Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 173 / 218

Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 maanden geleden
12 juli 2019 18:28  

Ik heb Amiot twee keer zien spelen als CV tegen VVS en Aris met een prima linkerbeen. Zelfs als linksback in het tweede bedrijf tegen Aris beviel hij. Eindelijk iemand die als CV durft in te schuiven en op te bouwen. Iemand die je ook twee keer tegenkomt. Puik scoutingswerk Fortuna.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
12 juli 2019 18:59  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Gohf046 Ik vind dat jij wel al gauw bent met iemand een plaats te geven. Op de bank. Volgens mij zit jij op de verkeerde stoel.

Tja dat zijn we wel gewend van sommige zogenaamde trainers hier. 

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
12 juli 2019 19:15  

Ohh ik kan er ook prima naast zitten hoor. Maar de spoeling centraal achterin is nog vrij dun met Ninaj, Amiot en Raitanen. Daarvan heeft alleen Ninaj ervaring op het hoogste niveau. Raitanen zal rustig gebracht worden en Amiot zal denk ik de concurrentie moeten aangaan met Ninaj voor een basisplek. Is toch niet zo'n gekke gedachten dat daar nog een CV bij moet met wat meer ervaring op het hoogste niveau?

This post was modified 1 week geleden by Gohf046

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
Lid geworden: 11 maanden geleden
12 juli 2019 19:19  
Geplaatst door: Gohf046

Ohh ik kan er ook prima naast zitten hoor. Maar de spoeling centraal achterin is nog vrij dun met Ninaj, Amiot en Raitanen. Daarvan heeft alleen Ninaj ervaring op het hoogste niveau. Raitanen zal rustig gebracht worden en Amiot zal denk ik de concurrentie moeten aangaan met Ninaj voor een basisplek. Is toch niet zo'n gekke gedachten dat daar nog een CV bij moet met wat meer ervaring op het hoogste niveau?

Daarom fijn als Rodriguez komt, dan heb je hem nog achter de hand voor achterin zolang Dammers nog niet fit is en Amiot niet voldoet.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
12 juli 2019 19:25  

Volgens Sjoerd Ars heeft Fortuna een budget van 2,5 mljn, is dit het bedrag wat men aan nieuwe spelers kan uit geven of zit hier ook het salaris voor de spelers bij. Als hier het salaris bij zit, en we willen of zoalsjewilt moeten 8-10 nieuwe spelers erbij hebben !!!!!!! tsja dan kun je geen echte toppers halen. Rodriguez zou ik, ondanks zijn fouten vorig seizoen, er graag bij willen hebben. Hij kent de club,supporters en de staf. Ik merk dat veel mensen Perr graag 

ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
12 juli 2019 19:27  

Ik was nog niet klaar, Perr terug willen zien, is hij dan wel eredivisie waardig ???? Heeft bij jong Ajax niet zo heel veel laten zien

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
12 juli 2019 19:29  
Geplaatst door: Dieter Verbrugge

Volgens Sjoerd Ars heeft Fortuna een budget van 2,5 mljn, is dit het bedrag wat men aan nieuwe spelers kan uit geven of zit hier ook het salaris voor de spelers bij. Als hier het salaris bij zit, en we willen of zoalsjewilt moeten 8-10 nieuwe spelers erbij hebben !!!!!!! tsja dan kun je geen echte toppers halen. Rodriguez zou ik, ondanks zijn fouten vorig seizoen, er graag bij willen hebben. Hij kent de club,supporters en de staf. Ik merk dat veel mensen Perr graag 

2.5 miljoen is het spelersbudget qua salaris. Transfersommen worden maar sporadisch betaald door Fortuna. Tot dusver alleen voor Karjalainen(naar verluid 3 ton).

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
12 juli 2019 19:34  

Ik was nog niet klaar, Perr terug willen zien, is hij dan wel eredivisie waardig ???? Heeft bij jong Ajax niet zo heel veel laten zien

Ik zou er niet negatief tegenover staan op een terugkeer van Perr Schuurs maar of je als Fortuna zijnde hier goed aan doet , dat weet ik niet.

Perr vormde samen met Wessel Dammers een ijzersterk centrum achterin, die vulden elkaar perfect aan.

Maar oke dat is ff niet aan de orde!! 

Ik persoonlijk zou het gaaf vinden als Perr zou terugkeren, hij kent de club, supporters enz van haver tot gort en ik zou m graag eens in de Eredivisie aan t werk zien.....En dus ook t liefste bij us clubke. 

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Panos Vouis
12 juli 2019 19:39  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

Ik zou er niet negatief tegenover staan op een terugkeer van Perr Schuurs maar of je als Fortuna zijnde hier goed aan doet , dat weet ik niet.

Perr vormde samen met Wessel Dammers een ijzersterk centrum achterin, die vulden elkaar perfect aan.

Maar oke dat is ff niet aan de orde!! 

Ik persoonlijk zou het gaaf vinden als Perr zou terugkeren, hij kent de club, supporters enz van haver tot gort en ik zou m graag eens in de Eredivisie aan t werk zien.....En dus ook t liefste bij us clubke. 

Inderdaad het is niet aan de orde. Schuurs heeft de transfer gemaakt naar Ajax en wil daar slagen.  1e jaar heeft hij bij Jong Ajax rondgelopen.  Ik verwacht niet dat hij nu wel vaak bij het 1e gaat zitten. dus misschien laat hij zich wel verhuren.  Maar niet naar Fortuna hij gaat echt niet stap terugdoen.

Willem II had interesse om hem te huren dat zou een prima optie zijn of andere club uit de Eredivisie. 

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Panos Vouis
12 juli 2019 19:41  
Geplaatst door: Gohf046

Misschien gaat Fortuna juist achterin met die 2 spelen Ninja en Amiot heb je daar wel eens aan gedacht?

ReageerCitaat
Pagina 173 / 218

Bezig

Inloggen van Registreer aub