Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 391 / 513

Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
25/08/2019 8:00 pm  

@ Dieter Verbrugge 

Niet doen! 

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
25/08/2019 8:09 pm  

Sorry, maar het wordt zo langzamerhand heel erg zielig, hoe sommige hier blijven reageren.

Wes Mylana vond het leuk
ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
25/08/2019 8:15 pm  

@paul-jans

Klopt Paul maar het is zo verdomd lastig

ReageerCitaat
Dieter Verbrugge
(@dieter-verbrugge)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
25/08/2019 8:19 pm  

Sorry Wim  😥 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 5 maanden geleden
25/08/2019 9:02 pm  
Geplaatst door: @drik-heffels

Uiteindelijk kunnen we niet veel meer doen dan afwachten. Laten we de mensen die verantwoordelijk zijn voor het aantrekken van spelers beoordelen op het moment dat de transferperiode ten einde is, pas dan kun je er iets zinnigs over zeggen. 

Ik word een beetje moe van die indianenverhalen over Rodriguez die 5 ton salaris krijgt en Karjalainen die 3 ton heeft gekost. Heeft hier iemand bewijs van? Nee, dacht ik al. Dan laten we proberen opbouwend te kijken naar wat er gebeurt en begrip te tonen voor de financiële situatie van de club. 

Ben blij dat we geen beleidsbepalers hebben die weer met paniekaankopen het voortbestaan van ons cluppie in het geding brengen. Er zitten nu mensen die uitgeven wat er op de bank staat en naast dit seizoen kijken naar de toekomst van de club. 

Zoals Hofland in de podcast zegt; natuurlijk hoopt niemand dat we degraderen, maar ik degradeer liever als club die over 15 jaar nog bestaat dan dat we nu alles op alles zetten en onverantwoorde financiële risico's nemen om in de Eredivisie te blijven om vervolgens wellicht als club weer in de situatie van de afgelopen 15-20 jaar te zitten. 

De beste stuurlui staan aan wal, dat blijkt ook hier. En natuurlijk is het prima om inhoudelijke discussies te voeren, maar het heeft zo weinig zin om alleen maar af te geven op het huidige beleid, terwijl niemand inzicht heeft in hoe dit beleid eruit ziet en hoe de club er financieel voor staat. 

Dus kap eens met dat gezeik, zet die negatieve energie op dit forum om in positieve energie in het weekend, laten we ons cluppie steunen en hopen dat er nog verrassingen komen. Ik denk dat we er over een week heel anders tegenaan kijken; dan weten we hoe onze selectie eruit ziet, dan heeft de huidige selectie meer tijd gehad om toe te werken naar wedstrijdfitheid en om te wennen aan het niveau, de speelwijze en aan elkaar, pas dan kunnen we er echt iets van vinden. 

En dan is dit forum er om daar, op een volwassen manier, over te discussiëren. Zonder persoonlijke aanvallen, zonder ongefundeerde meningen, zonder gezeik onderling. Laten we dit forum gebruiken waar het voor bedoeld is; het bespreken van transfers en geruchten. 

Het bericht is iets langer geworden dan bedoeld, maar laten we zorgen dat de neuzen dezelfde kant op staan, dat we ons cluppie steunen en dat we er staan als het nodig is! 

Helemaal me eens m.b.t. de huidige beleidsbepalers die zich niet laten verleiden tot paniekaankopen. Ik heb al eerder geschreven er staat een econoom aan het bewind die in mijn ogen een verantwoordt economisch beleid voert. Liever dan KKD als 17 jaar leed en vechten met niets op de ribben en tevens ook nog vrezen  voor je licentie waar aan ten grondslag lag het onverantwoord smijten met geld - en dat er ook eigenlijk niet was -  om degradatie begin jaren 2000 te voorkomen. 

ReageerCitaat
John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
25/08/2019 9:08 pm  

Uit mijn hart gegrepen Dirk, volkomen mee eens. Toch nog verstandige mensen op dit forum.

ReageerCitaat
DENNIS046
(@dnns046)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 10 maanden geleden
25/08/2019 11:06 pm  

Even iets anders..

Iemand een update over kaartverkoop Heerenveen? Staat nog 0(nul) bij maar dat lijkt me sterk.  😀  

This post was modified 4 weken geleden by DENNIS046

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
25/08/2019 11:54 pm  

Novakovich naar Pec Zwolle

ReageerCitaat
Xirion
(@remco-van-puyvelde)
Panos Vouis
26/08/2019 2:06 am  

nieuwe week is van start. laat die speler(s) maar komen dan !!!!

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
26/08/2019 5:58 am  
Geplaatst door: @remco-van-puyvelde

nieuwe week is van start. laat die speler(s) maar komen dan !!!!

De week van de waarheid zullen we maar zeggen. Ik ben benieuwd. Over een weekje kan hier zomaar een andere sfeer ontstaan 😋 

ReageerCitaat
Pagina 391 / 513

Bezig

Inloggen van Registreer aub