Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 176 / 512

Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
12/07/2019 9:35 pm  
Geplaatst door: Dieter Verbrugge

Zo slecht vond ik Ninaj nou ook weer niet

Ninaj is nog jong en loopt zonder nadenken door het veld, maar naar mijn mening is het wel een speler met potentie.  Hij heeft wel iemand nodig met ervaring die hem stuurt. Dammers kon dat en Rodriguez ook. Rodriguez heeft vanuit zijn emoties domme dingen gedaan, maar is wel een van de weinigen met inzicht en weet waar hij de bal moet spelen. Centrale verdediger is niet zijn voorkeurspositie maar toen Dammers uitviel heeft hij daar vaak uitgeholpen omdat de rest gewoon tekort kwam...

This post was modified 2 maanden geleden by Frodootje

ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
12/07/2019 9:49 pm  

Helemaal mee eens, jammer genoeg zien veel mensen hier dat niet

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
12/07/2019 10:01 pm  

Ninaj heeft een hele slechte start gehad. En dat heeft zich heel lang doorgetrokken. Toen heeft hij een paar wedstrijden als RB gespeeld en dat ging best redelijk (zeker in vergelijk met Ciranni en Essers). De laatste paar wedstrijden als CV waren ook best redelijk dus laten we hopen dat hij dit volgend jaar doortrekt.

Ben benieuwd wie onze uiteindelijke CVs gaan worden. Blijft een lastige positie.

ReageerCitaat
Lido Groen
(@lido-groen)
Panos Vouis
12/07/2019 11:40 pm  

Fortuna heeft simpelweg niet de financiele middelen om top spelers te halen bouwen naar een eredivisie waardige club en dat kost gewoon tijd

Helemaal mee eens. Sommige mensen beoordelen Fortuna vanuit hun eigen wensenpakket en dan valt het tot nu toe al snel tegen. Als men echter zou uitgaan van het perspectief vanuit Fortuna dan zou men een duidelijke visie zien hoe men met een beperkt budget toch probeert door te selecteren op kwaliteit in de selectie zonder daarvoor teveel financiele risico's te nemen waardoor men een toekomstig roda scenario kan voorkomen. Toekomsige financiele risico's worden voorkomen door alleen in hoogst uitzonderlijke gevallen een (klein) transferbedrag te betalen, door spelers uitgebreid op proef te laten komen, door het werken met eenzijdige opties in contracten en wanneer er toch twijfels zijn, de betreffende speler eerst te huren of een kortstondig contract aan te bieden. Dat heeft Fortuna namelijk heel verstandig bij Laursen gedaan.                              Het moge duidelijk zijn dat wanneer je als club met een beperkt budget met zo weinig mogelijk financiele risico's wilt doorselecteren dat zeer moeilijk is en vaak ook veel tijd kost. Het "vroegere" Fortuna zou nu al een transfersom aan Mainz betaald hebben om Rodriguez direct te halen  Het huidige Fortuna let echter wel goed op de centen en wacht totdat de prijs voldoende is gezakt om toe te slaan, maar is gelijkertijd met alternatieven bezig.                        Nog los van bovenstaad verhaal vind ik dat Gun & co op basis van de laatste 2 jaar alle krediet en vertrouwen verdienen. Ik ben dan ook heilig van overtuigd dat er in augustus weer een goed elftal staat. Volgens sommigen wellicht te laat. Maar beter iets te laat een kwalitatief goed elftal dan op tijd een kwantitatief elftal.

Toine Scheepers, Robert Smeets, naoveure en 1 personen vonden het leuk
ReageerCitaat
naoveure
(@naoveure)
Panos Vouis
13/07/2019 12:30 am  

Precies dat. Hoe langer Fortuna wacht, hoe sterker de onderhandelingspositie gaat worden. Mainz wil straks ook niet opgescheept zitten met Rodriguez die na dit seizoen gewoon gratis de deur uit loopt. Het is alleen niet te hopen dat er andere kapers op de kust zijn die meer te besteden hebben.

Op dit moment ben ik ook verre van content met de selectie. Helaas komen er pas meer/goedkopere buitenkansjes op het moment dat de selecties van grotere clubs rond zijn en duidelijk is wie de afvallers zijn. 

Na de transferdeadline kunnen we klagen als er een stel bragkelaesj op het veld staan. Lijkt me nu nog wat vroeg daarvoor. Wie had vorig jaar bij de presentatie van Lamprou meteen het idee dat we daarmee een pareltje in handen hadden? Ik in ieder geval niet.

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
13/07/2019 12:36 am  
Geplaatst door: Lido Groen

Fortuna heeft simpelweg niet de financiele middelen om top spelers te halen bouwen naar een eredivisie waardige club en dat kost gewoon tijd

Helemaal mee eens. Sommige mensen beoordelen Fortuna vanuit hun eigen wensenpakket en dan valt het tot nu toe al snel tegen. Als men echter zou uitgaan van het perspectief vanuit Fortuna dan zou men een duidelijke visie zien hoe men met een beperkt budget toch probeert door te selecteren op kwaliteit in de selectie zonder daarvoor teveel financiele risico's te nemen waardoor men een toekomstig roda scenario kan voorkomen. Toekomsige financiele risico's worden voorkomen door alleen in hoogst uitzonderlijke gevallen een (klein) transferbedrag te betalen, door spelers uitgebreid op proef te laten komen, door het werken met eenzijdige opties in contracten en wanneer er toch twijfels zijn, de betreffende speler eerst te huren of een kortstondig contract aan te bieden. Dat heeft Fortuna namelijk heel verstandig bij Laursen gedaan.                              Het moge duidelijk zijn dat wanneer je als club met een beperkt budget met zo weinig mogelijk financiele risico's wilt doorselecteren dat zeer moeilijk is en vaak ook veel tijd kost. Het "vroegere" Fortuna zou nu al een transfersom aan Mainz betaald hebben om Rodriguez direct te halen  Het huidige Fortuna let echter wel goed op de centen en wacht totdat de prijs voldoende is gezakt om toe te slaan, maar is gelijkertijd met alternatieven bezig.                        Nog los van bovenstaad verhaal vind ik dat Gun & co op basis van de laatste 2 jaar alle krediet en vertrouwen verdienen. Ik ben dan ook heilig van overtuigd dat er in augustus weer een goed elftal staat. Volgens sommigen wellicht te laat. Maar beter iets te laat een kwalitatief goed elftal dan op tijd een kwantitatief elftal.

Helemaal mee eens!

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
13/07/2019 7:54 am  
Geplaatst door: Gohf046
Geplaatst door: Lido Groen

Helemaal mee eens!

Iets met een spijker en een kop.

Hoop dat de ‘negatievelingen’ in dit forum dit stukje eens goed op zich laten inwerken. Hopelijk dat er dan eindelijk eens meer besef is. 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
13/07/2019 10:55 am  

Tjonge tjonge tjonge 

Jullie doen net alsof het hele beleid van Fortuna continu wordt afgekraakt. We bediscussiëren hier spelers opstellingen etc. En daar heeft iedereen zo zijn mening over. Daar is een forum voor. Mensen als negatief afschilderen omdat ze een eigen mening hebben vind ik erg kinderlijk. Ik heb gewoon een andere mening over Rodriguez dan jullie. Get over it. Dat heeft verder ook niks met het beleid van Fortuna te maken.

Het is een prima beleid om jeugdige spelers te halen en op te leiden en misschien met winst te verkopen. 

ReageerCitaat
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis
13/07/2019 11:00 am  

Fortuna is een onderneming die winst moet maken. Gun is eigenaar hiervan en wil geld verdienen.

Van jonge goede spelers verdient hij het meeste

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
13/07/2019 11:17 am  
Geplaatst door: Paul Jans

Tjonge tjonge tjonge 

Jullie doen net alsof het hele beleid van Fortuna continu wordt afgekraakt. We bediscussiëren hier spelers opstellingen etc. En daar heeft iedereen zo zijn mening over. Daar is een forum voor. Mensen als negatief afschilderen omdat ze een eigen mening hebben vind ik erg kinderlijk. Ik heb gewoon een andere mening over Rodriguez dan jullie. Get over it. Dat heeft verder ook niks met het beleid van Fortuna te maken.

Het is een prima beleid om jeugdige spelers te halen en op te leiden en misschien met winst te verkopen. 

Ik vind alleen dat Fortuna wat doorslaat met het halen van jeugdige spelers. Ik heb nog geen één jeugdige speler zien doorbreken en ik vraag mij oprecht af of Fortuna daar wel mee moet doorgaan. Het kost tot nu toe alleen maar geld. Ik zie veel liever dat Fortuna meer investeert in 22-23-24 jarige spelers(plus die hebben meer ervaring als t goed is). Als die categorie spelers het goed doen bij Fortuna dan komt er vanzelf interesse voor hun(bijvoorbeeld Diemers). 

Hopelijk komt er snel duidelijkheid rondom Rodriguez. Ik mag toch hopen dat Fortuna/Ars hier verstandig mee omgaan. We hebben ook nog versterkingen nodig op andere posities die niet ingevuld zijn. 

This post was modified 2 maanden geleden by Fortuna54

Paul Jans vond het leuk
ReageerCitaat
Pagina 176 / 512

Bezig

Inloggen van Registreer aub