Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 318 / 578

Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
14/08/2019 11:53 am  

Malsa trainde vandaag met de selectie mee! 

Dit ter info 

Sjoerd Bormans vond het leuk
ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis
14/08/2019 11:53 am  
Geplaatst door: Wil Peters

Stel, als, ja maar en wellicht. Je hebt niets aan deze woorden. Toch gebruik  ik hier een dergelijk, wellicht niet ter zake doende opmerking.  Stel Wessel Dammers was niet geblesseerd geraakt. Dan hadden we  in de winterstop onze chaotische zoektocht naar een plaats vervanger kunnen besparen. Dan hadden we kunnen volstaan met een nieuwe rechtsback. Dan hadden we geld uitgespaard. Wellicht hadden we de competitie in alle rust kunnen uitspelen, met misschien een 12de plaats in de eindstand (lees meer ranking inkomsten) . Dan hadden we nu met het aantrekken van een cv kunnen volstaan (los van een nieuwe back) . Misschien had een verdediger van het niveau Straalman of Matthey of een vergelijkbare cv dan voor Fortuna gekozen, onder het mom, het zit wel goed met Dammers naast mij. Nu hebben die spelers ook het aantal tegendoelpunten gezien en vrezen ze af te gaan als ze alleen de kar moeten trekken. Nu twijfelen "gearriveerde" cv's om deze stap te maken en dat bemoeilijkt de zoektocht naar een bruikbare cv mijns inziens. Ik weet het is een vreemde gedachtengang, maar als pensionado heb ik tijd om dergelijke gedachte kronkels te verzinnen. Hoop snel op positief nieuws.

We moeten het uitvallen van Dammers ook weer niet teveel gewicht toekennen. Verschillende spelers waren de tweede seizoenshelft gewoon een stuk minder en ik denk dat het met Dammers erbij ook bergaf was gegaan.

ReageerCitaat
Sjoerd Bormans
(@sjoerd-bormans)
Panos Vouis
14/08/2019 11:56 am  

Aha. De verloren zoon is terug!

Raar dat hij nu pas aansluit, maar geeft wel weer een extra optie als verdedigende middenvelder...

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
14/08/2019 12:58 pm  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Nou beginnen we toch wel melig te worden. Hou het a.u. b. een beetje serieus. Laten we het gewoon bij de feiten houden en een beetje speculeren op wat komen gaat.  Ik kan een ding nog niet begrijpen, Ars vertelde en dan moet ik gokken maar ik meen 2 weken geleden dat ze zo goed als rond waren met een cv. maar daar heb ik niets meer over gehoord.

Mogelijk was dit Jan-Arie van der Heijden, aangezien het over een ervaren CV uit Nederland ging. Hij was toen op ramkoers en mocht in die week ineens niet meer weg bij Feyenoord en toen zou het 'ineens' niet meer doorgaan vóór AZ. Dus ik hou er rekening mee dat we met hem in onderhandeling waren. Is dat op meer gebaseerd dan "het zou té toevallig zijn"? Nee. Maar het zou wel kunnen. 

ReageerCitaat
Nikeje Laheije
(@nikeje-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
14/08/2019 1:00 pm  

Je kan het potje wel aanvullen, maar dan moet er wel iets nuttigs mee worden gedaan.

Mss is dit wel aangevuld met de mededeling om Rodiques hierheen te halen en niet om aan de 1 of andere te verkwisten.

We gaan er gewoon vanuit dat dit positief word besteed waardoir we toch de weg naar boven kunnen inslaan ook al is dat later dan we wilden..

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
14/08/2019 1:55 pm  
Geplaatst door: Nikeje Laheije

Je kan het potje wel aanvullen, maar dan moet er wel iets nuttigs mee worden gedaan.

Mss is dit wel aangevuld met de mededeling om Rodiques hierheen te halen en niet om aan de 1 of andere te verkwisten.

We gaan er gewoon vanuit dat dit positief word besteed waardoir we toch de weg naar boven kunnen inslaan ook al is dat later dan we wilden..

Juist laten we eens van t positieve uitgaan, genoeg negatieve shit gelezen de afgelopen dagen (Wat wel begrijpelijk is off course)

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14/08/2019 1:55 pm  
Geplaatst door: Nikeje Laheije

Er zomaar vanuit gaan dat er 3 top versterkingen komen vind ik lastig. Fortuna heeft ons al teleurgesteld met sommige aankopen dus nu blind vertrouwen hebben  dat wij wel eventjes 3 goeie halen is misschien iets teveel gevraagd. Laten we maar hopen dat de 3 versterkingen ook echt versterkingen zijn voor ons. 

ReageerCitaat
Herman Hanssen
(@herman-hanssen)
Panos Vouis
14/08/2019 2:35 pm  

Gisteren is er een crisis vergadering geweest met Gün, de trainers en TD en misschien nog anderen.

Dus er zal snel ingegrepen moeten worden, anders wordt het een heel zwaar jaar. Dus afwachten

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
14/08/2019 2:38 pm  
Geplaatst door: Herman Hanssen

Gisteren is er een crisis vergadering geweest met Gün, de trainers en TD en misschien nog anderen.

Dus er zal snel ingegrepen moeten worden, anders wordt het een heel zwaar jaar. Dus afwachten

ik vond het al vreemd dat Gün die TS maar liet aanklooien....ik ben benieuwd hoe eigenwijs ze zijn....

ReageerCitaat
Péter Guber
(@peter-guber)
Arie van der Padt
Lid geworden: 5 maanden geleden
14/08/2019 2:38 pm  

Why did Messaoudi leave?

ReageerCitaat
Pagina 318 / 578

Bezig

Inloggen van Registreer aub