Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 549 / 582

Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
16/10/2019 8:21 am  
Geplaatst door: @danny-palmen

Hier onze podcast met technisch manager Sjoerd Ars!!

veel luisterplezier

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/special-sjoerd-ars

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
16/10/2019 6:19 pm  

@fortuna54 dat Fortuna onderzoekt hoe ze betere spelers in de winterstop kunnen halen, lukt dat, dan zal het stadion vanzelf voller worden. Fortuna heeft geen vaste achterban van een 6000/8000 man nu niet nooit niet, presteert het dan komen de mensen wel. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
16/10/2019 7:44 pm  
Geplaatst door: @richard-coenen

@fortuna54 dat Fortuna onderzoekt hoe ze betere spelers in de winterstop kunnen halen, lukt dat, dan zal het stadion vanzelf voller worden. Fortuna heeft geen vaste achterban van een 6000/8000 man nu niet nooit niet, presteert het dan komen de mensen wel. 

Ze kunnen beter eens gaan onderzoeken hoe ze aan geld komen om in de winterstop überhaupt iets te kunnen doen. Hoe het er nu naar uitziet is daar geen budget voor.

Ik vraag me af of ze dingen zullen veranderen of dat alles bij het zelfde blijft in de komende transferperiode. Als ik Ars in de podcast hoor praten is hij een tevreden man over de afgelopen transferperiode. Alleen hadden ze graag nog een creatieve aanvaller gehad. 

This post was modified 1 maand geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
16/10/2019 8:39 pm  
Geplaatst door: @fortuna54

Ze kunnen beter eens gaan onderzoeken hoe ze aan geld komen om in de winterstop überhaupt iets te kunnen doen. Hoe het er nu naar uitziet is daar geen budget voor.

Ik vraag me af of ze dingen zullen veranderen of dat alles bij het zelfde blijft in de komende transferperiode. Als ik Ars in de podcast hoor praten is hij een tevreden man over de afgelopen transferperiode. Alleen hadden ze graag nog een creatieve aanvaller gehad. 

Ik vind het een realistisch beeld wat hij schetst. Op dit forum is hij natuurlijk vaker afgebrand maar ik vind persoonlijk dat hij binnen de mogelijkheden gehandeld heeft. Dat zoveel spelers niet komen, heeft natuurlijk met financiën te maken maar ook daar vind ik dat Fortuna verstandig bezig is. Alles liever dan weer in de financiële ellende komen die we jarenlang meegemaakt hebben, en het lijkt er op dat veel supporters dit nu vergeten zijn! 

Wat betreft het financiële beleid zijn er fouten gemaakt zoals de prijsverhoging voor seizoenkaarten en de business seats. Ze dachten daar even flink geld mee binnen te halen maar ondertussen is het stadion alleen maar leger. Dit valt Sjoerd echter niet aan te rekenen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
17/10/2019 3:30 am  
Geplaatst door: @frodootje
Geplaatst door: @fortuna54

Ik vind het een realistisch beeld wat hij schetst. Op dit forum is hij natuurlijk vaker afgebrand maar ik vind persoonlijk dat hij binnen de mogelijkheden gehandeld heeft. Dat zoveel spelers niet komen, heeft natuurlijk met financiën te maken maar ook daar vind ik dat Fortuna verstandig bezig is. Alles liever dan weer in de financiële ellende komen die we jarenlang meegemaakt hebben, en het lijkt er op dat veel supporters dit nu vergeten zijn! 

Wat betreft het financiële beleid zijn er fouten gemaakt zoals de prijsverhoging voor seizoenkaarten en de business seats. Ze dachten daar even flink geld mee binnen te halen maar ondertussen is het stadion alleen maar leger. Dit valt Sjoerd echter niet aan te rekenen.

Er zijn ook zat dingen die Sjoerd Ars wel aan te rekenen zijn, en dat heeft niks met geld te maken. Hij zegt zelf dat hij technische directeur/manager is en dat hij uiteindelijk verantwoordelijk is. Overigens heeft hij ook goeie dingen gedaan. Ik weet nog steeds niet wie uiteindelijk de eindbeslissing neemt als er een bepaalde keuze gemaakt moet worden, Oghan? Ars? Wie is nu bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het betalen van 300.000 euro voor Karjalianen? Wie heeft Passlack /Anhga binnen gehaald? 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 7 maanden geleden
17/10/2019 10:55 am  

Damascan traint weer mee op kunstgras Sanderbout. Vrijwel compleet op Pinto en Dianessy na zo te zien.

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 7 maanden geleden
17/10/2019 11:00 am  

Geen hersteltrainingen

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
17/10/2019 2:49 pm  

fijn dat de spelers zo langzamerhand weer fit beginnen te raken!!

Nu krijgen de verantwoordelijken, ons technisch hart een luxe probleem ipv een must opstelling.

Mijn favoriete opstelling met onze huidige selectie zou zijn :

4-5-1

Kosolev

Ninaj      Dammers     Angha        Cox 

Smeets

Passlack                                     Ciss / Pinto

Diemers           Tekie

Damascan 

En ja ik weet dat het tegen Emmen dit nooit zou worden.

Maar iets wat in mijn gedachte speelt.

Vanavond eens naar de jaar vergadering van Fotuna Supporters Collectief. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
17/10/2019 5:26 pm  

Hoeveel supporters gaan er nu naar Emmen?

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
17/10/2019 10:18 pm  

Hier wat besproken punten van de vragen aan Isitan Gün:

1. Wat gaat Isitan Gün doen bij degradatie van Fortuna Sittard. Kan hij nu de belofte doen dat hij gewoon bij Fortuna blijft?

Gün vond die vraag irritant en had de vraag al zo veel gehoord, hij zei ik ben 3,5 jaar geleden hier gekomen en ben ervan overtuigd dat we ons handhaven en mochten we degraderen dan ga we ervoor om meteen weer te promoveren! Mocht ik achter een x aantal jaar Fortuna verlaten dan wil ik dat met opgeheven hoofd doen!!

2. Wat gaat er aan het technische beleid veranderd worden?

Het technische beleid is sinds de komst van Gün totaal veranderd , verjongd en dat met hardwerkende mensen die mega veel initiatief tonen. Hij was trots op hetgeen dat er nu al is bereikt.
Stilzitten is geen optie maar door blijven gaan met ontwikkelen.

3. Hoe gaat de jeugdopleiding de komend jaren stappen zetten? Het valt tot nu toe allemaal zwaar tegen .

De resultaten vallen voor de buitenwacht misschien tegen maar er wordt daar ook keihard gewerkt met goede mensen en met een duidelijk plan en aanpak!!
DIT HEEFT TIJD NODIG!!

4. Waar is het volgens Isitan fout gegaan op de transfermarkt ?

Fout gegaan??
Fortuna moet t doen met een beperkt budget en moet natuurlijk ook vissen in een vijver waarin veel clubs moeten vissen.
Hij is ervan overtuigd dat we ons goed versterkt hebben, zie op t moment dat hij bij Fortuna kwam naar de versterkingen toen, Stokkers, Semedo, Cantwell enz wie had daar toen van gehoord.
Onze jonge spelers hebben tijd nodig.

5. Is Isitan Gün het er mee eens dat er teveel wordt ingezet op jeugdige spelers en dat dit blijkbaar niet de juiste koers is?

Gün denkt dat onze selectie goed is egaal gezien jeugd of afkomst van een speler.
Fortuna moet t doen met een beperkt budget en moet natuurlijk uit een bepaalde vijver vissen.
Hij denkt dat we ons goed versterkt hebben en gelooft in deze selectie.

6. Mocht Fortuna degraderen, hoe ziet de toekomst er dan uit? Is Fortuna voorbereid op een eventuele degradatie en kan Fortuna het jaar in de KKD voor de bovenste 5 plekken mee doen?

Allereerst denkt Gün niet aan degradatie maar is ervan overtuigd dat we ons handhaven.
Onze promotie kwam eigenlijk veel te snel 2 jaar geleden en er moest veel veranderen, zowel op als naast t veld.
Mochten we degraderen,  dan gaan we meteen weer voor promotie!

Ik hoop dat ik het goed verwoord heb allemaal.

Roeland Broecks en Toine Scheepers vonden het leuk
ReageerCitaat
Pagina 549 / 582

Bezig

Inloggen van Registreer aub