat was de selectie 😃

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Boy

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

ik nomineer albert die heeft een super leercurve.

van er helemaal niks van snappen heeft hij inmiddels alle topics gevonden en weet hij er in te posten.

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Praat eens normaal over een man van 85, idioot. 

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

ik praat normaal. jij daarintegen meent weer iemand idioot te moeten noemen

BeantwoordenCiteren
(@gladiool)
Noble Member

Ruziemaken met een oudere man, omdat ie 't lastig vindt dat een forum op 2 dagen 4x verandert, vind ik niet per sé normaal. Vervolgens op andere momenten daarover doorgaan en blijven sneren vind ik ook niet echt normaal.

Je kunt er ook respect voor hebben dat iemand op die leeftijd nog bij wil houden en zich de moeite doet om op een forum met de jongere garde lekker te kletsen. Blijkbaar is het erg lastig om even invoelend te zijn in plaats van de geniale koning van het forum te spelen.

jonkheerl, LU, Drik Heffels and 7 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

daar hebben we gladiool de zogenaamde moraal ridder weer maar dan vooral als hij een sneer naar mij kan uitdelen.

iemand die zijn leeftijd als zogenaamd excuus gebruikt kan ik geen respect voor opbrengen nee. 

Respect voor ouderen heb ik wel degelijk.

Maar iemand die eerst loopt te zuren om te zeuren dan een sneer naar mij uitdeelt en vervolgens gewoon aantoont en ook zelf zegt dat hij het gewoon onder de knie heeft ...nee daar heb ik idd geen enkel respect voor. Dat vind ik misbruik maken van. 

en wat is er dan echt veranderd en nog wel 4 keer? zoals ik al zei beetje zogenaamd moraal riddertje.

BeantwoordenCiteren
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@paul-jans Ja dat wat je nu zegt doet mijn kijk naar jou toch wel in een ander daglicht zetten. Eerst kon ik nog weleens begrip voor je drammerij opbrengen maar nu zak je voor mij naar de onderste regionen. En hierbij is voor mij deze discussie gesloten. Van mij zul je geen last meer hebben.

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

Man kan het wat minder?

Iedereen is hier volgens mij al voorbij de 30 . Af en toe net een crèche.

DashingHazelnut reageerde
BeantwoordenCiteren
(@wil-peters)
Honorable Member

@boy   

Lijkt mij leuk dat een ieder ook eenmalig zijn leeftijd plaats.

Ik ben inmiddels 70 en hoop in goede gezondheid Alberts leeftijd te bereiken en hopelijk ook nog te posten op een Fortuna site.

Met vriendelijke groet

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @albert-eijkenboom

@paul-jans Ja dat wat je nu zegt doet mijn kijk naar jou toch wel in een ander daglicht zetten. Eerst kon ik nog weleens begrip voor je drammerij opbrengen maar nu zak je voor mij naar de onderste regionen. En hierbij is voor mij deze discussie gesloten. Van mij zul je geen last meer hebben.

hier moet ik heel erg om lachen. Ik ben echt niet vergeten wat je allemaal over en tegen mij gezegd hebt hoor.

BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

hier moet ik heel erg om lachen. Ik ben echt niet vergeten wat je allemaal over en tegen mij gezegd hebt hoor.

Kap toch met dat zielige gedoe. Je hebt geen medestanders in deze. Het is triest hoe je iemand aanvalt die een forum niet helemaal begrijpt, en het werd niet makkelijker toen het 2x veranderde in een paar dagen (4x was beetje gechargeerd), ik wist zelf ook niet meer in welk topic wat thuishoorde en ik heb die mooie leeftijd nog lang niey bereikt. Accepteer het dat je een keer geen gelijk hebt en laat het daarbij. In plaats van weer 34 pagina's terug te gaan kijken wanneer iemand ooit iets naars tegen je heeft gezegd of een keer ongelijk had. 

Neem het niet persoonlijk, maar je zat een keer fout. Hebben we allemaal wel eens, take it on the chin and move on.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@drik-heffels 

Pas op Drik, nu krijg jij weer de volle laag over je heen😂

BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Paul, ik waardeer je posts hier (meestal). Je hebt een andere mening dan veel anderen en dat is waardevol, maar je moet echt dat olifantengeheugen van je eens laten varen en vergeten wat iedereen ooit een keer over je gezegd heeft. Wanneer iemand iets tegen je zegt dat je niet zint werkt het als een rode lap op een stier, word je een pitbull en laat je niet meer los. Laat dingen eens varen. Het is een forum en 80% van de mensen hier ga je nooit in je leven in levende lijve mee praten. Nee, het feit dat Albert 85 is wil niet zeggen dat hij alles zo maar kan zeggen over je, maar hij heeft nu ook weer niet gezegd dat je in duistere zaakjes handelt.

Neem het met een korreltje zout, zie het als een leuk medium om de degens te kruisen met andere Fortuna-aanhangers, maar neem ook eens af en toe een zucht, neem jezelf niet té serieus en laat ook eens wat gaan. Zelfs in oorlogen waar twee landen elkaar haten zijn er soms wapenstilstanden.

califortuna reageerde
BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

Bekijk het anders . Zaterdag kunnen we voor een dag eerste staan!

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Het is natuurlijk een drama dat ik iemand zeurkont heb genoemd. Ik ben blij dat ik alleen maar idioot wordt genoemd want ik verdien natuurlijk veel ergere bewoordingen hiervoor.

Dat een post waarin iemand idioot wordt genoemd zo vaak geliked wordt geeft aan dat de mensen in dit forum erg milt zijn en het beste voor hebben. dank jullie wel voor deze miltheid voor zo een verschrikkelijk iets wat ik gedaan heb. 

Laten we Albert allemaal met extra liefde omringen want hij heeft het vast heel zwaar gehad door die opmerking. 

BeantwoordenCiteren
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@paul-jans Met mij hoef je geen medelijden te hebben. Ben heus wel wat gewend. Maar die anderen tussen de tachtig en honderd heb ik medelijden.

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

ja heb ook medelijden met al die 80-100 jarige die door de grote veranderingen op dit forum nu de weg kompleet kwijt zijn geraakt. Ik stel voor een monument op de markt.

Ik vraag me overigens af hoeveel van die moraal ridders hier ook een aanzienlijk bedrag aan de zonnebloem doneren en vrijwilligers werk doen voor de ouderenzorg of zonnebloem.

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Excelsior uit altijd lastig. 3 punten zou fantastisch zijn maar verwacht een hele moeilijke wedstrijd. Had wel ergens gelezen dat Driouech geblesseerd zou zijn. Dat zou een flinke meevaller zijn voor Fortuna. 

Fritske emeran reageerde
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

ja heb ook medelijden met al die 80-100 jarige die door de grote veranderingen op dit forum nu de weg kompleet kwijt zijn geraakt. Ik stel voor een monument op de markt.

Ik vraag me overigens af hoeveel van die moraal ridders hier ook een aanzienlijk bedrag aan de zonnebloem doneren en vrijwilligers werk doen voor de ouderenzorg of zonnebloem.

Dus als ik het niet eens ben met de Russische invasie van Oekraïne moet ik ook maar naar het front?

Drik Heffels en Mvm77 reageerden
BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

@rick-janssen2017 

dat is natuurlijk een achtelijk vergelijk

maar ene donatie of hulp aan oekrainers in nederland kan wel he.

maar goed dingen hier neertikken is lekker makkelijk maar zelf echt iets doen is wat anders he.

moraal ridders

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

Geplaatst door: @boy

Man kan het wat minder?

Iedereen is hier volgens mij al voorbij de 30 . Af en toe net een crèche.

niet iedereen 🙂 

Wil Peters en Boy reageerden
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

dat is natuurlijk een achtelijk vergelijk

Het is geen vergelijking, het is een metafoor. Of ie achterlijk is laat ik aan jou over.

Ik vind het overigens wel amusant worden, moet ik zeggen. Nu moet iedereen hier ineens geld gaan overmaken aan oudereninstanties omdat we het een beetje vreemd vinden hoe jij een man van 85, die gezien zijn geboortejaar totaal geen digibeet is en enkel zijn mening geeft over het nieuwe forum, bejegent. En ipv jezelf gewoon eens in te houden en het wat gemanierd op te lossen begin je weer te razen, om je heen te slaan en alles en iedereen voor moraalridder uit te maken.

En ja, mensen zeggen soms ook stoute dingen tegen jou, dat weet ik.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Karl Pilkington

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

@rick-janssen2017  ik kan hier een betoog over houden maar dan gaan we weer 3 paginas extra krijgen. Ik hou het erop dat ik het  zeer lachwekkend vind hoe er gereageerd wordt op een opmerking die ik maak dat iemand een zeurkont is. Vervolgens maak ik er nog een grapje over die ook nog eens de spijker op de kop was. Ik had inderdaad kunnen weten dat ik een heel ander soort humor heb en dat wat moraal ridders daar dan graag hun draai aan gaan geven om hun frustratie over mijn andere posts te botvieren. het zij zo ik zit er niet mee.

andere mogen mij zonder dat iemand er een kick om geeft continu azijnzieker zuur, idioot corona etc noemen maar als ik iemand zeurkont noem is het forum te klein. erg lachwekkend.

En ik zeg het nog eens en neem er geen woord van terug: Iemand die meteen met zijn leeftijd gaat gooien als hij zijn zin niet krijgt of om iets gedaan te krijgen. Daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik heb mensenkennis genoeg en help fysiek oudere mensen die het echt nodig hebben in plaats van een moraal ridder achtige post.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Is het klaar oké? Of je maakt maar een Paul Jans topic aan! Zorg gewoon dat je niet steeds in het middelpunt staat dan is er niks aan de hand. En nu gaan we het gewoon weer over voetballen en FSC hebben.  

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
(@albert-eijkenboom)
Reputable Member

@fortuna54 Heb al een paar maal gezegd dat het voor mij afgelopen is maar meneer blijft zeiken. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Boek gesloten.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

het is niet uitgesloten dat Úmaro gewoon blijft….

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

@fortuna54 Heb al een paar maal gezegd dat het voor mij afgelopen is maar meneer blijft zeiken. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Boek gesloten.

P24 uur verder en meneer is nog bezig. Moet eens kappen dat gejammer wat maar blijft dooretteren. Kleuters doen dat ook! Hopelijk volgt Paul je advies.

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

ik reageer op berichten die aan mij gericht zijn. en dat blijf ik doen. 

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

sow he, Branco trekt de foute schoenen aan en wilt Soule toevoegen aan de selectie, wel weer een onbewezen talent, maar zou voor Fortuna begrippen helemaal geen verkeerde zijn.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @fsyouth

maar zou voor Fortuna begrippen helemaal geen verkeerde zijn.

Op basis van wat geen verkeerde? Dat hij onder contract staat bij Juventus? Dat zegt niet alles hoor.

Heb liever een buitenspeler van 23-24-25 jaar die zich al bewezen heeft en waar we iets meer op kunnen vertrouwen.. maar misschien schot in de roos😁

Dit bericht is gewijzigd 1 maand geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@fortuna54 2,2 miljoen voor betaald door Juventus, was altijd een van de grootste beloftes bij Juve next gen, en mag nu z’n kwaliteiten laten zien in het volwassen wereldje.

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

Geplaatst door: @fsyouth

maar zou voor Fortuna begrippen helemaal geen verkeerde zijn.

Heb liever een buitenspeler van 23-24-25 jaar die zich al bewezen heeft en waar we iets meer op kunnen vertrouwen.. maar misschien schot in de roos😁

en dat valt al helemaal niet te betalen haha, zonder geld komt ook een bak geluk kijken, aan Branco om te zorgen dat de kans van slagen van die spelers iets groter word door enigzins normale spelers te halen

BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 9