Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 513 / 551

Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 11 maanden geleden
20/09/2019 8:37 pm  

Ik moet bekennen dat de statistieken tegen Twente (die ik hier een aantal pagina's terug lees) me enigszins verbazen. In het stadion heb ik vanaf +/- minuut 10 geen seconde het idee gehad dat we iets in te brengen hadden. De statistieken wijzen toch anders uit. En ik begrijp heus wel dat je wedstrijden wint door meer goals te maken dan de tegenstander en op geen enkele andere manier, maar het geeft me toch lichte hoop op dat er betere tijden aankomen 🙂 

ReageerCitaat
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
20/09/2019 8:46 pm  

sorry twente goal afgekeurd. Nu 1-1.

Wat Zitterd vakD zegt klopt. statistieken wijzen anders uit. 

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
20/09/2019 8:56 pm  

@zitterd-vakd

de eerste helft 11 tegen 11 hadden we maximaal 35 procent de bal...

zelfs tegen 10 man hebben we 0 echt uitgespeelde kansen gehad!

en daarbij was twente ook nog eens ondermaats

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
20/09/2019 10:03 pm  

Vanavond om 22:43 uur op RTL 7 voor wie geïnteresseerd is.

Fernando Ricksen - De Finale Strijd

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
21/09/2019 9:11 am  
Geplaatst door: @zitterd-vakd

Ik moet bekennen dat de statistieken tegen Twente (die ik hier een aantal pagina's terug lees) me enigszins verbazen. In het stadion heb ik vanaf +/- minuut 10 geen seconde het idee gehad dat we iets in te brengen hadden. De statistieken wijzen toch anders uit. En ik begrijp heus wel dat je wedstrijden wint door meer goals te maken dan de tegenstander en op geen enkele andere manier, maar het geeft me toch lichte hoop op dat er betere tijden aankomen 🙂 

hou je zelf niet voor de gek....statistieken liegen want het beeld was echt anders....Twente was klasse beter...veel sneller in de omschakeling en vaster aan de bal....

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
21/09/2019 1:38 pm  

Contract Fernandes ontbonden hoor ik

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 8 maanden geleden
21/09/2019 1:43 pm  
Geplaatst door: @bert-adriaens
Geplaatst door: @zitterd-vakd

hou je zelf niet voor de gek....statistieken liegen want het beeld was echt anders....Twente was klasse beter...veel sneller in de omschakeling en vaster aan de bal....

Leuk dat Twente goed combineerde rond de middencirkel, maar ze hebben nauwelijks wat gecreëerd. Krijgen 2 doelpunten cadeau door persoonlijke fouten, maar verder was het voorin niet veel. Fortuna was diverse keren gevaarlijk vroeg in de wedstrijd (Passlack, Diemers). Drommel heeft meerdere keren redding moeten brengen, ook in de 2e helft. Fortuna gaat vol in de aanval en dan counteren ze een derde erin, tsja. En als Fortuna eens wat met die corners deed... altijd die kutvarianten die nergens over gaan. Een Diemers moet die bal toch gewoon tussen de strafschopstip en de 5 kunnen leggen.

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
21/09/2019 3:04 pm  
Geplaatst door: @hamming

Als dat zo is dan is Fortuna nog amateuristischer bezig dan we al dachten.Tjonge jonge,het is al bijna net zo'n puinhoop als in de slechte jaren. 

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
21/09/2019 4:07 pm  
Geplaatst door: @hamming

Reden?

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
21/09/2019 4:09 pm  

daar wil ik de reden ook wel eens van weten?..

of wil je me vertellen dat ze nou pas gezien hebben dat hij toch niet zo goed is?

en wat is de bron? zie er namelijk niks van nog

ReageerCitaat
Pagina 513 / 551

Bezig

Inloggen van Registreer aub