Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 355 / 513

Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
20/08/2019 6:46 pm  

Ook deze week wederom een leuke Fortuna Podcast, gemaakt door supporters

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/20-augustus-2019

Veel luisterplezier

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
20/08/2019 7:00 pm  
Geplaatst door: @wes-mylana

@paul-jans

je bedoeld net zoals bij ciss en dianessy?

die zijn niet verhuurd en terug gehaald die zijn er zelf niet uitgekomen met de club waar ze heen zouden gaan. Overigens als Fortuna blijkbaar meer betaald dan de clubs waar ze heen gingen dan kan je daar ook je bedenkingen bij hebben.

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
20/08/2019 7:16 pm  

@paul-jans

dat kan wel allemaal zo zijn..

ma feit is dat fortuna beide spelers wou verhuren het liefst!

dus met andere woorden zijn ze niet goed genoeg tog?

en dan komen ze terug en dan zijn het juist hun die onze flanken van enig gevaar moete voorzien... omdat de rest op de flank een aanfluiting is.

en daarbij optellend dat vidigal en semedo(de 2 beste buitenspelers in ons promotiejaar) nou op huurbasis ergens anders spelen..

fortuna dacht betere spelers ervoor terug te halen, nou dit verre van mogelijk blijkt vind ik de gedachte om beide terug te halen van uitlening nog niet zo een hele gekke gedachte. want vergeet niet zonder deze 2 portugezen hadden we nooit in de eredivisie gespeeld! 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
20/08/2019 7:40 pm  

Dianessy speelt helemaal niet want is geblesseerd. Bovendien was er een hele andere reden waarom die weg moest.

Ciss moet eerst maar eens een paar wedstrijden overtuigen.

daarnaast snap ik je punt echt niet want dit is heel wat anders dan eventueel semedo en vidigal terug halen want daar ging het over.

Als je die nu moet terug halen heb je het gewoon niet goed gedaan. Is grove kapitaal vernietiging. Dus daar moeten mensen hun conclusies uit gaan trekken mocht dat gaan gebeuren. Dus dat gaat niet gebeuren want dan leiden te veel mensen gezichtsverlies. 

This post was modified 1 maand geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
20/08/2019 7:52 pm  

@paul-jans

mijn punt is dat we buitenspelers verhuren van enig formaat terwijl we zelf met exotische middelmaat zitten wat bij menig kkd club nog niet aan speeltijd komen.daarbij is ook nog eens de verdediging van ons zo statisch als maar kan en zo lek als een mandje.

het is nou iedere bal inleveren bij god de lieve heer diemers hemzelf om vervolgens de ballen over de zijlijn te zien stranden. en ja 1/10 ballen komt ook wel eens aan, maar mag dat niet ook?

is er uberhaubt iemand van de club te vinden of bestuur of wat dan ook die serieus denkt met dit team handhaving te halen?

3 maanden geleden wisten we ook al welke soort spelers er nodig waren. en nu al die tijd later is er weer een trein vol met rotzooi aan komen waaien..

waarvan alleen sambou en passlack en waarschijnlijk damascan iets toevoegen.

amiot bijvoorbeeld die is een maand op proef geweest.

is der in die maand niemand geweest die zei nou jongens eigelijk snapt hij er niet zo veel van en kan hij er niet zoveel van? 

en nou op de laatste 2 weken verwachten we wel ineens wonderen van meneer ars?

het is sinds vorige winterstop sinds vertrek van onze turkse vriend iets goed fout in aan/verkoopbeleid. en dat stopt niet vanzelf!

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
Lid geworden: 4 maanden geleden
20/08/2019 7:59 pm  

We moeten niet liggen te zeiken op de dingen die gebeurd zijn dat draaien we toch niet terug. We moeten vooruit en zo gauw mogelijk. Als we moeten wachten op de laatste dag van de transferperiode en de koopjes van Gun  dan hebben we nog 2a3 weken nodig om er wat van te maken .

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
20/08/2019 8:02 pm  

@albert-eijkenboom

ja maar dit jaar is anders als vorig jaar. vorig jaar stond er een redelijk gebalanceerd elftal met een hoop zelfvertrouwen!

en toen waren de koopjes bonus..

maar nu.. nu is het geen bonus maar een must om maar enigzins aan lijfsbehoud te bedenken!

je kan wel zeggen we moeten niet zo lopen te zeiken en weet ik wat,

je kan ook je kop in het zand steken en het wel best vinden en HOPEN op het beste, precies zoals ons bestuur dat aan doen is

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
20/08/2019 8:14 pm  

Wes Mylana ik heb het niet over het vorig jaar . Ik zeg alleen de dingen die gebeurd zijn draai je toch niet terug. We moeten als de zodemieter 3a4 spelers erbij hebben en niet volgende week maar nu. Dan kun je nog een week er nog wat van maken en anders is het wat ik al weken terug gesteld hebt . Kandidaat nr 1 voor degradatie.

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
20/08/2019 8:16 pm  

@albert-eijkenboom

het blijft me te lang te stil..

waar zijn plan b en c dan van rodriguez??

waar is onze beloofde cv ??

na sambou is er niks meer bij gekomen en dat is alweer een maand geleden!

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
20/08/2019 8:32 pm  

Dat is toch wat ik zeg 3a4 nieuwe en niet volgende week maar nog deze week. Er is geen plan zoveel we hangen al in de strop.

ReageerCitaat
Pagina 355 / 513

Bezig

Inloggen van Registreer aub