Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 21 / 77

Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 maand geleden
23 mei 2019 11:33  

Daar ben ik het met je eens Richard. Wij moeten naar onze eigen club kijken en niet naar andere. Wij moeten het vuur niet aanwakkeren dat gaat tegen ons werken.

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 maanden geleden
23 mei 2019 12:30  

Niks 14 dagen

voor dinsdag moet er een nieuwe deal zijn 

over 14 dagen moet de begroting binnen zijn bij de KNVB 😂😂

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 weken geleden
23 mei 2019 12:42  

Even on-topic:

Iemand bekend met in welke vijver we gaan vissen aankomend seizoen voor nieuwe spelers?

In de Jupiler League loopt er genoeg rond, voor die spelers kan een stap hogerop voldoende zijn om over te stappen naar ons mooie Fortuna. Ik noem hieronder spelers die max 22 jaar zijn en binnen profiel van Fortuna passen.

Nigel Robertha - Cambuur,  oud jeugdspeler van Feyenoord, goede talentvolle spits. (achter 1e spits) na wegvallen Stokkers.

Rodney Cabral - Telstar, weggegaan bij Feyenoord maar dit seizoen bij Telstar op Rb/LB alles gespeeld. 

Terrel Ondaan - Telstar, vleugelspeler van AZ destijds, dit seizoen 30w 10 goals en 10 assists nog altijd jong. (wel weggejaagd bij Willem2 vorig jaar)

Sambissa - Cambuur, talenvolle back, fransman, blikt wekelijks uit.

Lartley Sanniez - NEC, RB, wilde hem vorig jaar er al bij hebben, oud-Ajax2 speler.  Zelfde type als Owusu van De Graafschap.

Ndayishimiye van NEC, dit jaar doorgebroken kon vorig seizoen na alle grote clubs maar koos bewust voor stapje lager bij NEC.

Daryl Baly, back en eigenjeugd van Volendam, 19 en alles gespeeld dit seizoen.

Bram van Vlerken, oud PSV, nu Almere, alles gespeeld op de back dit seizoen.

Miranni van Almere, al verwacht ik dat hij onhaalbaar is, stond eerder al in belangstelling van Utrecht.

Matisuwa - Helaas al voor Groningen gekozen.

Daarnaast hoop ik echt dat we onze eigen jeugd kansen blijven geven, Gavin Vlijter inmiddels al nieuw contract ondertekend?

Daarnaast al meer bekend of Jorrit Smeets nieuw contract heeft ondertekend? Dit moet na mijn inziens absoluut prioriteit nummer 1 zijn, wat heeft die man zich doorontwikkeld afgelopen seizoen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 11 maanden geleden
23 mei 2019 13:12  
Geplaatst door: Frankie Tao

Even on-topic:

Iemand bekend met in welke vijver we gaan vissen aankomend seizoen voor nieuwe spelers?

In de Jupiler League loopt er genoeg rond, voor die spelers kan een stap hogerop voldoende zijn om over te stappen naar ons mooie Fortuna. Ik noem hieronder spelers die max 22 jaar zijn en binnen profiel van Fortuna passen.

Nigel Robertha - Cambuur,  oud jeugdspeler van Feyenoord, goede talentvolle spits. (achter 1e spits) na wegvallen Stokkers.

Rodney Cabral - Telstar, weggegaan bij Feyenoord maar dit seizoen bij Telstar op Rb/LB alles gespeeld. 

Terrel Ondaan - Telstar, vleugelspeler van AZ destijds, dit seizoen 30w 10 goals en 10 assists nog altijd jong. (wel weggejaagd bij Willem2 vorig jaar)

Sambissa - Cambuur, talenvolle back, fransman, blikt wekelijks uit.

Lartley Sanniez - NEC, RB, wilde hem vorig jaar er al bij hebben, oud-Ajax2 speler.  Zelfde type als Owusu van De Graafschap.

Ndayishimiye van NEC, dit jaar doorgebroken kon vorig seizoen na alle grote clubs maar koos bewust voor stapje lager bij NEC.

Daryl Baly, back en eigenjeugd van Volendam, 19 en alles gespeeld dit seizoen.

Bram van Vlerken, oud PSV, nu Almere, alles gespeeld op de back dit seizoen.

Miranni van Almere, al verwacht ik dat hij onhaalbaar is, stond eerder al in belangstelling van Utrecht.

Matisuwa - Helaas al voor Groningen gekozen.

Daarnaast hoop ik echt dat we onze eigen jeugd kansen blijven geven, Gavin Vlijter inmiddels al nieuw contract ondertekend?

Daarnaast al meer bekend of Jorrit Smeets nieuw contract heeft ondertekend? Dit moet na mijn inziens absoluut prioriteit nummer 1 zijn, wat heeft die man zich doorontwikkeld afgelopen seizoen.

Wat ik heb begrepen is dat Fortuna zich gaat oriënteren op de Turkse markt. 

Over Jorrit Smeets is nog weinig duidelijkheid over. Het eerste aanbod wat hij gekregen had was veel te laag, ik weet niet hoe de situatie nu is momenteel. 

En ja, er lopen genoeg (bekende) spelers rond in NL maar dat zien andere Eredivisie clubs ook en dus vissen we in de zelfde vijver als de andere clubs. 

Eerst maar eens een nieuwe trainer vinden op korte termijn om vervolgens spelers te gaan halen. Nog tijd zat...

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
23 mei 2019 14:00  

In eerste instantie is Gun niet zo gecharmeerd van de Nederlandse spelersmentaliteit. In de eigen opleiding legt hij de nadruk daarop. Inderdaad Fortuna is een internationale club zoals Gun heeft aangegeven.Daarom zullen buiten de landsgrenzen de nodige spelers worden gehaald. Er zal een zeer stevige basis moeten komen te staan om voor elke club het belangrijke tweede seizoen in de eredivisie te overleven. Het lijkt mij duidelijk dat de leiding dat in het voorbije seizoen gezien heeft.

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 weken geleden
23 mei 2019 14:17  

Bedankt voor je input, was mij nog niet duidelijk.

Naar mijn inziens is Jorrit onvervangbaar voor dit Fortuna, vanuit de positie waar hij is gekomen zou je denken dat hij het volle krediet verdiend en hij kan alleen nog maar groeien. Dit jaar, zoals mijn bericht al zegt ben ik Jorrit-Fan geworden.

We zingen niet voor niets, Jorrit is een Fortunees! 

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
23 mei 2019 14:27  

Eens Frankie Tao. Smeets moet het voorbeeld zijn wat verwacht wordt van ook de nieuwe spelers. Tijdens zijn amateurcontract bij Fortuna was ik al fan van hem. De TS onder Oliseh sprak zich even later  uit dat het plafond voor Smeets niet bij Fortuna zou liggen.

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
23 mei 2019 15:28  

Nigel Robertha heb ik oa gisteren tegen de Graafschap gezien die mag van mij van het lijstje geschrapt worden, 10 keer liever een Finn Stokkers dan.

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 maand geleden
23 mei 2019 16:36  

Ik neem dan aan dat het jullie eigen lijstjes zijn en niet van de technische staf.

ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
Lid geworden: 11 maanden geleden
23 mei 2019 18:31  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Ik neem dan aan dat het jullie eigen lijstjes zijn en niet van de technische staf.

Wees gerust jij bent echt niet de enige die er niks vanaf weet, in denk iedereen roept maar wat.  De wens is de vader van de gedachte😀😀

www.facebook.com/stompinfo

ReageerCitaat
Pagina 21 / 77

Bezig

Inloggen van Registreer aub