Forum

Spelersbus Fortuna  

 

Kim Jong-un
(@kim-jong-un)
Pascal Averdijk
Lid geworden:1 week  geleden
Berichten: 6
9 augustus 2018 12:23  

Foutje op nieuwe spelersbus Fortuna

 

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180808_00070438/foutje-op-nieuwe-spelersbus-fortuna

 

In dit artikel op de Limburger wordt vermeld dat er een fout op de spelersbus staat met betrekking tot de bekerwinst van Fortuna 54 die in 1954 (in plaats van 1964) plaats gevonden zou hebben.

Waar echter overheen gekeken lijkt te worden zijn de drie kampioenschappen van RKSV Sittardia (1959, 1964 en 1966) in de eerste divisie. Indien de prijzen van Fortuna 54 meetellen zou dat voor de andere fusiepartner (Sittardia) toch ook gewoon het geval moeten zijn? 

Ik kan me voorstellen dat de club momenteel andere zaken aan het hoofd heet, maar mocht de fout mbt de beker rechtgezet worden lijkt me een correctie wat betreft de drie kampioenschappen van Sittardia toch ook op z'n plaats.

 

This topic was modified 1 week  geleden by Kim Jong-un
This topic was modified 1 week  geleden by Kim Jong-un

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Panos Vouis
Lid geworden:2 weken  geleden
Berichten: 89
9 augustus 2018 12:28  
Geplaatst door: Kim Jong-un

Foutje op nieuwe spelersbus Fortuna

 

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180808_00070438/foutje-op-nieuwe-spelersbus-fortuna

 

In dit artikel op de Limburger wordt vermeld dat er een fout op de spelersbus staat met betrekking tot de bekerwinst van Fortuna 54 die in 1954 (in plaats van 1964) plaats gevonden zou hebben.

Waar echter overheen gekeken lijkt te worden is de drie kampioenschappen van RKSV Sittardia (1959, 1964 en 1966) in de eerste divisie, als de prijzen van Fortuna 54 meetellen zou dat voor de andere fusiepartner (Sittardia) toch ook gewoon het geval moeten zijn? 

Ik kan me voorstellen dat de club momenteel andere zaken aan het hoofd heet, maar mocht de fout mbt de beker rechtgezet worden lijkt me een correctie wat betreft de drie kampioenschappen van Sittardia toch ook op z'n plaats.

 

Een woordvoerder van de club kon er wel om lachen. “Waar gewerkt wordt, daar wordt weleens een foutje gemaakt. Wie het foutje maakte is niet zo belangrijk. Wel dat het is opgemerkt en dat het snel wordt rechtgezet”, zo liet hij weten.

 

https://sittard-geleen.nieuws.nl/sport/20180808/foutje-in-historisch-feitje-op-nieuwe-fortuna-sittard-spelersbus/

This post was modified 1 week  geleden by Fortuna54

Janko Knops vond het leuk
ReageerCitaat
Rob Janssen
(@rob-janssen)
Arie van der Padt
Lid geworden:1 week  geleden
Berichten: 2
9 augustus 2018 13:22  

Als 2018 op de bus staat waarom 1983 niet promoveerde we ook vanaf de 2e plaats.


ReageerCitaat
Kim Jong-un
(@kim-jong-un)
Pascal Averdijk
Lid geworden:1 week  geleden
Berichten: 6
10 augustus 2018 11:51  
Geplaatst door: Fortuna54
Geplaatst door: Kim Jong-un

Foutje op nieuwe spelersbus Fortuna

 

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20180808_00070438/foutje-op-nieuwe-spelersbus-fortuna

 

In dit artikel op de Limburger wordt vermeld dat er een fout op de spelersbus staat met betrekking tot de bekerwinst van Fortuna 54 die in 1954 (in plaats van 1964) plaats gevonden zou hebben.

Waar echter overheen gekeken lijkt te worden is de drie kampioenschappen van RKSV Sittardia (1959, 1964 en 1966) in de eerste divisie, als de prijzen van Fortuna 54 meetellen zou dat voor de andere fusiepartner (Sittardia) toch ook gewoon het geval moeten zijn? 

Ik kan me voorstellen dat de club momenteel andere zaken aan het hoofd heet, maar mocht de fout mbt de beker rechtgezet worden lijkt me een correctie wat betreft de drie kampioenschappen van Sittardia toch ook op z'n plaats.

 

Een woordvoerder van de club kon er wel om lachen. “Waar gewerkt wordt, daar wordt weleens een foutje gemaakt. Wie het foutje maakte is niet zo belangrijk. Wel dat het is opgemerkt en dat het snel wordt rechtgezet”, zo liet hij weten.

 

https://sittard-geleen.nieuws.nl/sport/20180808/foutje-in-historisch-feitje-op-nieuwe-fortuna-sittard-spelersbus/

 

Dat die fout m.b.t. de beker recht wordt gezet is prima, maar als de schaal van 94 erop staat horen die van Sittardia van 59, 64 en 66 er mijns inziens ook op te staan.


ReageerCitaat
Kim Jong-un
(@kim-jong-un)
Pascal Averdijk
Lid geworden:1 week  geleden
Berichten: 6
10 augustus 2018 11:57  
Geplaatst door: Rob Janssen

Als 2018 op de bus staat waarom 1983 niet promoveerde we ook vanaf de 2e plaats.

Vermoedelijk omdat ze er toentertijd geen bokaal voor uitdeelden  😛 


ReageerCitaat
  
Bezig

Inloggen van Registreer aub