Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 596 / 649

Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
6 december 2019 19:16  
Geplaatst door: @danny-palmen
Geplaatst door: @danny-palmen

Nieuwe leuke podcast met 3 punten in de pocket

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/3-december-2019

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
7 december 2019 06:54  

Ik krijg het idee dat iedereen hier ervan uitgaat dat bij een verkoop van Semedo dat bedrag meteen weer in de selectie kan worden geselecteerd, maar even vergeten dat we een tekort hebben op de huidige begroting. Als we al twee miljoen zouden kunnen krijgen dan denk ik dat er misschien een miljoen daarvan maar voor de selectie beschikbaar komt.....(als het al zoveel zou zijn)

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
7 december 2019 11:11  

Grappig inderdaad

de mensen die hier semedo het meeste afgezeken hebben ( blader maar eens 200 pagina’s terug ) verwachten nu opeens de jackpot voor hem te ontvangen.

de transfersom zal idd grotendeels in t tekort gestopt worden, echter zal er rechts of links wel iemand gehuurd worden

Robert Smeets vond het leuk
ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
7 december 2019 15:05  

O nee he...... Wat lees ik nu.....

We weten allemaal dat het zwakke punt van PSV de verdediging is. En we weten allemaal dat ze super spitsen hebben. Wat doen de teams de laatste weken allemaal tegen PSV? Ingraven? Nee, absoluut niet. Ze proberen juist zo ver mogelijk van de goal te voetballen, zodat de spitsen van PSV niet aan de bal komen en juist de zwakke verdediging van PSV aan de bal is.... Zo hebben veel tegenstanders punten (zoals bv Emmen) punten gepakt tegen PSV.

Wat doet Ultee als ik de voorbeschouwing moet geloven???? Juist het tegenovergestelde. Ingraven met 5 verdedigers. Elke bal naar voren komt even snel weer terug. De zwakke verdediging van PSV lacht zich dood en de goede spitsen van PSV zijn constant aan de bal.... 

Tsja.....

Roeland Broecks vond het leuk
ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
7 december 2019 18:31  

Laat ons eerlijk zijn: als er voor PSV één tegenstander is om in eigen huis weer wat zelfvertrouwen te tanken, dan zijn wij dat. Ik hoop echt dat ik ongelijk krijg, maar ik sta er niet van te kijken als we na 20 minuten weer met 2 of 3-0 achterstaan om uitendelijk met 6-0 afgedroogd te worden.

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
7 december 2019 20:04  

Ik kan niet anders dan klappen voor dit hoogstandje staaltje tactiek. Lekker met 5 man achterin beginnen om te wachten op een tegendoelpunt. En nu zeker 80 minuten tegen een achterstand aankijken om dan eens een verdediger eruit te halen als het 5-0 staat.

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
7 december 2019 20:16  

Zo, heeft het toch 25 minuten geduurd voor ik definitief weg kan zappen en mijn avond anders (lees: beter) kan besteden. Ik heb de keeper van PSV nog geen enkele keer in beeld gezien na 30 minuten.

Sterkte aan de mensen die wel blijven kijken. En respect voor de 422 meegereisde Sittardenaren, jullie zijn toppers!

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
7 december 2019 20:17  

Een terechte achterstand met weer zo'n kut poep in de broek opstelling.Schijnbaar nog niks geleerd van Utrecht uit.

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
7 december 2019 20:30  

Sjors weer de zwakste schakel vanavond.Schijtebak!!!

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
7 december 2019 20:37  

Was Sjors afgelopen. seizoen ook de trainer???

Ook toen speelden we de schijt in de broek tactiek bij uitwedstrijden....

Ik heb nog steeds het idee dat Sjors weinig te vertellen heeft aangezien we nog steeds op dezelfde voet verder gaan in uutwedstrijden als afgelioen seizoen.

Wanneer gaat er eens iemand het licht zien/krijgen om ook in een uutwedstrijd zo opportunistich proberen te spelen ipv altijd dat verdedigend geouwhoer......

Ik vind ut echt onbegrijpelijk dat je van de 30 uitwedstrjhden maar robdom de 5  punten binnen hengelt....dit kan toch niet......dit ligt niet aan de spelers......

Hulde aan de uitsupport...RESPECT!

ReageerCitaat
Pagina 596 / 649

Inloggen van Registreer aub