Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 321 / 578

LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14/08/2019 7:33 pm  

Wat me opvalt is dat José zegt tegen Erwin dat Mainz en Fortuna er nog uit moeten komen en dat hij dan graag komt.... Terwijl Ars zegt dat Mainz en Fortuna er uit zijn maar José nog geen ja heeft gezegd. Wie liegt er dan? José of Sjoerd Ars?

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
14/08/2019 7:35 pm  

De waarheid zal wel in het midden liggen, ben alleen bang dat we er niks mee opschieten, gewoon maar afwachten en hopen op drie buitenkansje van hoog nivo/kwaliteit. 

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
14/08/2019 7:48 pm  
Geplaatst door: @m

Waar is Donkor gebleven ?

Die is even naar de winkel.

ReageerCitaat
Patrick Wenmeekers
(@patrick-wenmeekers)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 3 maanden geleden
14/08/2019 8:14 pm  

Dolberg huren bij ajax gratis ,dan heb je een creatieve speler voorin,dat probleem ook opgelost en die jongen kan zijn oude  niveau weer terug krijgen 😂😂

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
Lid geworden: 6 maanden geleden
14/08/2019 8:21 pm  

Ik denk dat Per bij Ajax buiten de boot valt en daar moet je nou al met Per over spreken. Wie weet wat er uit komt.

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
14/08/2019 8:30 pm  

Kunnen we eens stoppen met het verhaal Perr? Die jongen zit daar bij de selectie, zal zijn wedstrijden spelen en wíl helemaal niet terugkomen.

Artikel van 1L is sowieso wel prettig om de zaken eens in perspectief te zetten. Andere clubs gooien met veel centen, en dan gaan goede namen daar naartoe. Wat me vooral zorgen baart is dat het sponsorbudget niet lijkt te groeien..

Paul Jans en Toine Scheepers vonden het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
14/08/2019 8:46 pm  

onder welke naam zal Ars hier posten? haha. Hij leest in iedergeval mee.

This post was modified 3 maanden geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
14/08/2019 8:49 pm  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: Nikeje Laheije

Je kan het potje wel aanvullen, maar dan moet er wel iets nuttigs mee worden gedaan.

Mss is dit wel aangevuld met de mededeling om Rodiques hierheen te halen en niet om aan de 1 of andere te verkwisten.

We gaan er gewoon vanuit dat dit positief word besteed waardoir we toch de weg naar boven kunnen inslaan ook al is dat later dan we wilden..

Er zomaar vanuit gaan dat er 3 top versterkingen komen vind ik lastig. Fortuna heeft ons al teleurgesteld met sommige aankopen dus nu blind vertrouwen hebben  dat wij wel eventjes 3 goeie halen is misschien iets teveel gevraagd. Laten we maar hopen dat de 3 versterkingen ook echt versterkingen zijn voor ons. 

nu weet ik het zeker. het account van Dorenberg is gehacked!

of hij werkte eerste bij Fortuna en is ontslagen 🤔 

ReageerCitaat
Marc Schoutrop
(@marc-schoutrop)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
14/08/2019 9:00 pm  

Duidelijke en realistische woorden van Sjoerd Ars. De transferopbrengsten zijn vrijwel nihil en er staan nog een paar spelers teveel op de loonlijst. Weinig budget over voor de “toppers”  waar iedereen op hoopt. Ondanks dat ik best wel tevreden ben met de meeste spelers die zijn aangetrokken heb ik er niet heel vertrouwen in dat we over twee weken compleet en klaar voor de strijd zijn. Ik laat me echter heel graag verrassen😄

Joey vd Berg (bij Nec uit de selectie gezet) Dik salaris maar miss iets te regelen, zou die er nog een keer voor willen gaan (hij is 33) bij Fortuna?

ReageerCitaat
Patrick Wenmeekers
(@patrick-wenmeekers)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 3 maanden geleden
14/08/2019 9:17 pm  

@marc-schoutrop

Van de berg is wel een speler wat fortuna nodig heeft .maar deze jongen moet je niet willen .volgens de statistieken heeft deze jongen de meeste domme rode en gele kaarten in een seizoen.is 

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Pagina 321 / 578

Bezig

Inloggen van Registreer aub