Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 593 / 604

Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
2 december 2019 15:17  

Vergeet alleen niet dat gisteren de VAR juist wél vond dat er nagetrapt werd. Het werd alleen niet overgenomen door scheidsrechter Higler. Het hele Berghuis verhaal is natuurlijk wel aan de VAR te wijten.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
2 december 2019 16:52  

2 dagen na ons positief resultaat tegen Groningen kan ik met een zeer tevreden gevoel terugkijken naar die wedstrijd.

We acteerden als een team en hebben ook geknokt als een team, het was niet mooi of groots maar wel effectief, verdedigend stond ons centrum met Angha en Ninaj goed, in ieder geval beter dan de afgelopen weken (natuurlijk met uitzondering van Zwolle uit (schorsing Ninaj) Essers doet het verdedigend goed tot uitstekend en dat moet ook de uitgangspositie zijn van een back lijkt mij.

Cox speelde de 1e helft wat wisselvallig maar herpakte zich goed in helft 2, onze laatste 4 stonden verdedigend goed, kwam er eens een bal door dan was Kosolev een goede sluitpost.

Wat mij met name opviel is dat Fortuna de linies erg kort op elkaar hield, ze waren bang om ruimte weg te geven, niks mis mee....resultaat is heilig.

Ons middenveld mag ik wel wat meer van verwachten, er is een goede wil maar voetballend mag er wel wat meer van uitkomen, Tekie een uitstekende speler voor ons, alleen soms wat teveel risico op onze eigen helft, Smeets volop karakter en bemoeid zich zeer maar te vaak net niet (in balbezit dan) verdedigend een klasbak, Passlack eveneens karakter speler en wat een drive een must voor een elftal maar qua rendement helaas, Diemers is toch weer betrokken bij het doelpunt, speelde niet zijn beste pot.

Damascan een slimme spits, had een 100% pingel mee moeten krijgen, helaas VAR...….zijn wissel absoluut terecht, hij zat er compleet doorheen.

Sambou viel goed in, nette assist, evenals Karjalainen, hoop dat dit doelpunt hem goed zal doen!

De uitleg van Ultee na de wedstrijd was volledig terecht, Groningen zo slecht?????? Dat was onze verdienste misschien wel!! Onze team oogde volwassen (ten opzichte van andere potten zeer zeker).

Laten we nu hopen dat we zaterdag uit bij PSV met lef gaan voetballen en misschien wie weet, kunnen we ze ook pijn doen?

Ik was afgelopen zaterdag in ieder geval super tevreden en een top resultaat!!

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
2 december 2019 17:07  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

2 dagen na ons positief resultaat tegen Groningen kan ik met een zeer tevreden gevoel terugkijken naar die wedstrijd.

We acteerden als een team en hebben ook geknokt als een team, het was niet mooi of groots maar wel effectief, verdedigend stond ons centrum met Angha en Ninaj goed, in ieder geval beter dan de afgelopen weken (natuurlijk met uitzondering van Zwolle uit (schorsing Ninaj) Essers doet het verdedigend goed tot uitstekend en dat moet ook de uitgangspositie zijn van een back lijkt mij.

Cox speelde de 1e helft wat wisselvallig maar herpakte zich goed in helft 2, onze laatste 4 stonden verdedigend goed, kwam er eens een bal door dan was Kosolev een goede sluitpost.

Wat mij met name opviel is dat Fortuna de linies erg kort op elkaar hield, ze waren bang om ruimte weg te geven, niks mis mee....resultaat is heilig.

Ons middenveld mag ik wel wat meer van verwachten, er is een goede wil maar voetballend mag er wel wat meer van uitkomen, Tekie een uitstekende speler voor ons, alleen soms wat teveel risico op onze eigen helft, Smeets volop karakter en bemoeid zich zeer maar te vaak net niet (in balbezit dan) verdedigend een klasbak, Passlack eveneens karakter speler en wat een drive een must voor een elftal maar qua rendement helaas, Diemers is toch weer betrokken bij het doelpunt, speelde niet zijn beste pot.

Damascan een slimme spits, had een 100% pingel mee moeten krijgen, helaas VAR...….zijn wissel absoluut terecht, hij zat er compleet doorheen.

Sambou viel goed in, nette assist, evenals Karjalainen, hoop dat dit doelpunt hem goed zal doen!

De uitleg van Ultee na de wedstrijd was volledig terecht, Groningen zo slecht?????? Dat was onze verdienste misschien wel!! Onze team oogde volwassen (ten opzichte van andere potten zeer zeker).

Laten we nu hopen dat we zaterdag uit bij PSV met lef gaan voetballen en misschien wie weet, kunnen we ze ook pijn doen?

Ik was afgelopen zaterdag in ieder geval super tevreden en een top resultaat!!

Hier sluit ik me helemaal bij aan.Mooi voetbal boeit niet,de punten zijn heilig.Als ze iedere wedstrijd zo hard werken en knokken dan ben ik een tevreden fan.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
2 december 2019 18:04  

Het voetbal en veldspel zal beter moeten na de winterstop. De punten zijn leuk en fijn maar op de langer termijn gaat ons dat misschien opbreken. Nogmaals de punten zijn binnen en dat is het belangrijkste, maar we moeten niet tevreden zijn met het vertoonde spel, want dat was eigenlijk dramatische. Op naar Eindhoven.  Ik zou Karjalianen Damascan en Sambou opstellen & 433 gaan voetballen. Beetje de aanval opzoeken ipv steeds te gaan verdedigen tijdens uitwedstrijden. 

This post was modified 2 weken geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
2 december 2019 19:42  

@fortuna54

433 tegen psv = zelfmoord met Malen, Bergwijn en Ihattaren.

facebook.com/stompinfo
facebook.com/barnbelle

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
2 december 2019 20:00  
Geplaatst door: @fortu-nato

@fortuna54

Hoe je ook speelt, normaal gesproken is elke tactiek moordend. Je zag in Utrecht met 5 man achterin dat dat ook niet werkte. Dus wat is wijsheid? Afgelopen zaterdag met 1 diepe spits heeft ons 3 punten opgeleverd maar daar is ook alles mee gezegd. 

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Lucas Hermans
(@lucas-hermans)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
2 december 2019 23:10  

We hebben gewonnen van subtopper fc Groningen (6 wedstrijden op rij ongeslagen). Toch zijn er mensen die dan liever iets zoeken om over te zeiken dan dat ze trotse Fortunezen zijn. Dit zijn waarschijnlijk dezelfde leeghoofden die het verzinnen om te gaan fluiten bij een volkómen logische (en achteraf winnende - karma! -) wissel van onze trainer. Terecht dat Ultee in de Limburger geen goed woord over heeft voor deze mensen! Een rij achter mij staat ook iemand iedere wedstrijd op alles en iedereen te zeiken. Dat het schandalig is hoe behoudend we thuis spelen enzo. Maar wel als een gek staan te juichen bij de 1-0, niet begrijpend dat dit juist dankzij de gekozen tactiek is. Man man man...wat word ik daar moe van. Ik hoop dat deze mensen nog vaak mogen zeiken dit seizoen, dan komt het helemaal goed.

Robert Smeets vond het leuk
ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
3 december 2019 08:14  

Welkom in the circle of Fortuna Sittard.

Goede overwinning van Fortuna Sittard tegen FC Groningen. Broodnodige punten, benieuwd hoe ons tactisch brein gaat spelen tegen PSV Eindhoven.

Damascan is spits nr. 1 dat is duidelijk, verder maakt het in mijn ogen niet veel uit wie hem vervangt als hij leeg is gespeeld, mijn voorkeur gaat dan naar Ciss, maar die moet nog weekje zitten.

Hoop dat ze wankele poten onder van Bommel uitzagen, al gun ik Mark van Bommel als oud Fortunees het beste maar dit weekend niet maar goed dat zal hij ook begrijpen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
3 december 2019 08:23  
Geplaatst door: @richard-coenen

Welkom in the circle of Fortuna Sittard.

Goede overwinning van Fortuna Sittard tegen FC Groningen. Broodnodige punten, benieuwd hoe ons tactisch brein gaat spelen tegen PSV Eindhoven.

Damascan is spits nr. 1 dat is duidelijk, verder maakt het in mijn ogen niet veel uit wie hem vervangt als hij leeg is gespeeld, mijn voorkeur gaat dan naar Ciss, maar die moet nog weekje zitten.

Hoop dat ze wankele poten onder van Bommel uitzagen, al gun ik Mark van Bommel als oud Fortunees het beste maar dit weekend niet maar goed dat zal hij ook begrijpen.

Het zou wel pijnlijk zijn voor Van Bommel als hij zijn laatste wedstrijd als trainer op de bank bij PSV zit tegen Fortuna. Ik ben erg benieuwd komende zaterdag. Als we een keer kans hebben in Eindhoven dan is dat komend weekend  😀 

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
3 december 2019 08:55  
Geplaatst door: @fortu-nato

@fortuna54

4-3-3 is inderdaad niet slim.
5-4-1 is ook niet slim.
4-4-2 is het slimste.

Wat je de afgelopen weken ziet is dat tegenstanders van PSV de punten pakt door de zwakheden van PSV op te zoeken. Waar liggen deze zwakheden??? Juist... Achterin. Het is dus zaak om zo hoog mogelijk druk te zetten en PSV zo ver mogelijk van ons doel te houden. Je ziet dat Emmen het puntje pakt door vrij te voetballen en zich niet in te graven. Als je jezelf ingraaft tegen PSV dan komt juist de beste linie (voorste) van PSV aan de bal en dat moet je juist niet hebben.
Dus hoe onlogisch het voor sommigen ook klinkt... Hoe verdedigender we spelen, hoe meer we PSV in de kaart spelen. De dood of de gladiolen is de enige manier hoe we enige kans hebben.
(hiermee bedoel ik niet, blind op de aanval spelen, maar zeker ook niet ingraven).

This post was modified 2 weken geleden by LevPen

Joe Pesci vond het leuk
ReageerCitaat
Pagina 593 / 604

Inloggen van Registreer aub