Forum

seizoen 2023/2024

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] seizoen 2023/2024

436 Berichten
43 Gebruikers
143 Vind-ik-leuks
35.6 K Bekeken
Markfsc
(@mark-fsc)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Een klein beetje offtopic maar ik doe hier een poging: voor de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles aanstaande vrijdag. Is er wellicht iemand die een parkeerkaart over heeft of nog plek in zijn of haar auto om mee te rijden? In die diamondcategorie waren de parkeerkaarten helaas al binnen 2 minuten weg maar wij hebben wel de autocombi kaarten. 

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin
Deelgenomen: 2 jaar geleden

BeantwoordenCiteren
(@frankie-tao)
Reputable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Wanneer kunnen we weer het officiële uitshirt van dit seizoen bestellen? Iemand die meer weet wanneer het weer beschikbaar komt?

Jammer dat je geen order kan plaatsen en dat het pas later afgeleverd wordt. Wel een must have hoor deze editie.

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Ik mis de kritische lappen tekst van Karl. Laat eens van je horen!

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

@martijn-hrmns als je maar kan steuken he jongen

je doet net alsof we alleen maar kritisch zijn om kritisch te zijn. Denk dat al die jaren er zeer terecht kritische kanttekeningen zijn gezet. Dat het dit jaar zeer goed gaat tot nu toe is duidelijk. Vooral ook dankzij het aantrekken van een goede coach waar iedereen het van het begin mee eens was. 

stukken beter dan gappy we gaan europa in met julio. Dat moet jij nu toch ook inzien dat die man er een puinhoop van gemaakt heeft.

En ja halilovic is een schot in de roos. Daar kunnen we heel wat miskopen tegen wegstrepen. 

BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

@frankie-tao in de fanshop was die gewoon beschikbaar nog na de wedstrijd afgelopen weekend 🤔

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Geplaatst door: @paul-jans

@martijn-hrmns als je maar kan steuken he jongen

je doet net alsof we alleen maar kritisch zijn om kritisch te zijn. Denk dat al die jaren er zeer terecht kritische kanttekeningen zijn gezet. Dat het dit jaar zeer goed gaat tot nu toe is duidelijk. Vooral ook dankzij het aantrekken van een goede coach waar iedereen het van het begin mee eens was. 

stukken beter dan gappy we gaan europa in met julio. Dat moet jij nu toch ook inzien dat die man er een puinhoop van gemaakt heeft.

En ja halilovic is een schot in de roos. Daar kunnen we heel wat miskopen tegen wegstrepen. 

Pffff…. Komt hij weer. Ik bedoel het positief. 

BeantwoordenCiteren
(@d-peters18)
Active Member
Deelgenomen: 2 maanden geleden

Zoals ook al bij de podcast aangegeven, zal Fortuna dit seizoen al vroeg haar schaduwlijstjes klaar moeten hebben. 

Deze zomer gaan veel spelers weg (einde contract, verkoop).

Bepaalde spelers wil je misschien eigenlijk niet verkopen maar als het seizoen enigszins op deze manier zou blijven lopen, moet je bijvoorbeeld een Noslin wel van de hand doen.

Millwall heeft deze zomer haar hand echt overspeeld bij Flemming.

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @d-peters18

Zoals ook al bij de podcast aangegeven, zal Fortuna dit seizoen al vroeg haar schaduwlijstjes klaar moeten hebben. 

Deze zomer gaan veel spelers weg (einde contract, verkoop).

Bepaalde spelers wil je misschien eigenlijk niet verkopen maar als het seizoen enigszins op deze manier zou blijven lopen, moet je bijvoorbeeld een Noslin wel van de hand doen.

Millwall heeft deze zomer haar hand echt overspeeld bij Flemming.

Uiteindelijk moet er voor elke speler wel genoeg geld betaald worden voordat ze vertrekken en of dat gebeurd wil ik nog wel eens zien. Of we houden de goede spelers nog een jaartje of we gaan cashen. Spelers worden met dit voetbal wat we spelen ook meer waard, zeker als we op het einde v/t seizoen hoog eindigen. Een club als Fortuna moet eigenlijk elk jaar één goeie uitgaande transfers hebben, nu we dat deze zomer niet hebben gehad kan het zomaar zijn dat we volgend jaar 2-4 belangrijke spelers kwijtraken.   

Dit bericht is gewijzigd 2 weken geleden door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Karl zat gisteren in de space van Fortuna Central, daar was hij heel kritisch met jo bux

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

In de wat?

BeantwoordenCiteren
(@douwe)
Prominent Member
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Zo'n onderdeel van Twitter (X) geloof ik. Gelukkig werkt social media niet net als de maatschappij. Hoe meer platformen/hokjes.. hoe groter de verdeeldheid

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @fsyouth

Geplaatst door: @martijn-hrmns

Karl zat gisteren in de space van Fortuna Central, daar was hij heel kritisch met jo bux

Waar moet men nu kritisch over zijn?

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@fortuna54 was niet per se kritisch op Fortuna, meer op de commentator die over Dijks deed alsof hij die jongen z’n scheenbeen expres liet breken

BeantwoordenCiteren
(@danny-palmen)
Reputable Member

Joe Pesci en mave reageerden
BeantwoordenCiteren
(@fritsemeran)
Honorable Member

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1153166/amerikaanse-en-saudische-interesse-in-eredivisie-clubs-bovenaan-de-lijstjes.html

zou isitan al n opvolger proberen te strikken voor principion….

BeantwoordenCiteren
(@gladiool)
Noble Member

Lijkt me duidelijk dat Gün openstaat voor een goed bod met een partij die goed is voor Fortuna.

Karl Pilkington reageerde
BeantwoordenCiteren
Karl Pilkington
(@rick-janssen2017)
Noble Member

Geplaatst door: @gladiool

Lijkt me duidelijk dat Gün openstaat voor een goed bod met een partij die goed is voor Fortuna.

Scherpe analyse. Hij heeft het immers pas twee keer geprobeerd. 🤣 

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

@rick-janssen2017 

3x is scheepsrecht....😉

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

Karl Pilkington reageerde
BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

Hali

1695247410-F6e_ASzWIAAQ-VE.jpeg

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @rick-janssen2017

Geplaatst door: @gladiool

Scherpe analyse. Hij heeft het immers pas twee keer geprobeerd. 🤣 

Tja al die investeerders zien er aan de voorkant goed uit maar halverwege het traject komen de adders bovendrijven en zoiets is gewoon niet te voorzien. Het beste zou zijn om een suikeroom te hebben zoals toen der tijd met Schroeff, maar die zijn hier niet te vinden 😂

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Gun is er klaar voor en er komt op korte termijn een partij. Dat is wat ik lees. Gewoon de volgende stap.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
LU
 LU
(@lu)
Reputable Member

Voor wie geïnteresseerd is een iterview met René Hake over de wedstrijd van morgen: https://www.rtvoost.nl/nieuws/2267072/rene-hake-probeert-draad-op-te-pakken-na-zwaar-ongeluk-van-zijn-broer-herstel-is-afwachten

BeantwoordenCiteren
(@jonkheerl)
Active Member
Deelgenomen: 4 maanden geleden

Geplaatst door: @jo-bux

Gun is er klaar voor en er komt op korte termijn een partij. Dat is wat ik lees. Gewoon de volgende stap.

@jo-bux Dit is een vrij kort citaat uit een veel langer interview met Gun in VI, waarin hij wat mij beteft een goede analyse heeft van de huidige stand van zaken in de Eredivisie. Hij gaat in op het grote financiele gat tussen de top vier en de rest, ook wat betreft TV inkomsten, en dus ook het feit dat in NL relatief weinig clubs in handen van een (buitenlandse) investeerder zijn. Indirect zet hij daarmee misschien Fortuna in de etalage, maar het lijkt me sterk dat dat zijn doel was met dit interview of deze opmerkingen. Hij is gewoon een betrokken voetbalman, die ook nog eens behoorlijk goed kijk heeft op de zaak vind ik.

Dit bericht is gewijzigd 2 weken geleden door jonkheerl

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

@jonkheerl 

Ik heb het artikel gelezen inderdaad. Ik zeg ook niet dat hij ons bedoeld in de etalage zet, wel? Denk dat hij reeel is in zijn verhaal.

En ja zou me niets verbazen als hij reeds verder is met een partij die (deels) zijn aandeel wilt overnemen. Maar goed, eerst vanavond, veel leuker.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
(@danny-palmen)
Reputable Member

Jeroen Dols reageerde
BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

Forum people, where you at!? 

Dit weekend moeilijke pot tegen AZ uit, op voorhand lijkt het een kansloze missie. Zeker met een Pavlidis in vorm en dat met ons track record tegen Griekse spitsen...

Wie gelooft er in een stunt?

BeantwoordenCiteren
FSYouth
(@fsyouth)
Noble Member

@drik-heffels ik niet, we hebben een goede seizoenstart gehad maar dat we zoveel punten hebben lag ook aan de tegenstander vaak, Feyenoord rood, Almere kom je goed weg in de laatste minuut, Excelsior had je moeten winnen maar kom je 2x goed terug, Ajax moet je je voor doodschamen (sarcasme) want die bakken er echt niks van, en dan krijg je een poffer van GAE waar je wel verdiende te verliezen maar niet met 3-0.

Alleen AZ tegen Radic en co 2e helft waren ze drama, zeg nooit nooit maar ik zie het donker in

BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

Geplaatst door: @fsyouth

@drik-heffels ik niet, we hebben een goede seizoenstart gehad maar dat we zoveel punten hebben lag ook aan de tegenstander vaak, Feyenoord rood, Almere kom je goed weg in de laatste minuut, Excelsior had je moeten winnen maar kom je 2x goed terug, Ajax moet je je voor doodschamen (sarcasme) want die bakken er echt niks van, en dan krijg je een poffer van GAE waar je wel verdiende te verliezen maar niet met 3-0.

Alleen AZ tegen Radic en co 2e helft waren ze drama, zeg nooit nooit maar ik zie het donker in

Haha ja, het is hopen op het AZ uit de tweede helft in Bosnië. Dat was echt een fanfare 🤣

BeantwoordenCiteren
(@wil-peters)
Honorable Member

Geplaatst door: @drik-heffels

Dit weekend moeilijke pot tegen AZ uit, op voorhand lijkt het een kansloze missie. Zeker met een Pavlidis in vorm en dat met ons track record tegen Griekse spitsen...

Dirk het trackrecord van Janssen tegen Giokomakis mocht er anders wel zijn toch. Die wordt 's nachts nog vaak gillend wakker van Roel

Drik Heffels reageerde
BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

Geplaatst door: @wil-peters

Geplaatst door: @drik-heffels

Dirk het trackrecord van Janssen tegen Giokomakis mocht er anders wel zijn toch. Die wordt 's nachts nog vaak gillend wakker van Roel

Bedoelde meer Douvikas (4x in afgelopen 2 seizoenen) en Pavlidis zelf (6 in laatste 5 seizoenen). Ik heb het idee dat zij altijd scoren tegen Fortuna 🤣 . 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Qua ambiance hoeven we niet bang te zijn. Ik vind het altijd maar sfeerloos bij AZ. We halen alleen resultaat als wij top zijn en AZ er geen zin in heeft ofzo.  Denk dat AZ wint met 2-1…

BeantwoordenCiteren
(@drik-heffels)
Honorable Member

Geplaatst door: @fortuna54

Qua ambiance hoeven we niet bang te zijn. Ik vind het altijd maar sfeerloos bij AZ. We halen alleen resultaat als wij top zijn en AZ er geen zin in heeft ofzo.  Denk dat AZ wint met 2-1…

Ze hebben wel al 8 jaar van die irritante klapperdingen onder het motto "kutgeluid is ook geluid", maar ik stoor me daar enorm aan, zelfs op TV 🤣

BeantwoordenCiteren
(@degraaf62)
Eminent Member
Deelgenomen: 1 maand geleden

@drik-heffels hallo, wat denken we hier voor de komende 4 wedstrijden 4 punten te halen, is dat realistisch, 3 pt. tegen Utrecht en 1 pt. tegen Twente? misschien kleine stunt in Alkmaar, die spelen vanavond tegen Heracles en volgende week Donderdag wacht Legia in Conference legue? zo een wedstrijd als in Deventer heb je niet vaak in een seizoen. Dus aanknopen van voor Deventer en het in ieder geval beter doen als in Deventer.

BeantwoordenCiteren
(@ashwin-steps)
New Member
Deelgenomen: 8 maanden geleden

Ik verwacht ook een lastige pot, ik schat dat AZ in huidige vorm ons kansloos laat. Ik zeg 3-1! 

BeantwoordenCiteren
(@martijn-hrmns)
Noble Member

Straks eens kijken wat AZ tegen Heracles doet. Als ze weer winnen komt puntverlies steeds dichterbij 😁

BeantwoordenCiteren
(@sittard68)
Noble Member

2-2 zondag, na een masterclass van Haliloviç. Een keer de Zitterd Wizard himself en Córdoba met zijn eerste van het seizoen. Uiteraard na wat magie van onze eigen Messi.

A man can dream!

Joe Pesci en Martijn Hrmns reageerden
BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

Even tussendoor maar zou Paul Gladon nog rustig slapen daar in Armenie nu het lijkt dat daar een nieuwe brandhaard ontstaat?

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Illustrious Member

Geplaatst door: @jo-bux

Even tussendoor maar zou Paul Gladon nog rustig slapen daar in Armenie nu het lijkt dat daar een nieuwe brandhaard ontstaat?

Ik denk dat hij op voorhand al met veel tegenzin naar Armenië is vertrokken en dat hij puur voor het geld daarheen is gegaan. Hij schiet ze er wel makkelijk binnen..maar dat zal niveau VV Sittard zijn! 

Dit bericht is gewijzigd 6 dagen geleden 2 keer door Fortuna54

BeantwoordenCiteren
(@degraaf62)
Eminent Member

@sittard68 Als Heracles gelijk kan spelen in Alkmaar moet er voor ons ook iets mogelijk zijn nietwaar?

BeantwoordenCiteren
(@sittard68)
Noble Member

Geplaatst door: @degraaf62

@sittard68 Als Heracles gelijk kan spelen in Alkmaar moet er voor ons ook iets mogelijk zijn nietwaar?

Zeker, al had ik liever gezien dat AZ vanavond gewoon gewonnen had.

BeantwoordenCiteren
(@degraaf62)
Eminent Member

@sittard68 denk dat Alkmaar gewoon in mindere fase zit, maar hebben nog altijd meer kwaliteit als ons maar Alkmaar zit in dubio, donderdag wacht voor hun zware wedstrijd tegen Legia die ze moeten winnen om te overleven in Conference League, daar moeten we van profiteren, zou mooi zijn punt of 3, zondag is mijn verjaardag zou mooi cadeau zijn.

sittard68 reageerde
BeantwoordenCiteren
(@sittard68)
Noble Member

@degraaf62 Dan hoop ik dat il je zondagavond dubbel kan feliciteren. Met je verjaardag én met een resultaat bij AZ.

BeantwoordenCiteren
(@sittard68)
Noble Member

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

Geplaatst door: @sittard68

https://sittard-geleen.nieuws.nl/nieuws/20230929/stadspartij-breekt-lans-voor-goede-trainingsaccommodatie-fortuna-sittard/

zijn er binnekort gemeente verkiezingen?

BeantwoordenCiteren
(@fritsemeran)
Honorable Member

Tegen evv heeft die robberechts ook niet gespeeld. Lijkt me toch dat die op aangeven van buijs is aangetrokken of is hij gebleseerd ofzo?

BeantwoordenCiteren
 mave
(@mathvedder12)
Estimable Member

@paul-jans 

Precies, daarna zijn ze Fortuna weer vergeten. Wij blijven beloven !

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Noble Member

@mathvedder12 

Precies zo is t. Loze kreet. Feit is dat financieel de gemeente het water aan de.lippen staat en helaas.maar waar in de raad Fortuna niet op de agenda staat.

Geloof.me, iemand zeer nabij zit in deze raad.

Mijn eerste wedstrijd!

BeantwoordenCiteren
 Boy
(@boy)
Illustrious Member Admin

BeantwoordenCiteren
(@paul-jans)
Famed Member

iemand een korte samenvatting in eigen woorden hoe dat gegaan is?

BeantwoordenCiteren
Pagina 8 / 9