Klopt, het is anders gezegd. Het is vager gelul met dezelfde boodschap. Een niet nader genoemd zakenimperium, aldus Valentijn. Hou toch op.
Als Yilmaz geld heeft gelegd in een 'zakenimperium'. Dat kan alleen Principion zijn, want zij hebben de aanvraag bij de KNVB liggen om aandelen Fortuna over te nemen. Niet een of ander vaag 'zakenimperium' of iemand anders.
Als er boven Principion nog een andere shell zit is dat heel vreemd, want die zouden dan een meerderheidsbelang in Principion moeten hebben om de baas te zijn. Maar we weten allemaal wie de meerderheid van die aandelen heeft. Plus, dat zou bij het KNVB onderzoek boven water komen en dus uitkomen.
Conclusie: Yilmaz heeft mogelijk! een miniem minderheidsbelang in Principion. En dan is het zoals ik zei: dan heb ik met mijn directe aandeeltje Fortuna evenveel te zeggen: niks.
Dat Yilmaz misschien de illusie heeft dat dat hem een bepaalde vorm van macht zou moeten geven geloof ik graag. En dat dat mede heeft geleid tot zijn ontevredenheid geloof ik ook best.
Dat je graag zomaar meegaat in het vage gebrabbel van nota bene Valentijn fucking Driessen dat Yilmaz op basis van niet onderbouwd gelul daadwerkelijk formeel iets te zeggen heeft verwacht ik dan weer niet van iemand die graag kritisch is op alles. Als ie morgen zonder enig argument had geroepen dat niks van dit alles Yilmaz' schuld is, had je hem dan ook geloofd 🤣 ?
Misschien werd Yilmaz betaald in aandelen Azerion. Dat doet Azerion regelmatig. En die aandelen zijn het afgelopen jaar flink gezakt.
Overigens zijn ze woensdag opeens 25% gestegen, gisteren 15% en vandaag nog eens 28. Dat is samen 84%! Hebben de heren de zaak (weer?) handig weten te manipuleren of zou er toch echt goed nieuws op komst zijn?
🤔 dat is behoorlijk volgens mij voor een bedrijf dat nogal wat negatief in het nieuws is en onderzoek aan de broek heeft.
kan me wel voorstellen dat als het onderzoek is afgerond in positieve zin dat dit soort stijgingen plaatsvinden.
maar laten we het dan maarveens afwachten. Zelf heb ik niet veel hoop meer op een goede toekomst met principion.
Dat je graag zomaar meegaat in het vage gebrabbel van nota bene Valentijn fucking Driessen dat Yilmaz op basis van niet onderbouwd gelul daadwerkelijk formeel iets te zeggen heeft verwacht ik dan weer niet van iemand die graag kritisch is op alles. Als ie morgen zonder enig argument had geroepen dat niks van dit alles Yilmaz' schuld is, had je hem dan ook geloofd ?
ho even lees eens goed wat ik zeg. Zeg ik ergens dat ik dit geloof?
ik vroeg alleen of iemand zich dit kan herinneren en dat ik heel benieuwd ben of het inderdaad een indianen verhaal was.
wel goed lezen en niet te veel op martijn gaan lijken hoor.
Ach, het is in ieder geval 1 shitshow waar een eind aan gebreid wordt. Burak komt dadelijk nog met een verhaaltje dat hij de club een warm hart toedraagt, uithaalt naar Aytekin en eigenlijk ook wel tot de conclusie kwam dat hij het eigenlijk niet meer kan brengen. Iets van die strekking.
Ars en Pfennings betreuren dat het zo gelopen is. Gun gaat zich weer eens uitspreken over dat hij alle vertrouwen heeft dat de club de goede weg is ingeslagen, maar dat zich dit op het veld nog moet uitbetalen. Pfennings benadrukt nog maar eens dat alle papieren ingediend zijn. Ars komt met een social media update, waarin hij onderweg naar het vliegveld, verklapt waar hij heen vliegt. En Aytekin? Onze strijder tegen het onrecht? De man die niet 1 maar 2 faillisementen heeft overwonnen!! Die blijkt zijn prachtbaantje niet meer terug te krijgen, waardoor Gun in augustus, net last minute genoeg, een nieuw suikeroompje vind om een poot uit te trekken.
Die is nog niet eens zo heel lang geleden innde buurt geweest. Maar laten we hopen dat die toch echt weg blijft
Nou .. alleen al in oktober 2023 moeten we een lening van 1.2 mil terugbetalen aan azerion en dat is nog code geel.
Oh en ja Burak heeft/ had nog een ander soort belang.
En vergeet Azerion/ principion ook maar.
dan ben ik bang dat we wederom een (tussen) jaar gaan krijgen…..
Laten we hopen, dat het een tussenjaar wordt.
inderdaad ik verwacht volgend seizoen niet meer dan nacompetitie, maar ik denk dat we direct degraderen omdat we meetpunten niet gaan halen en strafpunten krijgen.
Die 1.2 staat gewoon in het Jaarverslag. Het andere zal niet aan de grote klok worden gehangen...
Dat je graag zomaar meegaat in het vage gebrabbel van nota bene Valentijn fucking Driessen dat Yilmaz op basis van niet onderbouwd gelul daadwerkelijk formeel iets te zeggen heeft verwacht ik dan weer niet van iemand die graag kritisch is op alles. Als ie morgen zonder enig argument had geroepen dat niks van dit alles Yilmaz' schuld is, had je hem dan ook geloofd ?
ho even lees eens goed wat ik zeg. Zeg ik ergens dat ik dit geloof?
ik vroeg alleen of iemand zich dit kan herinneren en dat ik heel benieuwd ben of het inderdaad een indianen verhaal was.
wel goed lezen en niet te veel op martijn gaan lijken hoor.
Neu gezien het aantal karakters dat ik gebruikte hoef je daar niet bang voor te zijn 🤣
Ze zijn Burak z’n financiële verplichtingen niet nagekomen. Als wij geen loon krijgen gaan we okk niet werken. Nog netjes van Burak dat die gevoetbald heeft tot we veilig waren.
Nog netjes van Burak dat die gevoetbald heeft tot we veilig waren.
had hij het hele seizoen maar niet gevoetbalt. Echt de slechtste spits die we in 5 jaar eredivisie gezien hebben. En daarmee beoordeel ik hem op wat ik gezien heb niet op de jaren dat hij wel top was. Bij ons heeft hij een rendement van 1 goede actie per wedstrijd.
Ja hij laat soms zien dat hij klasse heeft maar rendement is 0,0 voorzetten zijn mislukte schoten en al zijn doelpunten hebben ons 3 punten opgeleverd. kijk maar eens als je al zijn doelpunten weghaalt dan hebben we 3 punten minder gehad. Dat voor een spits zijn echt dramatische cijfers.
Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden 3 keer door Paul Jans
Ze zijn Burak z’n financiële verplichtingen niet nagekomen.
Als fortuna de financiele verplichting niet nakomt dan hebben ze een heel groot probleem
maar van wanbeleid mogen we niet spreken natuurlijk.
denk eerder dat principion de verplichting richting burak niet kan nakomen en dan staat dat vast niet in de boeken van fortuna. Dus dan heeft Burak een prive geschil.
Ze zijn Burak z’n financiële verplichtingen niet nagekomen. Als wij geen loon krijgen gaan we okk niet werken. Nog netjes van Burak dat die gevoetbald heeft tot we veilig waren.
Nog netjes van Burak dat die gevoetbald heeft tot we veilig waren.
had hij het hele seizoen maar niet gevoetbalt. Echt de slechtste spits die we in 5 jaar eredivisie gezien hebben. En daarmee beoordeel ik hem op wat ik gezien heb niet op de jaren dat hij wel top was. Bij ons heeft hij een rendement van 1 goede actie per wedstrijd.
Ja hij laat soms zien dat hij klasse heeft maar rendement is 0,0 voorzetten zijn mislukte schoten en al zijn doelpunten hebben ons 3 punten opgeleverd. kijk maar eens als je al zijn doelpunten weghaalt dan hebben we 3 punten minder gehad. Dat voor een spits zijn echt dramatische cijfers.
Mwah, 7. Aangezien de meeste andere topscorers bij het linkerrijtje voetballen, zal dat dus wel meevallen. En kijk naar een Pepi, die heeft er 12 gemaakt en maar 18 punten met z'n club. Sowieso scheve statistiek dus.
Tsja, je was eerder wel bezig over rendement van zijn voorzetten en 'al zijn acties'. Assists horen daar blijkbaar niet bij. Maar snap dat het je beter uitkomt als je die niet meetelt 😉 . Je moet natuurlijk wel alles in het werk stellen om je mening dat Yilmaz een klotespits is wat gewicht te geven.
Misschien iets minder mij en Martijn vergelijken en ietsje meer kijken naar hoe je zelf probeert je haat als een feitelijkheid neer te zetten.
Tsja, je was eerder wel bezig over rendement van zijn voorzetten en 'al zijn acties'. Assists horen daar blijkbaar niet bij. Maar snap dat het je beter uitkomt als je die niet meetelt 😉 . Je moet natuurlijk wel alles in het werk stellen om je mening dat Yilmaz een klotespits is wat gewicht te geven.
Misschien iets minder mij en Martijn vergelijken en ietsje meer kijken naar hoe je zelf probeert je haat als een feitelijkheid neer te zetten.
ik had het over 3 punten door zijn doelpunten. dat jij andere vergelijkingen maakt prima maar doet niks af aan mijn stelling dat ik het heel slecht vind voor een spits. Zeker voor eentje die zoveel salaris opstrijkt.
Maar goed als je 7 punten uit al zijn acties (inclusief penalties en mislukte schoten die toevallig voor een andere voet komt) meetelt en dat prima vind voor een spits dan is dat jou mening.
Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Paul Jans
Ik betwijfel of het wel een goed idee is om Gladiool en Paul Jans te benoemen tot ons nieuwe trainersduo voor komend seizoen. Gaat volgens mij niet voor meer rust in de tent zorgen dan als dit seizoen onder Velazquez. 🤔
Om hem puur op statistieken af te rekenen is natuurlijk totaal niet eerlijk. Met hoe wij speelden was het ook niet echt dat we hem perfect in stelling brachten en we de sterke punten van hem hebben kunnen benutten. Ik vind het veel erger dat ie eerste seizoenshelft gewoon niet fit was, dat ie zich belachelijk gedroeg op het veld, dat hij weet ik niet hoeveel kaarten kreeg voor gefrustreerd praten tegen de scheids en dat hij nooit gewisseld mocht worden ondanks dat hij al na twintig minuten leeg was of totaal niet in de wedstrijd zat.
Dat het niet is geworden wat we er vooraf van verwacht hadden lijkt me duidelijk. Maar toch, voor een spits die op zijn 37e als counterspits wordt gebruikt is hij toch aardig productief geweest. Maar daarnaast vooral heel belangrijk voor het team met al zijn ervaring. Medespelers liepen met hem weg (zie bv. Gladon, Özyakup en Noslin in interviews), tegenstanders waren bang voor alleen al zijn aanwezigheid op het veld en objectieve journalisten vonden hem regelmatig de beste speler aan Sittardse zijde.
Jammer dat Principion/Azerion het financieel niet waar heeft kunnen maken. En logisch dat Burak er vervolgens een punt achter zet.
Hopelijk kunnen we dit nu zsm achter ons laten en doorpakken richting het nieuwe seizoen.
volgens mij zou er een stuk door Fortuna zijn betaald en een stuk door principion, als Fortuna hem netjes heeft betaald maar principion niet kan fortuna daar weinig aan doen, maakt het niet minder vervelend voor hem en ons
volgens mij zou er een stuk door Fortuna zijn betaald en een stuk door principion, als Fortuna hem netjes heeft betaald maar principion niet kan fortuna daar weinig aan doen, maakt het niet minder vervelend voor hem en ons
exact Burak heel simpel gezegd. Burak is niet het probleem van Fortuna. Daar had ik het helaas niet over.
@boy-de-kort hoe kom je aan deze wijsheid of is het gewoon puur giswerk ontsproten aan eigen fantasie
i wish...helaas is dit echt.
Begrijp me niet verkeerd, maar dat heb ik dit seizoen vaker van je gelezen.
Dat klopt en dat heb ik toen ook verklaard als grap. Ik maak nu geen grappen.
Als er niets gebeurd is dit het laatste jaar ere.( Voor kort of lange tijd)
Maak je eens niet zo druk en laten we vooral geen paniek zaaien, Fortuna heeft al zolang ik naar Fortuna kom financiële issues en uitdagingen die opgelost moeten worden, de problemen van nu zijn oplosbaar. Praten dat we nu al gaan degraderen is nonsens…
@boy-de-kort hoe kom je aan deze wijsheid of is het gewoon puur giswerk ontsproten aan eigen fantasie
i wish...helaas is dit echt.
Begrijp me niet verkeerd, maar dat heb ik dit seizoen vaker van je gelezen.
Dat klopt en dat heb ik toen ook verklaard als grap. Ik maak nu geen grappen.
Als er niets gebeurd is dit het laatste jaar ere.( Voor kort of lange tijd)
Maak je eens niet zo druk en laten we vooral geen paniek zaaien, Fortuna heeft al zolang ik naar Fortuna kom financiële issues en uitdagingen die opgelost moeten worden, de problemen van nu zijn oplosbaar. Praten dat we nu al gaan degraderen is nonsens…
Dit dus, voor rust adviseer ik je naar het bejaardenhuis te gaan. Bij Fortuna ga je die rust niet vinden. Toen niet, nu niet en nooit niet!
Wat me sowieso altijd irriteert is dit soort berichten zonder enige onderbouwing. Ja, weer van alles aan de hand, we gaan degraderen, puinzooi dit speelt van alles zo. Maar zonder concreet te worden wat nou écht aan de hand is. Dat mag natuurlijk niet in de media komen, maar waarom dan wel dit erin slingeren...
Man, man, man. Waarschijnlijk kunnen sommige mensen alleen overtuigd worden van het feit dat het een zooitje is bij Fortuna als Burak Yilmaz een twee uur durend interview met Piers Morgan doet of als Ivo Pfennings aanschuift bij Vandaag Inside. Altijd dat geklaag over dat mediaberichten van VI en De Limburger nergens op gebaseerd zijn en dat het riooljournalistiek en effectbejag is. Jullie kunnen zelf toch ook wel de dots connecten, of niet? Of moet het uitgespeld worden voor jullie?
En nee, ik weet niet wat Boy bedoelt, hoe hij aan zijn informatie komt en hoe ernstig het allemaal is (wat misschien ook aan zijn nogal interpunctieloze schrijfstijl ligt die constant in dezelfde zin pendelt tussen tegenwoordige en verleden tijd), maar dat het een crapshoot is bij Fortuna momenteel is toch wel duidelijk? Neem nu dat (waarschijnlijk ongefundeerde, zonder enige onderbouwing) geschreven artikel van De Limburger vanmorgen. Gün weet niet eens wat er aan de hand is, volgens hem krijgt Burak gewoon betaald. En dan waren er eerder al geluiden dat spelers niet betaald werden en dat was omdat Pfennings een dagje te laat op het knopje overmaken geklikt had? Krijgt Ozyakup ook niet betaald, want die is ook ineens met de noorderzon vertrokken? Wie zegt me dat Guth en Cordoba wel netjes betaald krijgen?
Waarom doet Fortuna niets terwijl Burak al weken werk weigert? Waarom komt er niks naar buiten? Waarom is iedereen bij Fortuna altijd zo verbaasd om alles wat er rondom hen heen gebeurt?
Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Karl Pilkington
Iedereen meent wat te weten maar ze weten idd helemaal niks.Bloed irritant die berichten hier iedere keer.
niemand dwingt je om ze te lezen toch?
Net als die onzinnige berichten die jij hier altijd plaatst,niemand dwingt ze je te plaatsen.Ga lekker in Kerkrade of Maastricht belangrijk doen.Mafklapper!!
Nee hoor, ik heb gewoon eindeloos respect voor medesupporters die geen positief woord over hun eigen club kunnen verdragen, maar elk artikeltje op basis van 'anonieme bronnen' aangrijpen om de club alvast de grond in te praten 🙂 . Als er iets positiefs te melden valt is het 'eerst maar eens afwachten en het is toch niet zo'. En als iemand die niks te maken heeft met de club een negatief woord zegt is het niet alleen waar, maar ook gewoon erger.
Natuurlijk speelt er van alles. Wat precies allemaal is (nog) niet duidelijk. Maar waarom gaat men continue van het ergste uit? Van sommigen heb ik het idee dat ze al jaren hopen dat Fortuna voorgoed naar de klote gaat, daar steken ze immers veel energie in. Al die paniekzaaierij haalt in ieder geval niets uit.
hahaha even heerenveen een doelpunt gegeven zodat je deze kon meetellen
Lol nee, lomp verkeken. Had de 1-2 eerder van het seizoen in m'n hoofd. Zijn er maar 2 natuurlijk. En nee, tis niet veel en we hadden allemaal meer verwacht. Maar die statistiek op zich is zo waardeloos. Embalò haalt met 3 goals 5 punten binnen, speelde ook waardeloos seizoen. Pepi maakt er bij Groningen 12, maar levert ook niks op. Het hele team was gewoon weer matig dit jaar.
Met geweldenaar Guth achterin krijgen we 61 goals tegen. Toch vindt het overgrote deel dat ie wél goed speelde. Tis beetje arbitrair allemaal.
Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden door Gladiool