Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 488 / 513

Tom Bijlsma
(@tom-bijlsma)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 8 maanden geleden
10/09/2019 9:15 am  

Ninaj en Smeets zijn veel betere voetballers geworden. En Semedo uit vorm heb je niet veel meer aan dan een Karjalainen.. dus ik vind het wel een realistisch beeld

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom-1)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 weken geleden
10/09/2019 9:50 am  

Nou Lu ik denk dat Damascan   beter is dan Nova. Nova was te statisch en te langzaam. Heeft vorig jaar ook niet gebracht wat er van verwacht werd.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
10/09/2019 10:00 am  
Geplaatst door: @tom-bijlsma

Ninaj en Smeets zijn veel betere voetballers geworden. En Semedo uit vorm heb je niet veel meer aan dan een Karjalainen.. dus ik vind het wel een realistisch beeld

Kom op. Smeets heeft dit jaar nog niets beters laten zien dan vorig jaar. Ninaj is 1 wedstrijd goed geweest en is meteen ook veel verbeterd? 

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
10/09/2019 10:31 am  
Geplaatst door: @albert-eijkenboom-1

Nou Lu ik denk dat Damascan   beter is dan Nova. Nova was te statisch en te langzaam. Heeft vorig jaar ook niet gebracht wat er van verwacht werd.

Ik denk ook zeker dat Damascan een spits is met meer kwaliteiten dan Nova. Nova moest het toch vooral hebben van inzet.

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
10/09/2019 10:41 am  
Geplaatst door: @sandy-niels

Ik snap alle negativiteit rondom het doorselecteren, maar nu ik alles op een rijtje zet zijn wij er toch op vooruit gegaan. Dit is een kleine vergelijking die ik gemaakt heb van het basiselftal van vorig jaar en dit jaar. (Rekening houdend met de ontwikkeling van bepaalde basisspelers)

Koselev ~ Koselev /

Essers Mac ~ Passlack +

Ninaj ~  Ninaj +

Heerings Dammers ~ Angha /

Pinto ~ Pinto /

Elmes José ~ Tekie ?

Smeets ~ Smeets +

Diemers ~ Diemers /

Semedo - Karjalainen /

Nov Stokkers ~ Damascan +

Lamprou ~ Sambou -

Kortom, wij zijn op 4 plekken beter geworden. 5 plekken geen kwaliteit bij gekregen of verloren. En op 1 plek  minder geworden. Daarnaast zal op 2 plekken nog moeten blijken of ze een verbetering zijn.

Dit is inderdaad een scheef beeld. Maar wat wel een feit is, is dat we vorig seizoen een meer ervaren ploeg hadden. Niet zozeer in de basis, ik denk dat die ervaring wel gelijk is nu met vorig jaar. Maar waar we vorig jaar Hutten, Stokkers, El Messi enz op de bank hadden, hebben we nu vooral (talentvolle) jeugdspelers. Daar kan gedurende het seizoen wel eens de problemen ontstaan.

Zie bijvoorbeeld vorige week tegen Heerenveen. Ninaj (die een bere partij speelde) trok een doorgebroken speler naar de grond. Gelukkig stond die speler nét een beetje buitenspel, waardoor het een vrije trap voor Fortuna was. Maar het scheelde een haartje of Amiot had er weer in gemoeten... Op het middenveld zag je hetzelfde. Smeets geblesseerd en Ugur (die er totaal nog niet aan toe is) moet weer in de basis beginnen. En dan heb ik het bewust dit keer niet over Essers. 

In de spits hetzelfde. Vorig jaar als Nova geblesseerd was, wist je dat je met Stokkers ongeveer zelfde kwaliteit achter de hand had. Nu Damascan uitvalt is de spitspositie echt wel minder met een Sambou of Karjalainen.

Kortom... In de basis zullen we ongeveer gelijk gebleven zijn. Maar bij blessures en schorsingen zijn we er in de breedte toch wel op achteruit gegaan en daar kunnen de problemen gedurende het seizoen de kop op duiken.

(mijn mening, wees vrij om anders te denken)

This post was modified 2 weken geleden by LevPen

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
10/09/2019 10:51 am  

Sambou is toch aangetrokken als spits? 

Zet hem daar dan ook neer. Want aan de zijkanten vindt ik hem nog niet echt uit de verf komen. Die plek van Sambou aan de zijkant kan denk ik altijd beter ingevuld worden dan dat Sambou nu deed.

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
10/09/2019 10:57 am  

@lu

Damascan is echt wel een klasse beter dan Nova.

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 8 maanden geleden
10/09/2019 11:15 am  

Vind het wel apart dat spelers op basis van 2 wedstrijden of zo al beter of slechter zijn dan een ander.

Novakovich kwam hier binnen als een halfgod, Damascan scoort 2x en is dan al beter. Ik las na de eerste wedstrijd ander commentaar over hem..

Denk dat we over een pot of 10 pas weten of we echt beter zijn. Ben het wel ermee eens dat de bank duidelijk wat kwaliteit heeft ingeleverd.

Wes Mylana vond het leuk
ReageerCitaat
Nikeje Laheije
(@nikeje-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
10/09/2019 12:11 pm  

Het vergelijk Nova en Damas vind ik helemaal niet terecht. Alleen de positie is hetzelfde terwijl het 2 verschillende soorten spitsen zijn.

Zowieso nu al vergelijken, laten we dat in de winterstop doen want dan moeten we toch op elkaar zijn ingespeeld😂😉

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
10/09/2019 6:35 pm  

Deze week wederom een interessante podcast over Fortuna met oa een blik op het transferbeleid en een vooruitblik op Twente thuis!!!

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/10-september-2019

ReageerCitaat
Pagina 488 / 513

Bezig

Inloggen van Registreer aub