Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 316 / 390

Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14/08/2019 12:30 am  

@bram inderdaad is denk ik het gevoel bij het meerendeel van de supporters.  We dachten het gaat beter worden..... ook dank zij de uitspraken. Maar inderdaad is dit nu het gevoel.

We wachten maar af en nee niet negatief bedoelt, maar wel hoe het nu voelt. Bang dat deze week weer niks gebeurd en als is het weer te laat voor zondag, als wat zou gebeuren.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
14/08/2019 6:59 am  

Het is toch alleen maar mooi dat we ons zorgen maken en zoveel reageren, betekent ook dat we bezig zijn met het wel en wee van onze club.

Laten we hopen dat er eindelijk weer eens wat positief nieuws naar buiten komt deze week 🤞

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
14/08/2019 8:05 am  

Dat wij ons zorgen komt m.i. toch door de communicatie vanuit de club zelf. Gun met zijn jarenlang, zijn technische Turkse vriend met zijn netwerk, het doorselecteren, tijdig afscheid nemen van “oud” gedienden, en er betere voor terug halen. Ik kan alleen maar concluderen, dat het “bestuur” de boel  behoorlijk onderschat hebben.  

ReageerCitaat
Sjoerd Bormans
(@sjoerd-bormans)
Pascal Averdijk
14/08/2019 8:11 am  

Iemand enig idee hoe het met onze vriend Mikael Malsa zit? Heeft nog 1 jaar contract. Krijgt die nu 2 ton van Fortuna over gemaakt om thuis op de bank te voorhuidjoggen?

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
14/08/2019 8:28 am  
Geplaatst door: Sjoerd Bormans

Iemand enig idee hoe het met onze vriend Mikael Malsa zit? Heeft nog 1 jaar contract. Krijgt die nu 2 ton van Fortuna over gemaakt om thuis op de bank te voorhuidjoggen?

Idd Sjoerd

Vroeg ik vorige week ook al eens.

Hij staat gewoon bij onze selectie maar op trainingen heb ik m niet gezien.

ReageerCitaat
Sjoerd Bormans
(@sjoerd-bormans)
Pascal Averdijk
14/08/2019 8:54 am  

Speelde beste een behoorlijk aantal wedstrijden in de secunda division afgelopen seizoen bij Albacete. Nummer 3 uit de competitie, dus helemaal een pannekoek zal het ook niet zijn. Als je dan toch weinig opties hebt, zou ik op zijn minst nog eens kijken of hij niet aan kan klampen bij het hoge niveau van afgelopen zondag.

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
14/08/2019 9:06 am  

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-08-13/ahmed-el-messaoudi-is-op-weg-naar-fc-groningen

"Niet alleen FC Groningen zou geïnteresseerd zijn, want er zijn ook andere clubs uit de Nederlandse competitie die interesse zouden tonen."

Laat ons dan a.u.b. één van die clubs zijn. Hij heeft zich bij ons in de kijker kunnen spelen, je hoopt altijd stiekem dat ze uit een soort van dankbaarheid ons dan de voorkeur geven. Dit blijkt in de praktijk echter zelden zo te zijn..

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
14/08/2019 9:18 am  

https://www.laopiniondemalaga.es/malagacf/2019/08/14/jose-rodriguez-lejos-malaga-cf/1108016.html

In mijn beste Spaans staat hier dat Malaga geen optie meer is, omdat de sheikh treuzelt met zijn goedkeuring geven voor de transfer. En in de laatste alinea lijkt te staan dat Malaga een overeenstemming had, ondanks dat Fortuna zijn eerste keus is (of zoiets). Wat dit zegt is 1. dat een concurrent wegvalt en 2. Fortuna dus zijn 1ste keus is? Even puur speculatief (maar daarvoor zijn we hier hè), maar dat zou heel positief zijn. Hopen dat we hem kunnen financieren!

ReageerCitaat
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Arie van der Padt
Lid geworden: 2 weken geleden
14/08/2019 9:24 am  

El Messa nog steeds met 5 kg overgewicht naar Grunn?

ReageerCitaat
jaap-tv
(@jaap-tv)
Pascal Averdijk
14/08/2019 9:38 am  

"Het wordt voor Fortuna weer wat makkelijker winkelen. Het spelersbudget is na duel van zondag tegen Heracles verhoogd en dus is er weer extra geld voor versterkingen beschikbaar. "

- Tweet van Tim Geurts (volgt Fortuna Sittard namens De Limburger) 

Bron:  https://twitter.com/TimGeurts/status/1161541519549054977

ReageerCitaat
Pagina 316 / 390

Bezig

Inloggen van Registreer aub