Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 554 / 582

Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
21/10/2019 9:33 am  

Leuke analyse van Sambou over scheidsrechter Nijhuis vandaag in de krant.

Fortunees Sambou ziet scheidsrechter die eigen regels maakt: " Nijhuis wil ster van de show zijn".

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
21/10/2019 9:44 am  

Nogmaals Essers beiden doelpunten schuld??

Goal nummer 1 : waar komt de pass vanaf t middenveld vandaan, die moet ook eruit gehaald worden, idd Essers staat te ver van zijn man vandaan maar wat staan onze beide CV`s te doen? beiden dekken lucht en De Leeuw kan ongehinderd scoren.

Goal nummer 2 : gaat ook op meerder vlakken fout, in mijn beleving te gemakkelijk om wederom Essers de schuld te geven.

Als onze spitsen scoren dan hoor ik hier niemand over!!

MAN MAN MAN wat laten we een mogelijkheid liggen om hier punten te pakken!!! 

En wat over onze technische staff, zij moeten inspelen op de wissel van die onnozele Dirk Lukkien , hij gooit een extra spits erbij en wij gaan zwemmen achterin.

Duels die in helft 1 werden gewonnen en 2e ballen waren het eerste gedeelte van de 2e helft voor Emmen, onbegrijpelijk!!!

Wat een gemiste kans...…….

Roeland Broecks vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
21/10/2019 9:45 am  

Nijhuis is idd altijd bezig met zijn eigen ik met zijn selfies in plaats van de 22 spelers.

ReageerCitaat
Ron Mohren
(@hammer)
Pascal Averdijk
21/10/2019 11:59 am  

@erwin-stachowiak

Of Essers schuld is aan beide doelpunten laat ik in het midden, maar dat hij er (helaas) wel (weer) een groot aandeel in had kan niemand ontkennen!

Het lijkt echter dat er een zogenaamde hetze tegen Essers gaande is en dat is jammer, teleurstellend zelfs, zeker aangezien hij één van de weinige jeugdexponenten is en je hem NOOIT een gebrek aan inzet en goede wil kunt verwijten.

Hij komt simpelweg (heel veel) te kort voor de Eredivisie! 

Meer moeite heb ik met degenen die hem blijven opstellen en hem week na week door het ijs laten zakken en na een tactische omzetting (lees inzetten extra spits) ook nog eens geen antwoord hadden op een zeer matig Emmen.

Dat baart mij meer zorgen!

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
21/10/2019 12:07 pm  

@Ron Mohren

100% gelijk!!!!!

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
21/10/2019 12:16 pm  

Een grotere zorg is dat ik steeds meer verneem dat Ultee en Hofland het vaak niet met mekaar eens zijn en steeds meer botsen onderling. 

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
21/10/2019 12:26 pm  

grootste zorg is dat we punten moeten pakken

Fortuna54 en Erwin Stachowiak vonden het leuk
ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
21/10/2019 1:09 pm  
Geplaatst door: @zitterd79

Een grotere zorg is dat ik steeds meer verneem dat Ultee en Hofland het vaak niet met mekaar eens zijn en steeds meer botsen onderling. 

Twee kapiteins op één schip werkt nooit.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
21/10/2019 11:26 pm  
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Gun was donderdagavond ook bepaald niet tevreden over de bezettingsgraad van het stadion. Hij wilde perse de bezettingsgraad achter de doelen op niveau brengen. Dat vond hij een vereiste voor de uitstraling. De afbouw rond het stadion - de blauwe platen-  zou gestagneerd zijn als ik goed geluisterd heb door een faillissement. Gun wilde in eerste instantie groen-gele platen voor de afbouw buiten. Dit bleek echter volgens zijn zeggen te duur zijn aldus de teleurgestelde eigenaar. Aan uitbreiding van nieuwe stoeltjes wordt gedacht. De afbouw van diverse infrastructuur binnen het stadion bijv. toegang Oost/Noord bij de Aldi zou volgens Gun te wijten zijn aan gekissebis. Aan naamgeving van het stadion wordt nog steeds gewerkt. 

jaja de  bezetting achter de doelen op niveau brengen voor de uitstraling en dan oost duurder maken en dus minder aantrekkelijke maken zodat de zijde die 80% van de tijd in beeld is leger uitziet. logisch :s

uitbreiding nieuwe stoelen? waarom als het stadion voor helft leeg is?

gekissebis .. zoals?

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 12 maanden geleden
22/10/2019 9:23 am  

Die logica ontgaat me ook volledig. Of Gün moet hebben bedoeld uitbreiding van het aantal nieuwe stoelen. Als in, een andere kleur. Groen in plaats van blauw en rood bijvoorbeeld 😅

ReageerCitaat
Pagina 554 / 582

Bezig

Inloggen van Registreer aub