Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 594 / 604

Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
3 december 2019 09:01  

@fortuna54

zeker pijnlijk, maar ach toen destijds Fortuna degradeerde tegen Feijenoord door o.a. een doelpunt van Patrick Paauwe onder leiding van Bert van Marwijk was dat ook pijnlijk voor ons, dat is het spelletje en dat weet fam. van Bommel ook. Al acht ik de kans niet groot dat Fortuna een jaar naar dato weer eens uit wint.

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
3 december 2019 12:03  

Nieuwe leuke podcast met 3 punten in de pocket

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/3-december-2019

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Dieter van Gortel
(@dieter-van-gortel)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 11 maanden geleden
3 december 2019 22:27  

Veel reageerders hier denken dat ze trainers zijn of minimaal die kwaliteiten hebben. Fluiten op een wissel en niet weten hoe de speler er op dat moment op staat, kritiek op een opstelling zonder te weten wat de redenen zijn voor de keuzes. De verwachtingen moeten eens realistischer zijn. Handhaving is prima, we hebben een hard werkende ploeg en van werkvoetbal moeten we het hebben, sterren op het veld hebben we niet en daar heeft de club ook geen geld voor. Met 15 uit 15 mogen we uitermate tevreden zijn zeker ook omdat er wel een opgaande lijn is te zien. Als nu ook uit nog eens wat punten gehaald worden dan moet 1 op 1 blijven lopen en dus 34 punten haalbaar zijn met handhaving en dan hebben we een wereld prestatie geleverd. Zou mooi zijn als die tribunes eindelijk eens vol zouden lopen.

Over Ultee, ik vind hem prima reageren en hij groeit net als de ploeg elke week in zijn rol. Fout vind ik het afbranden van Ciss om zijn rode kaart, eigen spelers zo hard aanpakken is niet mijn keuze. Maar verder hoor ik alleen maar goede geluiden. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
4 december 2019 12:30  

AEK lijkt erg geïnteresseerd in Lisandro Semedo, scorer dit weekend met OFI tegen AEK. Zijn club, Fortuna Sittard, claimt echter 3M € terwijl de AEK klaar is om slechts 1,5 miljoen te zetten € .

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
4 december 2019 12:52  
Geplaatst door: @fortuna54

AEK lijkt erg geïnteresseerd in Lisandro Semedo, scorer dit weekend met OFI tegen AEK. Zijn club, Fortuna Sittard, claimt echter 3M € terwijl de AEK klaar is om slechts 1,5 miljoen te zetten € .

Indien dit waar is dan komen ze daar wel uit.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
4 december 2019 13:01  
Geplaatst door: @adriano
Geplaatst door: @fortuna54

Indien dit waar is dan komen ze daar wel uit.

Liever vandaag dan gisteren. 

ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
4 december 2019 14:24  

Als AEK echt geinteresseert is komen ze er wel uit. Fortuna wilt spelers met winst verkopen, en dan moet je niet te laag gaan inzetten. Je moet ook denken, Semedo speelt nu goed waardoor mogelijk ook andere clubs interesse krijgen en je er dus meer uit kunt trekken dan die 1.5 miljoen (hoewel dat voor Fortuna ook een heel mooi bedrag is uiteraard)

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
4 december 2019 14:48  

2 miljoen zou toch lekker zijn....die gaan ze zeker verkopen als hij het zo goed blijft doen....

kunnen wij tenminsche weer 10 talenten aantrekken😉😉

Hoe zit het eigelijk met onze Portugese vriend Vidigal.. die speelt bijna niks dus kan me niet voorstellen dat Cyprus deze wilt aantrekken.

Die komt wel weer terug???

ReageerCitaat
Ivanhooo
(@ivanhooo)
Panos Vouis
4 december 2019 15:07  
Geplaatst door: @patrick-laheije

Hoe zit het eigelijk met onze Portugese vriend Vidigal.. die speelt bijna niks dus kan me niet voorstellen dat Cyprus deze wilt aantrekken.

Die komt wel weer terug???

In de competitie staat Vidigal elke week in de basis. Helaas wel pas 1 doelpunt gemaakt.

ZITTERD TILL WE DIE

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
4 december 2019 15:50  

Ik zou het mega jammer vinden als Semedo en ook Vidigal niet zouden terugkeren naar Fortuna Sittard.

Maar als Fortuna een goed bedrag kan krijgen voor Semedo en/of Vidigal dan zouden we gek zijn als we hier niet in meegaan.....

ReageerCitaat
Pagina 594 / 604

Inloggen van Registreer aub