Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 320 / 512

Niels Hendriks
(@niels-hendriks)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14/08/2019 4:19 pm  

@ Nikeje Laheije

Omdat Rodriguez dan nog maar een half jaar een contract heeft en Mainz zich mogelijk soepeler opstelt.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
14/08/2019 4:36 pm  

Hij gaf ook als reden aan dat hij heeft besloten om in Spanje te blijven om zijn zoontje die in Spanje naar school gaat.

Ik heb m gevraagd of hij momenteel nergens anders gaat tekenen of hoe of wat, ben op reactie aan t wachten 

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
14/08/2019 5:08 pm  

Ik vraag me wel af wat Mainz dan precies van plan is. Die gaan toch geen salaris uitbetalen aan een speler die een half jaar in Spanje voor zichzelf gaat trainen? Dan denk (lees: hoop) ik eerder dat ze hem voor een kleine vergoeding definitief van de hand doen...

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
14/08/2019 5:18 pm  

Het maakt allemaal onderdeel uit van het spel tussen Mainz, Fortuna Sittard en Rodriguez.

ReageerCitaat
Nikeje Laheije
(@nikeje-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
14/08/2019 5:40 pm  

Ja...wie weet waar het spel 1 september is geeindigd!

Als Rodriques een half jaar niet speelt exclusief de zomerstop dan word die toch niet meer wedstrijdfit lijkt me op de "korte" termijn....

We hebbn nu zoon type speler nodig en niet pas over half jaar...

Maar we zullen zien en ons late verrassen in positieve zin 😉😉

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14/08/2019 6:15 pm  

Ik zie het van de positieve kant dat Rodriguez niet komt. Dat hij kan voetballen dat weten wij allemaal wel, maar ik denk dat er genoeg gelijkwaardige spelers zijn die goedkoper zijn. Als we een alternatief vinden voor José en mocht dat goedkoper uitpakken dan komen er wellicht nog 4 spelers aan i.p.v. 3 en met een beetje geluk een huur speler met specifieke kwaliteiten. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Heel jammer dat zeker. 

This post was modified 1 maand geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
14/08/2019 6:26 pm  

Als hij niet komt jammer, maar mag toch hopen dat Fortuna niet gaat afwachten tot januari dat zou pas echt getuigen van amateurisme. 

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta

ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
14/08/2019 6:39 pm  

Waar is Donkor gebleven ?

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
14/08/2019 6:52 pm  
Geplaatst door: @richard-coenen

https://www.1limburg.nl/spelersgekte-sittard-club-wil-drie-directe-versterkingen?context=topstory

Goed stuk! Klinkt in elk geval hoopvol. Ik geef de hoop op Lamprou daarom (nog) niet op. Ik vind dat je met Hoogma en Matthij in elk geval op een goede categorie inzet. Benieuwd wat er nog uit de koker komt de komende dagen/2 wekend...

ReageerCitaat
Pagina 320 / 512

Bezig

Inloggen van Registreer aub