Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 12 / 355

Hamming99
(@hamming)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
16/05/2019 6:02 pm  

Handhaving zonder nacompetitie is erg knap van Fortuna. Maar nu is er veel werk te doen!! de spelers die afscheid hebben genomen zijn of niet goed genoeg / of te duur kijk maar naar een Lamprou bijvoorbeeld als je die moet kopen.

Hopelijk behouden ze Smeets en Koslev en hoop toch ook stiekem dat Diemers blijft. daaromheen zullen we weer nieuwe spelers moeten aantrekken.  Hoop ook Nederlandse spelers of talenten uit het buitenland.  Ook uit de eigen jeugd moet wat doorbreken en die spelers moeten ook kans krijgen. dat zou iedere club moeten doen.

trainer moet ervaren zijn zo kan Hofland ervan leren.  uit de mix van spelers die we halen zal er een eenheid van moeten worden gemaakt.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
16/05/2019 6:30 pm  

Welke ervaren trainer wil voor een jaartje instappen?

Denk dat dat al moeilijk genoeg word...of ut zou iemand uit de "oud" Fortuna familie moeten zijn....

Lamprou vond ik nou iemand van de buitencategorie (voor Fortuna begrippen) ..en zoon speler heb je wel nodig...

Die is idd niet haalbaar...dacht 3 miljoen.....heeft diverse 'goede/tobclubs' voor ut uitzoeken. Hoop alleendat dat ie hier aande de bak komt...

ReageerCitaat
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
16/05/2019 7:27 pm  

Menno Koch van NAC zou ik idd graag naast Dammers willen zien.

Speler die beter kan dan dit jaar bij NAC.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16/05/2019 7:52 pm  

ik hoor mensen doorselecteren zeggen. Maar doorselecteren betekend volgens mij dat als je 11 goede hebt dat je dan de mindere vervangt. Op dit moment hebben we maar 5 eredivise waardige spelers (waarvan er misschien nog weggaan) ik zou dus spelers als hutten, heerings en stokkers er nog graag bij gehad willen hebben.

Rodriguez weet ik niet. Ligt er echt aan hoeveel verdiend. ik hoor hier mensen zeggen dat hij de duurste speler is dan zou ik zeggen laten gaan.

El messa als hij niet te veel kost vastleggen. En Macintosh ook vastleggen.

Syrthe moet ik zeggen viel niet tegen. Leek wel een goed overzicht te hebben en opbouwend meer te kunnen dan onze andere verdedigers. Snelheid is wel ook bij hem een dingetje denk ik. Verder is 1 wedstrijd natuurlijk nog te weinig voor een goed oordeel.

voor trainer inderdaad geen ideale situatie om iemand voor 1 jaar aan te trekken. Eijer gaf aan dat ze graag 3 veldtrainers willen maar ik denk dat het er misschien ook wel mee te maken heeft dat Hofland en Aalbregt nu naar de cursus gaan en dus misschien ook wel geregeld een training moeten overslaan. Dan wordt het inderdaad lastig voor voor Eijer. Enorm veel respect voor Eijer, geweldige vent en ik hoop dat hij toch nog een of andere functie krijgt. Ik gok erop dat Braga terug komt.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
16/05/2019 8:31 pm  
Geplaatst door: Paul Jans

ik hoor mensen doorselecteren zeggen. Maar doorselecteren betekend volgens mij dat als je 11 goede hebt dat je dan de mindere vervangt. Op dit moment hebben we maar 5 eredivise waardige spelers (waarvan er misschien nog weggaan) ik zou dus spelers als hutten, heerings en stokkers er nog graag bij gehad willen hebben.

Rodriguez weet ik niet. Ligt er echt aan hoeveel verdiend. ik hoor hier mensen zeggen dat hij de duurste speler is dan zou ik zeggen laten gaan.

El messa als hij niet te veel kost vastleggen. En Macintosh ook vastleggen.

Syrthe moet ik zeggen viel niet tegen. Leek wel een goed overzicht te hebben en opbouwend meer te kunnen dan onze andere verdedigers. Snelheid is wel ook bij hem een dingetje denk ik. Verder is 1 wedstrijd natuurlijk nog te weinig voor een goed oordeel.

voor trainer inderdaad geen ideale situatie om iemand voor 1 jaar aan te trekken. Eijer gaf aan dat ze graag 3 veldtrainers willen maar ik denk dat het er misschien ook wel mee te maken heeft dat Hofland en Aalbregt nu naar de cursus gaan en dus misschien ook wel geregeld een training moeten overslaan. Dan wordt het inderdaad lastig voor voor Eijer. Enorm veel respect voor Eijer, geweldige vent en ik hoop dat hij toch nog een of andere functie krijgt. Ik gok erop dat Braga terug komt.

Paul, wat moet er gebeuren dat jij eens rustig toeleeft naar een nieuw seizoen? Ik snap er geen klote van dat jij telkens maar alles zo negatief weet te omschrijven. Je bent weer lekker bezig nadat het seizoen pas 1 dag afgelopen is. Ik ken je niet anders dan hoe je nu doet..Wacht eens even af wat er allemaal gaat gebeuren i.p.v. nu weer negatief te zijn. 

Ja er gaan een hele hoop spelers weg, ja in de winterstop was Fortuna niet erg succesvol mbt de aankopen(welke concurrenten hebben zich wel dusdanig weten te versterken?). Drukke zomer voor de club, maar is ook een grote uitdaging    .

Er gaat het een en ander veranderen bij Fortuna de komende weken/maanden wacht daar eens geduldig op af. Wat moet het toch zwaar voor je zijn om steeds maar negatief in het leven te staan. Geniet eens van alle mooie momenten. Kritisch zijn mag, maar jij slaat enorm door en blijft maar door draven. Maar dat moet je maar lekker zelf weten..

doorselecteren is ook afscheid nemen van spelers die volgens de technische staf niet voldoen. Helaas zijn Stokkers Hutten Ospi Heerings niet goed genoeg voor Fortuna. Wij kunnen pas oordelen of het goed of slecht is als Fortuna de selectie compleet heeft. 

Geef Fortuna gewoon eens het vertrouwen dat ze er wat van gaan maken. Eerste jaar eredivisie na 20 jaar is geen appeltje eitje hoe graag wij ook anders zouden willen zien. Als je eens een rustig seizoen naar Fortuna wilt gaan dan kan je lang wachten ben ik bang. Bij Fortuna gebeurd altijd wel wat. 

This post was modified 3 maanden geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16/05/2019 8:41 pm  

ik snap er geen klote van dat jij alles zo negatief interpreteert. Maar ja je leest natuurlijk weer alleen de dingen die je wilt lezen. En niet dat ik zeg dat syrthe goed speelde, dat ik eijer een top vent vindt, dat ik el messa en Macintosh graag zou willen  verlengen. Dat ik heerings stokkers en hutten er graag bij gewild had. Zijn volgens mij allemaal positieve dingen tov die spelers. Maar ach lees maar lekker weer wat je wil lezen dorenberg en verdraai het maar weer.

This post was modified 3 maanden geleden 2 times by Paul Jans

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16/05/2019 8:50 pm  

Er zijn zat mensen die vergelijkbare dingen  zeggen maar daar hoor ik je niet. Alleen als ik iets zeg verdraai je altijd alles en zet je mij bewust negatief neer. Ik ben kritisch zeker maar jij dikt dingen aan die ander dan overnemen.

Ik heb wel door wat je aan het doen bent meneer dorenberg maar dat gaat je niet lukken. Jij ziet alleen maar roze wolken en hebt een heilige altaar in je huis denk ik. Gelukkig kijken de meeste hier er wat realistischer naar. Hoeveel van je dubbele accounts ga je nu weer inzetten?

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
16/05/2019 9:24 pm  

Ik vond Syhre juist wel tegenvallen.Stond volgens mij vol zenuwen op het veld.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16/05/2019 9:26 pm  

niet zo negatief hoor anders krijg je een tirade van dorenberg

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 4 maanden geleden
16/05/2019 9:27 pm  

Ik heb er alle vertrouwen in dat Fortuna met een sterke selectie op de proppen komt met de nodige verrassingen. Fortuna zal zeker ook in de verdediging de nodige maatregelen nemen om de kwetsbaarheid, niet alleen door het wegvallen van Dammers, aan te pakken. 

ReageerCitaat
Pagina 12 / 355

Bezig

Inloggen van Registreer aub