Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 595 / 649

Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
4 december 2019 18:55  
Geplaatst door: @danny-palmen

Nieuwe leuke podcast met 3 punten in de pocket

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/3-december-2019

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
4 december 2019 21:57  

Zou toch een fantastisch bedrag zijn als Fortuna dat voor Semedo krijgt. Heeft Gün dat toch goed gezien om Semedo te verhuren en dadelijk vet te cashen.

Heeft iemand dat artikel van De Limburger?

ReageerCitaat
Marco Mattheij
(@marco-mattheij)
Panos Vouis
4 december 2019 22:30  
Geplaatst door: @roeland-broecks

Zou toch een fantastisch bedrag zijn als Fortuna dat voor Semedo krijgt. Heeft Gün dat toch goed gezien om Semedo te verhuren en dadelijk vet te cashen.

Heeft iemand dat artikel van De Limburger?

Als ik die beelden van Semedo zie,was het beter geweest als die nu in het elftal stond! Die scoort daar en staat met OFI 3e in de griekse hoogste klasse. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
4 december 2019 23:09  

Ik hoop dat Semedo snel verkocht wordt voor 1.5/2.0 miljoen euro. Dan kunnen we tenminste echte versterkingen in de winterstop verwachten. Ik zou al tevreden zijn met 1.5 miljoen euro. Ja, je kunt altijd hoog inzetten met het risico dat één geïnteresseerde club voor een andere speler gaat waardoor Fortuna een flink bedrag misloopt.  

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
4 december 2019 23:13  

@marco-mattheij

Omdat Semedo daar vertrouwen krijgt en vrij kan spelen. Vorig jaar ging het allemaal wat moeizaam. Toen was zij  transferwaarde ook niet meer zo hoog als 1,5 jaar geleden en als nu.

Met dat geld kan Fortuna zich goed versterken. Lamprou???

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
4 december 2019 23:14  

@fortuna54

Ben ik met je eens. Met zo'n bedragen kun je je op 2 à 3 plekken aardig versterken.

ReageerCitaat
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 maanden geleden
5 december 2019 11:02  

In de Eredivisie wilde het maar niet lukken met Semedo. En nu kan Fortuna miljoenen verdienen. Heel goed gehandeld door Gun.

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
6 december 2019 15:46  

Ik heb het artikel gelezen. Vier clubs hebben interesse waarvan sommige het liefst aan het eind van het seizoen zaken willen doen. Maar blijkbaar ook 1 of 2 in de winterstop. Tot nu toe is er alleen geïnformeerd. 

Interessant verder is de uitspraak van Sjoerd Arts dat Semedo in waarde niet of nauwelijks gedaald is ten opzichte van 1,5 jaar geleden toen Wolverhampton tussen 2,5 en 3 miljoen euro wilde betalen.

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
6 december 2019 15:52  
Geplaatst door: @roeland-broecks

Ik heb het artikel gelezen. Vier clubs hebben interesse waarvan sommige het liefst aan het eind van het seizoen zaken willen doen. Maar blijkbaar ook 1 of 2 in de winterstop. Tot nu toe is er alleen geïnformeerd. 

Interessant verder is de uitspraak van Sjoerd Arts dat Semedo in waarde niet of nauwelijks gedaald is ten opzichte van 1,5 jaar geleden toen Wolverhampton tussen 2,5 en 3 miljoen euro wilde betalen.

Zo interessant is die uitspraak toch niet van Ars? Hij kan moeilijk zeggen dat ie vind dat wat hem betreft Semedo minder waard is geworden, dan gooit ie zijn eigen ruiten in 🤣 

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
6 december 2019 17:25  

@gohf046

Volwassen antwoord van jou. Arts had dit natuurlijk niet hoeven zeggen. Maar ik vind het wel interessant aangezien deze clubs dan blijkbaar niet direct afhaken en Fortuna dus een aardige cent eraan kan overhouden. 

Aan het begin werd werd nog gesproken dat Semedo nog geen 8 ton waard zou zijn. 

ReageerCitaat
Pagina 595 / 649

Inloggen van Registreer aub