Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 582 / 604

Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
16 november 2019 17:52  

Inderdaad Wil Peters, wat mij betreft mag hij in Spanje blijven. Hij heeft zijn kans gehad. 

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
16 november 2019 18:01  

Daarbij haal voor die centen wat mogelijk Rodrigeuz kost,  maar de linker centrale verdediger van Volendam.
18 jaar jong, snel, lengte en kan ook nog eens zeer goed voetballen.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16 november 2019 22:21  

als rodriguez komt dan ben ik definitief het vertrouwen in onze TS kwijt

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
naoveure
(@naoveure)
Panos Vouis
17 november 2019 07:48  
Geplaatst door: @wes-mylana

jose rodriguez nu in de winter toch naar fortuna??

weet iemand of dit klopt?

heb al van meerdere mensen vernomen dat hij zelf via verschillende social media dat blijkt te hebben aangegeven?...

Lijkt me sterk. Mag Malaga hem niet juist in de winter inschrijven of voldoen ze nog altijd niet aan die salaris cap?

Een middenveld met Diemers, Tekie, Passlack én Rodriguez lijkt me net iets te mooi om waar te zijn.  Ook financieel gezien, dan zal er wel iemand moeten vertrekken om dat te kunnen bekostigen

ReageerCitaat
Wes Mylana
(@wes-mylana)
Fuat Usta
17 november 2019 09:31  

jammer dat ik geen screenshots kan plaatsen want heb een bericht waarin hij zegt januari terug in sittard is voor te spelen..

mja wat hiervan waar is zullen we waarschijnlijk pas in de winterstop achter gaan komen

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
17 november 2019 13:56  
Geplaatst door: @naoveure

Lijkt me sterk. Mag Malaga hem niet juist in de winter inschrijven of voldoen ze nog altijd niet aan die salaris cap?

Ik denk dat Malaga dan eerst wat uitgaande transfers nodig heeft om hem in te kunnen schrijven. De meest logische optie is dat Malaga hem verhuurt want nu speelt hij niet terwijl zijn salaris doorloopt. Ik denk dat hij in de huur wel een goedkope aanvulling kan zijn voor een periode van een half jaar. Hem overnemen lijkt me gezien de historie en zijn salaris niet verstandig en daarnaast hebben we met Tekie een meer dan waardige vervanger. 

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
17 november 2019 13:57  

En, Tekie gebruikt zijn ellebogen niet tijdens het voetballen.

Zitterd-VakD en Wil Peters vonden het leuk
ReageerCitaat
naoveure
(@naoveure)
Panos Vouis
17 november 2019 23:14  

Keepertje hoor, die Koşelev:  https://youtu.be/rMwlzOG3wFY

Als iemand een samenvatting kan vinden van onze (jeugd)internationals hoor ik het graag!

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
18 november 2019 09:53  

Ik zou het juist toejuichen als Rodriquez zou komen. Net zoals Lamprou proberen binnen te hengelen in de winterstop.

Zo krijg je toch een kwalitatief betere selectie waardoor je ook een betere bank krijgt tijdens de wedstrijden. 
Ja weet in ieder geval wat je beide in huis haalt. 

Wes Mylana en Joe Pesci vonden het leuk
ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
19 november 2019 09:05  
Geplaatst door: @danny-palmen

@danny-schoonbrood

Een club voor een oranjeinternational beurt ongeveer een ton per speler. Weet niet of daar een gradatie voor is of dat dit overal voor iedere speler hetzelfde is

Volgens mij is deze afspraak wat de clubs met de KNVB gemaakt hebben en niet met de FIFA / UEFA (maar ik kan me vergissen). Dan hoeft Fortuna voor onze Fin in principe niets te krijgen.

ReageerCitaat
Pagina 582 / 604

Inloggen van Registreer aub