Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 551 / 582

Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
19/10/2019 12:01 am  

@erwin-stachowiak

Mooi verslag Erwin. Fijn om te lezen. Ik las dat er ook mooie financiële cijfers zijn? Hebben ze daar meer over verteld?

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
19/10/2019 12:13 am  
Geplaatst door: @roeland-broecks

@erwin-stachowiak

Mooi verslag Erwin. Fijn om te lezen. Ik las dat er ook mooie financiële cijfers zijn? Hebben ze daar meer over verteld?

Daar ben ik ook benieuwd naar. Hoe onze club er financieel voorstaat.  Heeft Dhr Gün daar iets over gezegd? Je ziet dat veel clubs de jaarcijfers naar buiten brengen. Nu Fortuna nog! Ik hoop dat het niet tegenvalt. 

This post was modified 1 maand geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
19/10/2019 12:53 pm  
Geplaatst door: @danny-palmen

Hier onze podcast met technisch manager Sjoerd Ars!!

veel luisterplezier

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/special-sjoerd-ars

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Fuat Usta
19/10/2019 4:13 pm  

Waarom wordt er zo slecht over blessures gecommuniceerd? Nog steeds 9 man, hoe kan dat toch??!

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
19/10/2019 4:48 pm  
Geplaatst door: @maurice-indemans

Waarom wordt er zo slecht over blessures gecommuniceerd? Nog steeds 9 man, hoe kan dat toch??!

Ja ik las t bij Fortuna online. Volgens mij kan damaskhan morgen gewoon spelen

ReageerCitaat
Patrick Wenmeekers
(@patrick-wenmeekers)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 3 maanden geleden
19/10/2019 5:10 pm  

Hallo even een vraag kennissen van ons hadden 3 kaarten voor de auto en een parkeerkaart maar nu zijn ze er achter gekomen dat de er iets fout is gegaan met de parkeerkaart .Heeft iemand toevallig nog een uitkaart over?

ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
19/10/2019 8:16 pm  
Geplaatst door: @erik-hillen

Wat het grasveld betreft hebben we geen hybride veld, aangezien de kunstgras sprietjes niet geplaatst zijn ivm dun grasveld.

Wat het grasveld betreft dat kan ik beamen. De veldverwarming zit op 20 centimeter diepte. De kunstgrasvezels moeten ook 20 centimeter de grond in voor voldoende houvast. Gevolg is dat de gehele veldverwarming naar de knoppe gaat je het kunstgras erin gaat duwen. Blijf het wel vreemd vinden dat hier niemand achter is gekomen bij de aanleg van het toch al dure speelveld.

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 7 maanden geleden
20/10/2019 11:58 am  
Geplaatst door: @erik-hillen
Geplaatst door: @fortuna54

Verder ging Isitan de diepte in op de stadionontwikkeling, op de nieuwe videowalls/led-schermen in het stadion, het grasveld, de Jeugd academie, sponsoring, het aantal toeschouwers en de financiële status.

Zou iemand die gisteren aanwezig was, hier verder op in kunnen gaan wat Isitan Gün daar over vertelde? Gewoon erg benieuwd... 

Videowalls waren er al, maar door instorten dak in alkmaar wilde gemeente sittard extra berekeningen ivm veiligheid. Dus die komen asap. 

Wat het grasveld betreft hebben we geen hybride veld, aangezien de kunstgras sprietjes niet geplaatst zijn ivm dun grasveld.

Jeugd academy is sterk in ontwikkeling en gaat vooruit. Niet afrekenen op resultaten.

Gun was donderdagavond ook bepaald niet tevreden over de bezettingsgraad van het stadion. Hij wilde perse de bezettingsgraad achter de doelen op niveau brengen. Dat vond hij een vereiste voor de uitstraling. De afbouw rond het stadion - de blauwe platen-  zou gestagneerd zijn als ik goed geluisterd heb door een faillissement. Gun wilde in eerste instantie groen-gele platen voor de afbouw buiten. Dit bleek echter volgens zijn zeggen te duur zijn aldus de teleurgestelde eigenaar. Aan uitbreiding van nieuwe stoeltjes wordt gedacht. De afbouw van diverse infrastructuur binnen het stadion bijv. toegang Oost/Noord bij de Aldi zou volgens Gun te wijten zijn aan gekissebis. Aan naamgeving van het stadion wordt nog steeds gewerkt. 

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
20/10/2019 3:41 pm  

Alweer Angha die zijn man laat lopen pfff

ReageerCitaat
Pagina 551 / 582

Bezig

Inloggen van Registreer aub