Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 170 / 391

Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
12/07/2019 11:09 am  

Even een klein bericht voor de pro Rodriguez mensen hier, hij reageerde vanmorgen privé op mijn Instagram account met mijn vraag of hij komende seizoen ook bij onze geel groene trots speelt, hij antwoordde met MAYBE .

Gelaense Sjnaak vond het leuk
ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
12/07/2019 11:18 am  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

Even een klein bericht voor de pro Rodriguez mensen hier, hij reageerde vanmorgen privé op mijn Instagram account met mijn vraag of hij komende seizoen ook bij onze geel groene trots speelt, hij antwoordde met MAYBE .

De algemeen bekende situatie, maar leuk dat je het deelt met ons!

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
12/07/2019 11:35 am  

Als Rodriguez z'n geweldenaar is vraag ik mij af waarom verder niemand interesse in hem heeft. En waar traint hij momenteel? Straks moet hij eerst opgetraind worden als hij alsnog naar ons komt

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
12/07/2019 11:55 am  
Geplaatst door: Wil Peters

Als Rodriguez z'n geweldenaar is vraag ik mij af waarom verder niemand interesse in hem heeft. En waar traint hij momenteel? Straks moet hij eerst opgetraind worden als hij alsnog naar ons komt

stop maar...het is inmiddels wel bekend dat je niks met Rodriguez hebt...anderen gelukkig wel

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
12/07/2019 12:24 pm  

Ik heb Rodriguez er heel graag bij.
Er zullen vast betere en goedkopere zijn voor die positie, maar vind die er maar eens. Daarbij.... Rodriguez WIL heel graag het shirt van Fortuna dragen. Dat heb ik veel liever dan iemand die twijfelt of hij wel voor Fortuna wil spelen en bedenktijd vraagt.

ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
12/07/2019 12:27 pm  

Ik vind het ook echt prachtig dat een Spanjaard die voor Real Madrid in de Champions League heeft gespeeld, zo graag bij Fortuna wilt spelen.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
12/07/2019 12:30 pm  
Geplaatst door: Wil Peters

Wil Peters is wat ik aangaf pro Rodriguez, dus bespaar me aub die reacties. 

Ik en nog meer gegadigden vinden hem wel een absolute meerwaarde, daarom ook mijn bericht.

We wachten af.....

Gelaense Sjnaak vond het leuk
ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
12/07/2019 12:45 pm  

Ik ben ook pro Rodriguez, tenminste onder bepaalde voorwaarden. Maar hier mag toch zeker iedereen zijn eigen mening ventileren. Positief, negatief, cynisch.  Wat ik vervelend vind, is dat hier nog altijd mensen mogen posten onder een verzonnen naam. 

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
12/07/2019 12:55 pm  

Daarbij nog een aanvulling... (pro Rodriguez).
Dit is ook een middenvelder die achterin kan en wil voetballen. Vergeet niet dat Dammers er pas tegen de winterstop weer bij komt.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Jori Knops
(@jori-knops)
Pascal Averdijk
12/07/2019 1:00 pm  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Ja mensen het is vervelend dat je alleen maar iets hoort over talenten. Die heb je ook nodig om vooruit te komen. Maar wat we nu nodig hebben en dat moet zeker deze week gebeuren zijn versterkingen voor de hoofdmacht. Ik denk dat ze volgende week op trainingskamp gaan en dan moet je toch de basis bij elkaar hebben anders zijn we nummer laatst en blijven we dat ook.

Ja precies! Net zoals seizoen 17/18, toen was de selectie ook lang niet goed genoeg en hebben we de play-offs, wat het doel was, bij lange na niet gehaald. En dan horrorseizoen 18/19, toen we zonder noemenswaardige problemen in de ED zijn gebleven. Schande! En wat heeft de club ervan geleerd? Gaan ze nu opeens doorselecteren en aan de toekomst denken. Bah, hadden we de Opgenoord&co tijden maar terug, lekker impulsief spelers halen! 

ReageerCitaat
Pagina 170 / 391

Bezig

Inloggen van Registreer aub