Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 315 / 555

Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 11 maanden geleden
13/08/2019 3:44 pm  

Leemans oppikken bij Zwolle lijkt me geen slecht idee. Kan-ie meteen zijn neefje Van der Boomen overhalen om richting Sittard te komen 😉 

This post was modified 2 maanden geleden by Zitterd-VakD

ReageerCitaat
John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
13/08/2019 3:44 pm  

Paul waar het eigenlijk om gaat dat is dat er hier van alles geroepen wordt zonder kennis van feiten. Zoals jezelf schrijft Hofland zou hem meerdere keren gezien hebben, dan komt bij mij de vraag op heeft hij hem gezien of zou hij hem gaan bekijken. Dat is een wereld van verschil. Hiermee wordt iets gesuggereerd waarvan we niet weten of het klopt. Het is ver gezocht, dat weet ik, maar het is wel belngrijk de werkelijkheid te weten, daar kan je dan iemand op aan spreken. Of die fin een geweldenaar is kunnen we nu moeilijk beoordelen, te eerste staan hij niet op de juiste plek volgens iedereen en krijgt hij ook geen bruikbare ballen. Maar ja wat is wijsheid.

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
13/08/2019 3:56 pm  
Geplaatst door: Paul Jans
Geplaatst door: Fortuna54
Geplaatst door: LU

In het interview zegt Ars dat Fortuna in dezelfde vijver vist als andere clubs en dat spelers dan om financiële redenen voor die andere clubs kiezen. Vorig jaar was dat net andersom. Het lijkt erop dat Fortuna dit jaar veel minder te besteden heeft.

Zou dat komen door het faillissement van Sparr Finance? Mogelijk betekent dat niet alleen minder inkomsten, maar ook dat er gaten uit de begroting van vorig jaar opgevuld moeten worden.

Er is inderdaad een aanzienlijk bedrag minder te besteden als vorig jaar. Reden onbekend. Maar het zou goed kunnen dat het met Sparr finance te maken heeft en dat ze geen nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden(1 grote i.p.v. 4 kleine). 

Er zijn toen miljoenen van Schuurs  gebruikt. Daar waar we Emmen uitlachte over de miljoenen van de keeper die ze nu aan spelers uitgeven heeft Fortuna precies hetzelfde gedaan.

En als we inderdaad te weinig geld hebben dan snap ik echt niet dat je tonnen aan die fin gaat uitgeven. Zo een geweldenaar is hij niet. Het laatste lopende seizoen in finland ook maar 3 keer gescoord.

Overigens snap ik het zowiezo niet met die Fin. Hofland zou hem meerdere keren gezien hebben ion Finland en daar zou hij op de flank hebben gespeeld en daar was hij van onder de indruk. Nou heeft hij daar bijna alleen CS gestaan dus ik snap het niet zo goed en volgens mij wordt er bij Fortuna soms ook maar wat gezegd uit paniek.

Geld van Schuurs is voor een groot gedeelte terug naar Turkije gegaan naar wat ik begrepen heb. Vorig seizoen hebben we schijnbaar ook met een tekort afgesloten van een ton of 5. Correct me if I am wrong.

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
13/08/2019 4:35 pm  
Geplaatst door: Gohf046
Geplaatst door: Paul Jans
Geplaatst door: Fortuna54
Geplaatst door: LU

In het interview zegt Ars dat Fortuna in dezelfde vijver vist als andere clubs en dat spelers dan om financiële redenen voor die andere clubs kiezen. Vorig jaar was dat net andersom. Het lijkt erop dat Fortuna dit jaar veel minder te besteden heeft.

Zou dat komen door het faillissement van Sparr Finance? Mogelijk betekent dat niet alleen minder inkomsten, maar ook dat er gaten uit de begroting van vorig jaar opgevuld moeten worden.

Er is inderdaad een aanzienlijk bedrag minder te besteden als vorig jaar. Reden onbekend. Maar het zou goed kunnen dat het met Sparr finance te maken heeft en dat ze geen nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden(1 grote i.p.v. 4 kleine). 

Er zijn toen miljoenen van Schuurs  gebruikt. Daar waar we Emmen uitlachte over de miljoenen van de keeper die ze nu aan spelers uitgeven heeft Fortuna precies hetzelfde gedaan.

En als we inderdaad te weinig geld hebben dan snap ik echt niet dat je tonnen aan die fin gaat uitgeven. Zo een geweldenaar is hij niet. Het laatste lopende seizoen in finland ook maar 3 keer gescoord.

Overigens snap ik het zowiezo niet met die Fin. Hofland zou hem meerdere keren gezien hebben ion Finland en daar zou hij op de flank hebben gespeeld en daar was hij van onder de indruk. Nou heeft hij daar bijna alleen CS gestaan dus ik snap het niet zo goed en volgens mij wordt er bij Fortuna soms ook maar wat gezegd uit paniek.

Geld van Schuurs is voor een groot gedeelte terug naar Turkije gegaan naar wat ik begrepen heb. Vorig seizoen hebben we schijnbaar ook met een tekort afgesloten van een ton of 5. Correct me if I am wrong.

Volgens de jaarcijfers van Fortuna (gecontroleerd door Koenen en Co) is er over 17/18 een winst van 2 ton gedraaid. 

De jaarcijfers van 18/19 zijn nog niet bekend en dat moeten we nog zien. 

This post was modified 2 maanden geleden by ichnusa

Janko Knops vond het leuk
ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
Lid geworden: 11 maanden geleden
13/08/2019 4:36 pm  

waarom informeert sjoerd ars niet na darryl lachman?                                        hij heeft zelf aangegeven aan mij dat hij het liefst openstaat voor buitenland omdat ik al wat ouder ben, maar een gesprek kan nooit kwaad...                        ik zeg bellen die gast sjoerd en eens goed om de tafel gaan!

ReageerCitaat
Ralf Jacobs
(@ralf-jacobs)
Pascal Averdijk
13/08/2019 6:08 pm  

El-Messaoudi, die had ik toch graag nog bij ons zien spelen. Maar goed.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/354454/groningen-laat-oog-vallen-op-multifunctionele-el-messaoudi

ReageerCitaat
Patrick Verheesen
(@patrick-verheesen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
13/08/2019 6:18 pm  

Leuk om al die reacties hier te lezen. Ze komen voort uit iets dat ons allemaal bindt: we zijn supporter van Fortuna Sittard.

Ook ik ben erg teleurgesteld, als zegt dat waarschijnlijk meer over mij dan over Fortuna. Mijn teleurstelling wordt vooral veroorzaakt door het feit dat mijn verwachtingen hoger waren. Eigenlijk ging ik ervan uit dat Fortuna verder was in zijn ontwikkeling en dit seizoen een stapje zou zetten richting een stabiele eredivisieclub. Daarvan is helaas geen enkele sprake.

Waarop waren mijn verwachtingen gebaseerd? In mei namen we afscheid van onze huurlingen en van een aantal spelers waarvan het contract niet verlengd werd. Dat Fortuna afscheid van hen nam kon in mijn ogen maar één ding betekenen: de club had de wens, de bereidheid en de mogelijkheden om door te selecteren. Prima! Dat beeld werd nog versterkt doordat er geen afscheid genomen werd van José Rodriguez, ondanks het feit dat voor hem een (waarschijnlijk behoorlijke) transfersom betaald moet worden. Kennelijk werd dit op dat moment niet als onmogelijk beschouwd. Het stemde mij tevreden, er bleek ambitie uit: volgend seizoen gaan we het doen met betere spelers! 

Hiervan is niets terecht gekomen. We hebben nauwelijks financiële mogelijkheden. Een speler als Laursen is gewoon voor onze neus weggekaapt door FC Emmen, dat een spelersbudget heeft van 3 1/2 miljoen euro. Één van onze grootste concurrenten heeft dus een budget dat maar liefst 40% hoger is dan dat van Fortuna! Dan wordt handhaving natuurlijk een moeilijk verhaal.

Met die beperkte financiële middelen is het des te belangrijker dat je het geld goed besteedt. Prioriteit 1 is al enige maanden een ervaren centrale verdediger. Die hebben we nog steeds niet, dat geldt ook voor een verdedigende middenvelder (‘type Rodriguez’j. Wat heeft Fortuna wél aangetrokken? Twee clubloze spelers (Amiot en Donkor) voor de breedte, een paar jonge talentrijke spelers voor de lange (Ugur, Raitanen) en korte termijn (Carbonell en Passlack) en maar liefst drie (!) centrumspitsen (Karjalainen, Sambou en Damascan). Ondertussen hebben we afscheid genomen van een aantal buitenspelers. Wie het snapt mag het zeggen...

Het heeft er alle schijn van dat financiële middelen, beleid en visie om ons structureel in de eredivisie te handhaven op dit moment ontbreken. Een maand of drie geleden had ik echt de hoop dat Fortuna langzaamaan op weg was om een stabiele eredivisieclub te worden. Op dit moment vrees ik dat Fortuna een eerstedivisieclub is die per ongeluk in de eredivisie speelt. Ik hoop oprecht dat mijn vrees onterecht blijkt te zijn.

Aan ‘m en tot zondag!

Zitterd-VakD en Nikeje Laheije vonden het leuk
ReageerCitaat
Marc Schoutrop
(@marc-schoutrop)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 maanden geleden
13/08/2019 7:46 pm  

Daryl Lachman?! Die is nog langzamer dan Kai Heerings! Laat me niet lachen man😄

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
13/08/2019 7:50 pm  

Ook deze weer is er door supporters een leuke Fortuna podcast gemaakt, dus luisteren !!!

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/13-augustus-2019

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Nuujsjtadt
(@nuujsjtadt)
Panos Vouis
13/08/2019 10:49 pm  
Geplaatst door: Danny Palmen

Ook deze weer is er door supporters een leuke Fortuna podcast gemaakt, dus luisteren !!!

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/13-augustus-2019

Leuk! Effe geluisterd en vooral ook leuk dat jullie het contact hebben gezocht met supporters van Heracles! Goed initiatief 👍 

ReageerCitaat
Pagina 315 / 555

Bezig

Inloggen van Registreer aub