Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 174 / 498

Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
12/07/2019 7:58 pm  
Geplaatst door: Hamming99
Geplaatst door: Gohf046

Ohh ik kan er ook prima naast zitten hoor. Maar de spoeling centraal achterin is nog vrij dun met Ninaj, Amiot en Raitanen. Daarvan heeft alleen Ninaj ervaring op het hoogste niveau. Raitanen zal rustig gebracht worden en Amiot zal denk ik de concurrentie moeten aangaan met Ninaj voor een basisplek. Is toch niet zo'n gekke gedachten dat daar nog een CV bij moet met wat meer ervaring op het hoogste niveau?

Misschien gaat Fortuna juist achterin met die 2 spelen Ninja en Amiot heb je daar wel eens aan gedacht?

Ja natuurlijk kan dat, maar de vraag is ook of je dat moet willen. Ninaj was vorig seizoen soms prima maar vaak ook onvoldoende en Amiot is even afwachten of ie het niveau aankan. Dus dat lijkt mij te veel onzekerheid als je dan alleen kan terug vallen op Raitanen. That's all.

Paul Jans vond het leuk
ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 5 maanden geleden
12/07/2019 7:59 pm  

Ik hoor hier trouwens wienig over Passlack ? Wat vinden of denken we van onze Duitse vriend ?

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
12/07/2019 8:01 pm  

Inderdaad de CV's ik ben er niet van overtuigd hoop dat ik mis zit, maar Ninaj is totaal niet overtuigend geweest afgelopen seizoen. De verdediging is in mijn ogen centraal nog steeds zeer matig voor eredivisie nivo, hoop ook dat Koselev blijft. 

Paul Jans vond het leuk
ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
12/07/2019 8:12 pm  

Zo slecht vond ik Ninaj nou ook weer niet

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
12/07/2019 8:12 pm  

Ik wil Amiot eerst eens aan t werk zien voor ik daarover goed kan oordelen .

Ninaj vind ik een verdienstelijke verdediger (die afgelopen seizoen zijn 2 beste potten speelde als RB) maar hij heeft een leider type naast zich nodig zoals Dammers bv. 

Maar wie weet , misschien pakt het dus Ninaj Amiot wel positief uit.

En ik ben reuze benieuwd naar onze Duitse back Passlack , denk dat we daaraan een topper hebben 

ReageerCitaat
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis
12/07/2019 8:19 pm  

Hoe gaat het trouwens met Dammers. Is hij filt om te starten

ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
12/07/2019 8:21 pm  

Dammers zal er voorlopig niet zijn dus dat wordt afwachten, voor de rest ben ik het met je eens Erwin, laat onze Franse vriend zich maar bewijzen of hij het Groen Geel waardig is

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
12/07/2019 8:21 pm  

Dammers zal rustig gebracht worden richting de winterstop. De blessure heeft normaal gesproken een hersteltijd van 12 maanden mits er geen terugval is. En dan nog moet je hem niet direct voor de leeuwen gooien.

Fortuna supporter sinds 1999

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
12/07/2019 8:27 pm  

Dat dachten we ook over Dianessy

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
12/07/2019 8:29 pm  
Geplaatst door: LevPen
Geplaatst door: Gohf046

Ohh ik kan er ook prima naast zitten hoor. Maar de spoeling centraal achterin is nog vrij dun met Ninaj, Amiot en Raitanen. Daarvan heeft alleen Ninaj ervaring op het hoogste niveau. Raitanen zal rustig gebracht worden en Amiot zal denk ik de concurrentie moeten aangaan met Ninaj voor een basisplek. Is toch niet zo'n gekke gedachten dat daar nog een CV bij moet met wat meer ervaring op het hoogste niveau?

Daarom fijn als Rodriguez komt, dan heb je hem nog achter de hand voor achterin zolang Dammers nog niet fit is en Amiot niet voldoet.

ja laten we vooral rodriquez daar neer zetten want dat was heel succesvol 🙂

ReageerCitaat
Pagina 174 / 498

Bezig

Inloggen van Registreer aub