Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 317 / 391

Niels Hendriks
(@niels-hendriks)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
14/08/2019 9:54 am  

Ah hebben ze nog een paar euro gevonden in een oude spaarpot?

ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14/08/2019 10:00 am  

Deels zal het ook wel te maken hebben met dat iedereen nu gezien heeft dat het ook tegen een 'lager' elftal niet lukt. Het kan best dat de sponsorgroep een collecte heeft gehouden..

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
14/08/2019 10:04 am  

Ik denk dat Kevin Blom een financiële bijdrage heeft geleverd. Hij kan ons natuurlijk niet elke week fluiten, dus probeert hij ons vast op andere manieren te helpen 😋 

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
14/08/2019 10:15 am  

De ex vriendin van Blom woont in Spaubeek.Dus hij zal in die tijd wel fan zijn geworden van ons cluppie.😁

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
14/08/2019 10:24 am  

Stel, als, ja maar en wellicht. Je hebt niets aan deze woorden. Toch gebruik  ik hier een dergelijk, wellicht niet ter zake doende opmerking.  Stel Wessel Dammers was niet geblesseerd geraakt. Dan hadden we  in de winterstop onze chaotische zoektocht naar een plaats vervanger kunnen besparen. Dan hadden we kunnen volstaan met een nieuwe rechtsback. Dan hadden we geld uitgespaard. Wellicht hadden we de competitie in alle rust kunnen uitspelen, met misschien een 12de plaats in de eindstand (lees meer ranking inkomsten) . Dan hadden we nu met het aantrekken van een cv kunnen volstaan (los van een nieuwe back) . Misschien had een verdediger van het niveau Straalman of Matthey of een vergelijkbare cv dan voor Fortuna gekozen, onder het mom, het zit wel goed met Dammers naast mij. Nu hebben die spelers ook het aantal tegendoelpunten gezien en vrezen ze af te gaan als ze alleen de kar moeten trekken. Nu twijfelen "gearriveerde" cv's om deze stap te maken en dat bemoeilijkt de zoektocht naar een bruikbare cv mijns inziens. Ik weet het is een vreemde gedachtengang, maar als pensionado heb ik tijd om dergelijke gedachte kronkels te verzinnen. Hoop snel op positief nieuws.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
14/08/2019 10:41 am  

is helemaal geen gekke gedachte gang. Iemand als Heerings word hier ook afgebrand terwijl het best een goede verdediger is.

El Messi werd hier een paar posts geleden nog afgebrand op de CV positie omdat hij 6 tegendoelpunten kreeg tegen heracles. Dat hij toen naast ramirez en ciranni speelde die alle fouten maakte is die persoon even vergeten (he Erwin).

This post was modified 2 weken geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Marc Schoutrop
(@marc-schoutrop)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
14/08/2019 10:51 am  

Weet iemand de trainingstijden van de komende dagen?  

Hopelijk zijn we, nu er wat meer geld beschikbaar is, niet alleen puur afhankelijk van de buitenkansjes. Dat het niet alleen afhangt van de “goodwill” van de speler (of makelaar).

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
14/08/2019 11:07 am  
Geplaatst door: Wil Peters

Stel, als, ja maar en wellicht. Je hebt niets aan deze woorden. Toch gebruik  ik hier een dergelijk, wellicht niet ter zake doende opmerking.  Stel Wessel Dammers was niet geblesseerd geraakt. Dan hadden we  in de winterstop onze chaotische zoektocht naar een plaats vervanger kunnen besparen. Dan hadden we kunnen volstaan met een nieuwe rechtsback. Dan hadden we geld uitgespaard. Wellicht hadden we de competitie in alle rust kunnen uitspelen, met misschien een 12de plaats in de eindstand (lees meer ranking inkomsten) . Dan hadden we nu met het aantrekken van een cv kunnen volstaan (los van een nieuwe back) . Misschien had een verdediger van het niveau Straalman of Matthey of een vergelijkbare cv dan voor Fortuna gekozen, onder het mom, het zit wel goed met Dammers naast mij. Nu hebben die spelers ook het aantal tegendoelpunten gezien en vrezen ze af te gaan als ze alleen de kar moeten trekken. Nu twijfelen "gearriveerde" cv's om deze stap te maken en dat bemoeilijkt de zoektocht naar een bruikbare cv mijns inziens. Ik weet het is een vreemde gedachtengang, maar als pensionado heb ik tijd om dergelijke gedachte kronkels te verzinnen. Hoop snel op positief nieuws.

Stel...dat Dammers gezond was gebleven....dan had Hofland hem nu wss in de spits staan....

ReageerCitaat
Niels Hendriks
(@niels-hendriks)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
14/08/2019 11:27 am  

Als mijn moeder wielen had, dan was het een kruiwagen.

Drik Heffels vond het leuk
ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 maanden geleden
14/08/2019 11:39 am  

Nou beginnen we toch wel melig te worden. Hou het a.u. b. een beetje serieus. Laten we het gewoon bij de feiten houden en een beetje speculeren op wat komen gaat.  Ik kan een ding nog niet begrijpen, Ars vertelde en dan moet ik gokken maar ik meen 2 weken geleden dat ze zo goed als rond waren met een cv. maar daar heb ik niets meer over gehoord.

ReageerCitaat
Pagina 317 / 391

Bezig

Inloggen van Registreer aub