Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 550 / 582

Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 7 maanden geleden
17/10/2019 10:41 pm  

Aardig samengevat Erwin. Het was overigens ook wel duidelijk dat Gun zeer teleurgesteld is m.b.t de ondersteuning van de Gemeente Sittard - Geleen . Hij wilde er geen woorden meer over vuil maken. In het naar fysiek meer naar buiten treden (bilbords etc ) kwa promotion buiten de eigen regio daar zijn budgettair andere keuzes in gemaakt volgens Gun.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
17/10/2019 10:45 pm  
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Aardig samengevat Erwin. Het was overigens ook wel duidelijk dat Gun zeer teleurgesteld is m.b.t de ondersteuning van de Gemeente Sittard - Geleen . Hij wilde er geen woorden meer over vuil maken. In het naar fysiek meer naar buiten treden (bilbords etc ) kwa promotion buiten de eigen regio daar zijn budgettair andere keuzes in gemaakt volgens Gun.

Klopt idd Leo 

Dit stuk was ik vergeten. 

Thx 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
17/10/2019 11:28 pm  

Ik vind het beschamend hoe de gemeente met onze club omgaat. Er is totaal geen medewerking van hun zijn kant om te kijken waar ze kunnen helpen. Al is het maar één professionele accommodatie waar Fortuna terecht kan. Ze staan wel vooraan in de rij als er wat te vieren valt. Van mij mag Fortuna daarin eens iets harder zijn. 

Erwin, Thanks voor je update! 
Ik ben benieuwd wat Fortuna de komende jaren nog van plan is, ook rondom het stadion. 

This post was modified 1 maand geleden by Fortuna54

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
18/10/2019 7:34 am  
Geplaatst door: @danny-palmen
Geplaatst door: @danny-palmen

Hier onze podcast met technisch manager Sjoerd Ars!!

veel luisterplezier

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/special-sjoerd-ars

ReageerCitaat
Roel
 Roel
(@roel)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 6 maanden geleden
18/10/2019 9:06 am  

En wat denken we ervan.. Emmen uit?

1-2 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
18/10/2019 2:15 pm  
Geplaatst door: @roel

1-2 

Vooraf teken je voor een gelijkspel. Maar ik denk dat er meer inzit ...

ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
18/10/2019 2:32 pm  
Geplaatst door: @roel

1-2 

Alles valt of staat met hoe ze de goede zaken uit de wedstrijd met Feijenoord hebben weten vast houden. Als dit positief uit valt heb ik goede hoop op een goed resultaat.

This post was modified 1 maand geleden 2 times by Fortu Nato

facebook.com/stompinfo
facebook.com/barnbelle

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
18/10/2019 5:34 pm  

Verder ging Isitan de diepte in op de stadionontwikkeling, op de nieuwe videowalls/led-schermen in het stadion, het grasveld, de Jeugd academie, sponsoring, het aantal toeschouwers en de financiële status.

Zou iemand die gisteren aanwezig was, hier verder op in kunnen gaan wat Isitan Gün daar over vertelde? Gewoon erg benieuwd... 

This post was modified 1 maand geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
18/10/2019 8:20 pm  

Volgens Diemers, Esser en Ugur aanwezig op de Fortuniors dag winnen we met 0-2. De kersverse vader Diemers was wederom goed met jeudige Fortuna fans. 

ReageerCitaat
Erik Hillen
(@erik-hillen)
Panos Vouis
18/10/2019 8:41 pm  
Geplaatst door: @fortuna54

Verder ging Isitan de diepte in op de stadionontwikkeling, op de nieuwe videowalls/led-schermen in het stadion, het grasveld, de Jeugd academie, sponsoring, het aantal toeschouwers en de financiële status.

Zou iemand die gisteren aanwezig was, hier verder op in kunnen gaan wat Isitan Gün daar over vertelde? Gewoon erg benieuwd... 

Videowalls waren er al, maar door instorten dak in alkmaar wilde gemeente sittard extra berekeningen ivm veiligheid. Dus die komen asap. 

Wat het grasveld betreft hebben we geen hybride veld, aangezien de kunstgras sprietjes niet geplaatst zijn ivm dun grasveld.

Jeugd academy is sterk in ontwikkeling en gaat vooruit. Niet afrekenen op resultaten.

ReageerCitaat
Pagina 550 / 582

Bezig

Inloggen van Registreer aub