Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 314 / 578

LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
13/08/2019 2:25 pm  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Over het aankoop beleid kan ik heel kort zijn. Je begint op de eerste plaats met de selectie die moet gaan spelen en pas daarna ga he voor de rest de bank. Maar bij Fortuna werken ze net andersom ze beginnen met de reserves een jong Fortuna en dan komt de selectie pas aan de beurt. En nu Leiden in last is wordt van alle kanten geklaagd. 

He he eindelijk iemand die het begrijpt. En als het tijd is om die ECHTE versterkingen te halen, klagen dat het geld al op is... pfff.

ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis
13/08/2019 2:32 pm  

In het interview zegt Ars dat Fortuna in dezelfde vijver vist als andere clubs en dat spelers dan om financiële redenen voor die andere clubs kiezen. Vorig jaar was dat net andersom. Het lijkt erop dat Fortuna dit jaar veel minder te besteden heeft.

Zou dat komen door het faillissement van Sparr Finance? Mogelijk betekent dat niet alleen minder inkomsten, maar ook dat er gaten uit de begroting van vorig jaar opgevuld moeten worden.

ReageerCitaat
Nikeje Laheije
(@nikeje-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
13/08/2019 2:41 pm  

hoe jut went of keert...

gewoon gefaald in aankoopbeleid ...

allemaal "jeugd" spelers uutzondering daargelaten...

ja....laag budget nu....laat me niet lachen...logisch toch...

hadden ze meer op kwaliteit dan op kwantiteit moeten aantrekken ...

ja..idd...lekker makkelijk lullen...maar het is hun beroep gvd........dus mss toch ook maar eens in de spiegel kijken ipv altijd het potjes/vijver verhaal aan te halen....

maar als laatste excuses voor alweer negatief te zijn

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
13/08/2019 2:42 pm  
Geplaatst door: LU

In het interview zegt Ars dat Fortuna in dezelfde vijver vist als andere clubs en dat spelers dan om financiële redenen voor die andere clubs kiezen. Vorig jaar was dat net andersom. Het lijkt erop dat Fortuna dit jaar veel minder te besteden heeft.

Zou dat komen door het faillissement van Sparr Finance? Mogelijk betekent dat niet alleen minder inkomsten, maar ook dat er gaten uit de begroting van vorig jaar opgevuld moeten worden.

Er is inderdaad een aanzienlijk bedrag minder te besteden als vorig jaar. Reden onbekend. Maar het zou goed kunnen dat het met Sparr finance te maken heeft en dat ze geen nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden(1 grote i.p.v. 4 kleine). 

This post was modified 3 maanden geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
13/08/2019 2:50 pm  

Albert als je de gewenste spelers niet direct kan krijgen, moet je  daar dan alleen mee bezig zijn of zou het niet verstandig  ook die zaken op te pakken die ook nodig zijn. Hoe naief moet je zijn als je denkt dat men bij Fortuna niet vanaf het moment dat het nodig was bezig zou zijn met het aantrekken van de gewenste spelers. Sorry dat gaat er bij mij niet in. LevPen jij laat je wel heel erg in kaart kijken als het om Sjoerd Ars gaat. 

ReageerCitaat
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 3 maanden geleden
13/08/2019 2:57 pm  

John, gelijk heb je. Fijn om te lezen dat er ook nog mensen zijn die wel een beetje nuchter en logisch na kunnen denken. Van de meeste reacties hier zakt me de broek af. 

ReageerCitaat
John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
13/08/2019 2:58 pm  

Trouwens komt het niet uit de koker van dhr. Gun dat op het einde van de transferperiode de beste zaken gedaan worden. M.a.w. als hij wil dat gewacht wordt tot op het einde van transferperiode wie zijn dan de technische mensen om dat te weerleggen, zij zijn dan ook met handen en voeten gebonden. En om positief af te sluiten Fortuna degradeert niet en gaat nog voor verassingen zorgen NAO VEURE!

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
13/08/2019 3:10 pm  

Laten we maar afwachten denk dat iedereen wel ongeveer al het slechte benoemd heeft, hopen op de drie ervaren spelers waar Ars het over heeft.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
13/08/2019 3:26 pm  
Geplaatst door: John Cortenraedt

Ars geeft in het intervieuw precies aan waar de pijn zit bij Fortuna. Zonder geld of met een zeer beperkt budget ben je met handen en voeten gebonden bij het binnenhalen van spelers. Dat hier nog altijd personen zijn die alle spelers wat zij graag zouden zien komen naar Fortuna een andere keuze zien maken daar Ars de schuld van te geven lijkt mij wel heel erg kortzichtig. Trouwens als men terug gaat naar 1 juli, toen stond hier op deze site het verhaal over Ogan Tarchan als het geheim achter het succes. Dit verhaal staat ook in het FortunaSC magazine nr. 14. In mijn ogen is hij de man die over het netwerk beschikt en daar put Fortuna ook uit, daar kan je het mee eens zijn of niet, maar hij is wel de man naast Gun en bepaalt volgens mij voor een groot deel het beleid, vooral wat betreft die jonge buitenlandse spelers. Keuren we zijn beleid af, dan keuren we ook het beleid van Gun af en dat is toch de persoon die Fortuna financieel gered heeft en volgens mij ook nog voor een groot deel recht houdt. Dus dient zich de vraag aan wat willen we? Neem het voorbeeld van El Messaoudi, was hij transfervrij en wat verlangde hij voor een salaris. Daarbij is FC Groningen financieel veel sterker dan Fortuna, dat heeft er niets te maken dat Ars zou hebben geslapen (LevPen). Tussen haakjes ik vond de wedstrijd van afgelopen zondag slecht van de kant van Fortuna, laat daar geen misverstand over bestaan, maar ik voel me niet geroepen om hier de trainer uit te hangen, want daar heb ik de kennis niet voor, ik ben maar een liefhebber, maar dat wil ook weer niet zeggen dat ik sommige beslissingen niet begrijp.

je bedoeld dat artikel waar ik me ontzettend over heb lopen te ergeren. Daar waarin Ogan zich op de borst slaat en Schuurs zijn grootste succes noemt. Belachelijk!!! Schuurs was al lang bij Fortuna toen hij kwam. Daarnaast als je kijkt voor welke bedragen jonge talenten van club wisselen dan hebben we maar een schijntje van Ajax gekregen. Laatst zei hier ook nog iemand dat er geen doorverkoop percentage zit op schuurs. Ik weet niet of dat een betrouwbare bron was maar als dat zo is dan heeft Ogan het zeer slecht gedaan en heeft ajax zich in de broek gedaan van het lachen.

Verder nemen we alleen maar talenten aan die via de achterdeur weer verdwijnen. De succes spelers komen allemaal uit de buurt en uit de nederlandse competitie (dammers,  nova, diemers). Alleen kosolev is een schot in de roos geweest van verder.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
13/08/2019 3:35 pm  
Geplaatst door: Fortuna54
Geplaatst door: LU

Er is inderdaad een aanzienlijk bedrag minder te besteden als vorig jaar. Reden onbekend. Maar het zou goed kunnen dat het met Sparr finance te maken heeft en dat ze geen nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden(1 grote i.p.v. 4 kleine). 

Er zijn toen miljoenen van Schuurs  gebruikt. Daar waar we Emmen uitlachte over de miljoenen van de keeper die ze nu aan spelers uitgeven heeft Fortuna precies hetzelfde gedaan.

En als we inderdaad te weinig geld hebben dan snap ik echt niet dat je tonnen aan die fin gaat uitgeven. Zo een geweldenaar is hij niet. Het laatste lopende seizoen in finland ook maar 3 keer gescoord.

Overigens snap ik het zowiezo niet met die Fin. Hofland zou hem meerdere keren gezien hebben ion Finland en daar zou hij op de flank hebben gespeeld en daar was hij van onder de indruk. Nou heeft hij daar bijna alleen CS gestaan dus ik snap het niet zo goed en volgens mij wordt er bij Fortuna soms ook maar wat gezegd uit paniek.

ReageerCitaat
Pagina 314 / 578

Bezig

Inloggen van Registreer aub