Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 313 / 513

John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
13/08/2019 1:36 pm  

Ars geeft in het intervieuw precies aan waar de pijn zit bij Fortuna. Zonder geld of met een zeer beperkt budget ben je met handen en voeten gebonden bij het binnenhalen van spelers. Dat hier nog altijd personen zijn die alle spelers wat zij graag zouden zien komen naar Fortuna een andere keuze zien maken daar Ars de schuld van te geven lijkt mij wel heel erg kortzichtig. Trouwens als men terug gaat naar 1 juli, toen stond hier op deze site het verhaal over Ogan Tarchan als het geheim achter het succes. Dit verhaal staat ook in het FortunaSC magazine nr. 14. In mijn ogen is hij de man die over het netwerk beschikt en daar put Fortuna ook uit, daar kan je het mee eens zijn of niet, maar hij is wel de man naast Gun en bepaalt volgens mij voor een groot deel het beleid, vooral wat betreft die jonge buitenlandse spelers. Keuren we zijn beleid af, dan keuren we ook het beleid van Gun af en dat is toch de persoon die Fortuna financieel gered heeft en volgens mij ook nog voor een groot deel recht houdt. Dus dient zich de vraag aan wat willen we? Neem het voorbeeld van El Messaoudi, was hij transfervrij en wat verlangde hij voor een salaris. Daarbij is FC Groningen financieel veel sterker dan Fortuna, dat heeft er niets te maken dat Ars zou hebben geslapen (LevPen). Tussen haakjes ik vond de wedstrijd van afgelopen zondag slecht van de kant van Fortuna, laat daar geen misverstand over bestaan, maar ik voel me niet geroepen om hier de trainer uit te hangen, want daar heb ik de kennis niet voor, ik ben maar een liefhebber, maar dat wil ook weer niet zeggen dat ik sommige beslissingen niet begrijp.

Robert Smeets vond het leuk
ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
13/08/2019 1:38 pm  

El Messi is nog niet zeker dat hij naar Groningen gaat 

groningen heeft interesse getoond 

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 maanden geleden
13/08/2019 1:43 pm  
Geplaatst door: Nysæther

Leemans en Elbers mogen weg bij PEC. Dit zouden voor ons twee zeer welkome versterkingen zijn. 

Als derde zie ik in het artikel ( https://www.destentor.nl/dossier-topsport-regio/clint-leemans-en-stanley-elbers-mogen-vertrekken-bij-pec-zwolle~a714405e/ ) Darryl Lachman staan, dat lijkt me nóg een betere optie, aangezien CV toch prio heeft m.i. Al zou ik Leemans ook met open armen verwelkomen. Elbers ben ik persoonlijk geen fan van. Hoop dat deze mannen haalbaar blijken (financieel gezien, gezien de vorige clubs verwacht ik geen enorme salarissen, maar dat is koffiedik kijken) en dat er ook gewoon in Nederland gescout wordt. Ze nemen wel een stukje ervaring mee. 

This post was modified 1 maand geleden by Drik Heffels

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
13/08/2019 1:45 pm  
Geplaatst door: John Cortenraedt

Ars geeft in het intervieuw precies aan waar de pijn zit bij Fortuna. Zonder geld of met een zeer beperkt budget ben je met handen en voeten gebonden bij het binnenhalen van spelers. Dat hier nog altijd personen zijn die alle spelers wat zij graag zouden zien komen naar Fortuna een andere keuze zien maken daar Ars de schuld van te geven lijkt mij wel heel erg kortzichtig. Trouwens als men terug gaat naar 1 juli, toen stond hier op deze site het verhaal over Ogan Tarchan als het geheim achter het succes. Dit verhaal staat ook in het FortunaSC magazine nr. 14. In mijn ogen is hij de man die over het netwerk beschikt en daar put Fortuna ook uit, daar kan je het mee eens zijn of niet, maar hij is wel de man naast Gun en bepaalt volgens mij voor een groot deel het beleid, vooral wat betreft die jonge buitenlandse spelers. Keuren we zijn beleid af, dan keuren we ook het beleid van Gun af en dat is toch de persoon die Fortuna financieel gered heeft en volgens mij ook nog voor een groot deel recht houdt. Dus dient zich de vraag aan wat willen we? Neem het voorbeeld van El Messaoudi, was hij transfervrij en wat verlangde hij voor een salaris. Daarbij is FC Groningen financieel veel sterker dan Fortuna, dat heeft er niets te maken dat Ars zou hebben geslapen (LevPen). Tussen haakjes ik vond de wedstrijd van afgelopen zondag slecht van de kant van Fortuna, laat daar geen misverstand over bestaan, maar ik voel me niet geroepen om hier de trainer uit te hangen, want daar heb ik de kennis niet voor, ik ben maar een liefhebber, maar dat wil ook weer niet zeggen dat ik sommige beslissingen niet begrijp.

Ik geef je helemaal gelijk in je verhaal John, maar...….. waar ik persoonlijk moeite mee heb is het grote verhaal op het einde van t seizoen, bij onze laatste wedstrijd, er werd afscheid genomen van Stokkers, Hutten enz enz enz enz en er zou door geselecteerd worden, voor die spelers zouden betere voor terugkomen , betere spelers betekent ook meer geld uitgeven (salaris, transfersom indien nodig, enz) .

En nogmaals ik denk niet dat we slechte spelers hebben maar er zal wat ervaring bij moeten komen.

We hebben nog tot 31 augustus, hopelijk weten we dan meer....

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
13/08/2019 1:49 pm  

Oghan en Mustafa een dikke voldoende in het promotie jaar. Dit jaar een zware onvoldoende met het samenstellen van deze selectie(plus winterstop). Hoe je het went of keert,   in de eredivisie worden andere eisen gesteld met het samenstellen van de selectie. Alles wat is opgebouwd wordt nu acuut afgebroken. Dit valt alleen nog maar te redden met 3-4 top aankopen. Het klinkt heel simpel maar voor Fortuna een gigantische opgave om er al 1 te vinden, laat staan 3. Op deze manier verder gaan, met de zelfde mensen is vragen om problemen.

Ja, Fortuna heeft een beperkt budget, is dat erg? Nee! Is dat doorslaggevend? Mwa ik denk van niet. Als je weinig budget hebt dan ga je toch geen afkoopsom betalen voor Karjalianen? Als het nu een echte topper was, dan zou ik wellicht anders denken maar ook hij is een dood normale speler, in de KKD lopen betere en goedkopere rond. 

Verder, als je als club weinig budget hebt dan ga je toch op zoek naar minstens voetballers die fit zijn i.p.v. spelers die maanden/jaren amper gespeeld hebben. Dat is mijn inziens gokken en hopen op t beste met alle gevolgen van dien(hopelijk degraderen). Nee, ik ben geen TD, maar een mening over uiten is toch iedereen vrij in? 

Sorry voor de negatieve toon overigens. Ik ben mij gewoon kapot geschrokken. 

Ik hoop dat er snel positief nieuws komt zodat de rust terugkeert. Zodat wij weer kunnen gaan aanvallen en wedstrijden kunnen winnen met leuk voetbal. 

This post was modified 1 maand geleden 3 times by Fortuna54

Nikeje Laheije vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
13/08/2019 1:57 pm  

Daarbij, als wij 3 nieuwe spelers krijgen en als ze de lijn door trekken met wat voor spelers ze gehaald hebben dan kan het zomaar zijn dat ze pas over 4-6 weken pas inzetbaar zijn en wedstrijd fit zijn. Hopelijk heeft Fortuna ervan geleerd en dienen er spelers te komen die meteen in t elftal geplaatst kunnen worden. Nu kan t nog, voordat het te laat is. 

ReageerCitaat
John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
13/08/2019 2:11 pm  

Fortuna54 jij verandert wel snel van mening. Jij hangt hier de financieel directeur, de t.d. en de hoofdscout uit, maar papier is geduldig en de werkelijkheid is meestal anders. Persoonlijk vind ik dat Fortuna niet slecht heeft ingekocht, maar je moet ze wel de tijd geven. Ik zie meerdere clubs in het betaalde voetbal waar nieuwe spelers tijd nodig hebben om te gewennen, maar hier wordt verwacht dat ze er meteen staan. Kijk naar onze topclubs die geven spelers ook de tijd voordat ze vaste waarde zijn in een elftal en optimaal functioneren. Waarom worden die spelers die hier genoemd worden uit de KKD dan niet door andere clubs vastgelegd, waarop wachten die dan nog. Precies hetzelfde met Diemers, waarom is er dan nog geen club voor hem behalve Cluj. Hij is toch zo uitzonderlijk goed volgens de kenners hier op dit forum, waar wachten die clubs dan op. Ik vind het ook de meest technische speler bij Fortuna, maar effectief vind ik hem niet zo sterk. De spitsen van Fortuna moeten mijns inziens veel sneller en in de diepte aangespeeld worden, maar omdat het veel te lang duurt eer een bal vanuit het middenveld naar voren gespeeld wordt krijgen ze de bal altijd in de voeten aangespeeld en daar weten zij zich geen raad mee. Sorry maar dit is de bescheiden mening van een liefhebber. Met de effectiviteit van Diemers bedoel ik spitsen in een kansrijke positie voor het doel zetten, want dat is toch ook een taak van een spelverdeler. Daarbij ik zie genoeg ploegen in de eredivisie die geen Diemers in de ploeg hebben, en waarvan het middenveld beter funtioneert als het onze. 

ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
13/08/2019 2:14 pm  

3 spelers halen, die er meteen staan, kan fortuna denk ik niet betalen

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
13/08/2019 2:15 pm  

Fortuna54 jij verandert wel snel van mening. Jij hangt hier de financieel directeur, de t.d. en de hoofdscout uit, maar papier is geduldig en de werkelijkheid is meestal anders. Persoonlijk vind ik dat Fortuna niet slecht heeft ingekocht, maar je moet ze wel de tijd geven. Ik zie meerdere clubs in het betaalde voetbal waar nieuwe spelers tijd nodig hebben om te gewennen, maar hier wordt verwacht dat ze er meteen staan. Kijk naar onze topclubs die geven spelers ook de tijd voordat ze vaste waarde zijn in een elftal en optimaal functioneren. Waarom worden die spelers die hier genoemd worden uit de KKD dan niet door andere clubs vastgelegd, waarop wachten die dan nog. Precies hetzelfde met Diemers, waarom is er dan nog geen club voor hem behalve Cluj. Hij is toch zo uitzonderlijk goed volgens de kenners hier op dit forum, waar wachten die clubs dan op. Ik vind het ook de meest technische speler bij Fortuna, maar effectief vind ik hem niet zo sterk. De spitsen van Fortuna moeten mijns inziens veel sneller en in de diepte aangespeeld worden, maar omdat het veel te lang duurt eer een bal vanuit het middenveld naar voren gespeeld wordt krijgen ze de bal altijd in de voeten aangespeeld en daar weten zij zich geen raad mee. Sorry maar dit is de bescheiden mening van een liefhebber. Met de effectiviteit van Diemers bedoel ik spitsen in een kansrijke positie voor het doel zetten, want dat is toch ook een taak van een spelverdeler. Daarbij ik zie genoeg ploegen in de eredivisie die geen Diemers in de ploeg hebben, en waarvan het middenveld beter funtioneert als het onze. 

Ik denk dat Diemers nog hier is omdat hij a) duur is voor veel clubs B) Diemers al lang niet meer het gewenste niveau heeft gehaald en dat schrikt clubs denk ik af. Hij voetbalt ontzettend wisselvallig terwijl hij eigenlijk voor een transfer voor een langere periode een bepaald niveau moet halen(heeft meerdere redenen dat het er niet uit komt). Die potentie heeft hij zeker. 

De spelers hebben inderdaad tijd nodig, maar hebben wij die tijd wel? 

This post was modified 1 maand geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
Lid geworden: 4 maanden geleden
13/08/2019 2:23 pm  

Over het aankoop beleid kan ik heel kort zijn. Je begint op de eerste plaats met de selectie die moet gaan spelen en pas daarna ga he voor de rest de bank. Maar bij Fortuna werken ze net andersom ze beginnen met de reserves een jong Fortuna en dan komt de selectie pas aan de beurt. En nu Leiden in last is wordt van alle kanten geklaagd. 

This post was modified 1 maand geleden by Albert Eijkenboom

ReageerCitaat
Pagina 313 / 513

Bezig

Inloggen van Registreer aub