Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 336 / 513

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
17/08/2019 11:53 am  
Geplaatst door: @patrick-coumans
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @tom-bijlsma

Lekker Diemers hopelijk verkopen en van der Boomen halen, dan blijft er nog voldoende budget over voor een CV en CVM.

Haha, als er geen clubs langs komen dan kan je hem slechts verkopen. Als er clubs geïnteresseerd waren dan was hij al lang verkocht. Ik denk dat hij zelfs weg mag voor een normaal bod en niet voor de hoofdprijs. Het is voor Fortuna en Diemers te hopen dat hij een goed seizoen draait dit jaar. Zo niet, dan dient hij zijn 3 jarig contract uit en vangen wij er niks voor. 

Wat ben je cynisch geworden joh, en dat allemaal na twee slechte wedstrijden...….je eeuwige optimisten stijl was me liever. En Diemers: zoals je zelf ook weet zijn er clubs geweest(Cluj, Celtic), maar wilde hij zelf niet of was het bod of de interesse niet hoog/concreet genoeg waarschijnlijk. Denk zeker dat Fortuna nog steeds een behoorlijk bedrag vraagt, ook al omdat het moeilijk wordt om een vervanger te vinden. Van den Boomen als vervanger is maar de vraag, die jongen staat in de belangstelling van meerdere clubs(hoorde gisteren Den Haag en Zwolle) en zal dus meerdere keuzes hebben. En is Van den Boomen, die tot dusverre louter uitblinkt in een lagere divisie, echt een waardige vervanger van Marc, omdat die een aantal wedstrijden niet de juiste vorm heeft? Als ik op dit moment moet kiezen ga ik echt voor nog een jaar Diemers, kunnen ze hem eventueel aan het einde van 2019/2020 alsnog voor een wat minder bedrag verkopen. 

Er moet gewoon een hoop gebeuren om weer in die positieve flow terecht te komen. Het is gewoon heel jammer dat het doorselecteren totaal mislukt is tot op heden. Er moet gewoon in elke linie een directe versterking bij en dat is een hele opgave als je kijkt hoe moeilijk Fortuna het heeft om de juiste spelers te vinden die ook daadwerkelijk iets toevoegen. Het niveau van de afgelopen weken is gewoon bedroevend en weinig hoopvol om positief te zijn. Dat iedereen zijn stinkende best doet dat geloof ik ook wel, maar als de kwaliteiten er niet zijn houdt het gewoon op. Als we straks weer acceptabel voetbal krijgen te zien ben ik de eerste die dat ook zal aangeven. Wie weet dat de fitheid een rol speelt dat het over straks maand anders uit ziet.

Op naar morgen en hopen op een mooi resultaat dat we even de puntjes op de i kunnen zetten in de 13 dagen dat er niet gevoetbald wordt. 

This post was modified 1 maand geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
17/08/2019 11:58 am  

een fatsoenlijke middenvelder en CV en het ziet er allemaal heel anders uit

Marc Schoutrop vond het leuk
ReageerCitaat
Nikeje Laheije
(@nikeje-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
17/08/2019 12:20 pm  

toch zeker weer niet met Kar... op rechts.......jeetje

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Fuat Usta
17/08/2019 1:02 pm  
Geplaatst door: @nikeje-laheije

toch zeker weer niet met Kar... op rechts.......jeetje

Dacht ik ook al, die jongen is dadelijk helemaal opgebrand, omdat hij op positie speelt waar hij niet moet spelen. Wissel eens met Damascan

ReageerCitaat
Marc Schoutrop
(@marc-schoutrop)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
17/08/2019 1:35 pm  

Thanx voor de update Erwin! Heb vanmorgen half uurtje in de regen gewacht op de mannen omdat er in de agenda stond dat ze om 10u begonnen😞 Hopelijk zijn ze morgen wel op tijd..

Hoop dat wissel van Passlack naar  het middenveld net zo goed uitpakt als destijds met Philip Lahm bij Bayern München😁

Willem ll is ook nog niet compleet en ingespeeld dus ik denk dat er morgen zeker kansen zijn. Hopelijk een goed resultaat en dan met een paar aanwinsten lekker twee weken (op tijd😡) trainen😉

Xirion vond het leuk
ReageerCitaat
Patrick Verheesen
(@patrick-verheesen)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 1 maand geleden
17/08/2019 1:51 pm  

@ Erwin: hartstikke bedankt voor jouw updates. Je bent mijn meest betrouwbare informatiebron! Zoals gebruikelijk doet Fortuna op haar website niet aan voorbeschouwingen. Kijk voor de lol eens op de site van Willem II. Daar staat onder andere een interview met de trainer over aanstaande wedstrijd en met Saddiki over zijn oude club. Leuk, zo kan het ook!

Kijkend naar de opstelling vind ik het jammer dat Karjalainen weer op rechts speelt. Natuurlijk, we hebben een smalle en kwaliteitsarme spelersgroep. Des te belangrijker is het om spelers neer te zetten op posities waar ze het beste tot  hun recht komen. Wat dat betreft ben ik blij met Ciss op links. Op rechts zou ik liever Zeka zien en Karjalainen in de spits. Echt sterk is het elftal dan nog steeds niet, maar iedereen staat dan wel op een logische plek. Gelukkig is Willem II ook nog niet op zijn best, dat biedt in ieder geval perspectief. We gaan het zien morgen. Aan ‘m!

O ja, het zou trouwens leuk zijn als Pinto voor de verandering de toss voorafgaand aan de wedstrijd eens een keertje won...

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 8 maanden geleden
17/08/2019 1:57 pm  

Van mij mag je Damascan wel eruit gooien. Passlack rechtsbuiten, Karjalainen in de punt. Ugur deed het echt niet slecht afgelopen pot.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
17/08/2019 2:30 pm  

@Bram 

Thx voor t compliment.

Ik zuig niks uit mijn duim, zie Rodriguez of Sambou. De training bekijk ik vaker en geef gewoon door wat mijn bevindingen zijn. Ik krijg vaker wel wat info van mensen die tamelijk dichtbij zitten en dit geef ik graag door aan de Fortuna Sittard fans.

Ook ik vind de terugkoppelingen van Fortuna waardeloos, er wordt gewoon niks kortgesloten en totaal geen enkele info prijs gegeven voor de fans. Je ziet dat dit wel kan, zie Willem II .

Maar jaren is t ook wel anders geweest, toen lekte alles naar buiten!

Op zo'n manier creëer je helaas geen band met je fans.

Wat op dit moment ook wat kopzorgen maakt is de situatie Ultee/Hofland, Ultee is alleen maar bezig met Jong Fortuna en Hofland doet zijn zegje betreffende 1e team maar op t trainingsveld is er bijna geen communicatie tussen beide, ik weet natuurlijk niet hoe dat achter gesloten deuren is...

Ik hoop op een agressief en met beleving spelend Fortuna en hoop dat morgen niet de opstelling wordt wat ik vandaag heb gezien.

Aan m 

This post was modified 1 maand geleden by Erwin Stachowiak

Nikeje Laheije vond het leuk
ReageerCitaat
Lido Groen
(@lido-groen)
Panos Vouis
17/08/2019 2:55 pm  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Ben nu op de training.

Geen Carbonell (geblesseerd) Ugur gepasseerd. 

In Balbezit.

Kosolev 

Essers   Ninaj Amiot Pinto

Smeets    Passlack 

Karjalainen  Diemers     Ciss 

Damascan 

Balbezit tegenstander 

Kosolev 

Essers  Ninaj Amiot Pinto

Smeets     Passlack 

Diemers

Karjalainen Damascan Ciss 

Wat mij nog meer opvalt is dat Hofland de lakens uitdeelt en Ultee wat aan de kant staat.

Verder vind ik dat er veel fightingspirit erin zit.

Het lijkt alsof er niet echt een klik is tussen Ultee en Hofland. Verder zal Hofland toch voldoende inzicht hebben om te snappen dat Karjalainen op rechts echt niet kan. Daarom ga ik steeds meer geloven dat het een bewuste (protest) actie van Hofland is tegen de beperkte kwaliteit aan spelers waarmee hij opgescheept is en op die manier wil afdwingen dat er betere spelers worden aangetrokken. Aangezien er nu gecommunuceerd is dat er extra budget is vrijgemaakt, doet vermoeden dat Hofland vooralsnog met zijn actie succes heeft. 

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 7 maanden geleden
17/08/2019 3:04 pm  
Geplaatst door: @lido-groen
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Ben nu op de training.

Geen Carbonell (geblesseerd) Ugur gepasseerd. 

In Balbezit.

Kosolev 

Essers   Ninaj Amiot Pinto

Smeets    Passlack 

Karjalainen  Diemers     Ciss 

Damascan 

Balbezit tegenstander 

Kosolev 

Essers  Ninaj Amiot Pinto

Smeets     Passlack 

Diemers

Karjalainen Damascan Ciss 

Wat mij nog meer opvalt is dat Hofland de lakens uitdeelt en Ultee wat aan de kant staat.

Verder vind ik dat er veel fightingspirit erin zit.

Het lijkt alsof er niet echt een klik is tussen Ultee en Hofland. Verder zal Hofland toch voldoende inzicht hebben om te snappen dat Karjalainen op rechts echt niet kan. Daarom ga ik steeds meer geloven dat het een bewuste (protest) actie van Hofland is tegen de beperkte kwaliteit aan spelers waarmee hij opgescheept is en op die manier wil afdwingen dat er betere spelers worden aangetrokken. Aangezien er nu gecommunuceerd is dat er extra budget is vrijgemaakt, doet vermoeden dat Hofland vooralsnog met zijn actie succes heeft. 

Dat Hofland bewust een speler uit protest op de verkeerde plek zet lijkt me toch echt een fabeltje.

ReageerCitaat
Pagina 336 / 513

Bezig

Inloggen van Registreer aub