Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 599 / 649

Patrick Verheesen
(@patrick-verheesen)
Panos Vouis
Lid geworden: 5 maanden geleden
8 december 2019 12:16  

Wat een paniek en een negativiteit hier. Gisteren heeft Fortuna (in mijn ogen samen met ADO de slechtst voetballende ploeg in de eredivisie) een kansloze en dikverdiende nederlaag geleden uit bij PSV. Wat mij betreft is er gisteren niets gebeurd wat je niet kon verwachten. Eerlijk waar, ik ben de wedstrijd nu al vergeten. Selectie en technische staf moeten een dagje analyseren en wonden likken, daarna moet de focus naar aanstaande zaterdag. Dan moet het gebeuren!

Gemakkelijk wordt het niet tegen RKC. Want ja, ook in die ploeg zit veel meer voetballend vermogen dan in Fortuna. Wéér zullen we een ‘gebrek aan voetbal’ moeten compenseren door gebruik te maken van andere wapens: strijd, passie, vechtvoetbal. Hopelijk zorgt de actie met goedkope tickets voor een goed gevuld stadion. En dan negentig minuten achter het team om ze naar een overwinning te schreeuwen. Aan ‘m!

De échte uitdaging vindt in de winterstop buiten het veld plaats. Dan heeft de leiding van de club de taak om te zorgen voor een paar gerichte versterkingen, zodat we na de winterstop ook ‘voetballend’ meekunnen met onze concurrenten. 

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
8 december 2019 12:26  

Waarom kun je thuis wel met die inzet spelen en uit als makke lammetjes. Ja voetballend zijn we een van de minste teams, uit voetballen we helemaal niet. En inderdaad uit pakken we zo niks en met wat we nog thuis krijgen, ben ik ook bang er voor.

ReageerCitaat
Marco Mattheij
(@marco-mattheij)
Panos Vouis
8 december 2019 13:34  
Geplaatst door: @patrick-verheesen

Wat een paniek en een negativiteit hier. Gisteren heeft Fortuna (in mijn ogen samen met ADO de slechtst voetballende ploeg in de eredivisie) een kansloze en dikverdiende nederlaag geleden uit bij PSV. Wat mij betreft is er gisteren niets gebeurd wat je niet kon verwachten. Eerlijk waar, ik ben de wedstrijd nu al vergeten. Selectie en technische staf moeten een dagje analyseren en wonden likken, daarna moet de focus naar aanstaande zaterdag. Dan moet het gebeuren!

Gemakkelijk wordt het niet tegen RKC. Want ja, ook in die ploeg zit veel meer voetballend vermogen dan in Fortuna. Wéér zullen we een ‘gebrek aan voetbal’ moeten compenseren door gebruik te maken van andere wapens: strijd, passie, vechtvoetbal. Hopelijk zorgt de actie met goedkope tickets voor een goed gevuld stadion. En dan negentig minuten achter het team om ze naar een overwinning te schreeuwen. Aan ‘m!

De échte uitdaging vindt in de winterstop buiten het veld plaats. Dan heeft de leiding van de club de taak om te zorgen voor een paar gerichte versterkingen, zodat we na de winterstop ook ‘voetballend’ meekunnen met onze concurrenten. 

Fortuna heeft dit kalender jaar in een uitwedstrijd 1 keer een gelijkspel er uit weten te slepen,de rest allemaal verloren,en ook best dik. Laten we het er op houden dat dit niet echt heel goed is. Het vorig seizoen hadden ze het geluk dat ze voor de winterstop een goede basis hadden neergezet,en daarmee hebben ze vorig seizoen eredivisie veilig kunnen stellen. Op deze manier gaat het ze dit seizoen niet lukken. Er zullen punten behaald moeten worden in uitwedstrijden!!! Op dit moment zie ik daar nog geen "lichtpuntjes". Dus laten we hopen dat er wat dingen staan te gebeuren in de winterstop.

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
8 december 2019 13:52  

Je hebt bij Vitesse en Emmen uit gewoon 6 punten weggegooid. Win je die zoals elke andere ploeg dat over de streep had getrokken, en er was niks aan de hand.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
8 december 2019 14:19  
Geplaatst door: @gladiool

Je hebt bij Vitesse en Emmen uit gewoon 6 punten weggegooid. Win je die zoals elke andere ploeg dat over de streep had getrokken, en er was niks aan de hand.

En juist die punten gaan je pijn doen aant einde van. de rit!

ReageerCitaat
Marco Mattheij
(@marco-mattheij)
Panos Vouis
8 december 2019 14:43  
Geplaatst door: @gladiool

Fortuna presteert al een jaar niet in uitwedstrijden,dat moet je toch aan het denken zetten bij een bestuur en technische staf zou je zeggen.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
8 december 2019 14:48  

En Gun maar zeggen dat het goed gaat en we op schema liggen. Ook de jeugdopleiding ging  geweldig volgens hem. Onder 12 met 52-0 verloren van sparta! En ja ik weet dat het twinwedstrijden betreft en dat het eigenlijk 2 keer 26-0 is of iets vergelijkbaars maar toch .

We worden steeds meer het lachertje van de eredivisie.

This post was modified 2 maanden geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 maanden geleden
8 december 2019 15:35  

Af en toe weet ik echt niet wat ik hier lees. Welk verwachtingspatroon hadden de critici hiero? Voor het seizoen was iedereen het over eens dat het 2e jaar eredivsie een heel lastig jaar zou gaan worden. We staan gewoon bovenaan in het rijtje clubs waar we mee moeten concurreren. Dus vanwaar die drang en behoefte om constant te zeiken??? Dammers is terug. In de winter komen er waarschijnlijk een paar leuke aanvallende versterkingen. Ga achter de club staan en drink eens een bekertje azijn minder!

Toine Scheepers vond het leuk
ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
8 december 2019 17:25  

@martijn-hrmns

Hoe kom jij aan die info van leuke aanvallende versterkingen? Hebben we daar überhaupt geld voor?

Ik maak me ook best wel zorgen. ADO krijgt een flinke zak met geld om zich te versterken. Plus een goede trainer als Maurice Steijn.

VVV draait nu ook een stuk beter zonder Maaskant. Daarnaast denk ik dat VVV nog wat geld over heeft van de verkopen van afgelopen seizoen (Mlapa)

Uitwedstrijden zijn geen gelukkige combinatie. Thuis krijgen we nog veel topploegen dus ik vraag me af waar we onze concurrenten voor blijven.

Ik sta gewoon achter mijn club en ik denk dat iedereen dat gevoel heeft maar gewoon gefrustreerd is en zeker erg bezorgd is over de afloop van dit seizoen. Hopelijk snel minder zorgen.

ReageerCitaat
Marco Mattheij
(@marco-mattheij)
Panos Vouis
8 december 2019 18:38  
Geplaatst door: @martijn-hrmns

Af en toe weet ik echt niet wat ik hier lees. Welk verwachtingspatroon hadden de critici hiero? Voor het seizoen was iedereen het over eens dat het 2e jaar eredivsie een heel lastig jaar zou gaan worden. We staan gewoon bovenaan in het rijtje clubs waar we mee moeten concurreren. Dus vanwaar die drang en behoefte om constant te zeiken??? Dammers is terug. In de winter komen er waarschijnlijk een paar leuke aanvallende versterkingen. Ga achter de club staan en drink eens een bekertje azijn minder!

Tuurlijk weet je dat je het als fortuna zijnde moeilijk krijgt. Maar in uitwedstrijden 1 schamel puntje halen in een kalender jaar,en de rest met behoorlijke cijfers verliezen,kan me niet voorstellen dat jij denkt,dat had ik wel verwacht. Iets beter presteren is toch niet heel apart,zeker als je vaak ziet de manier hoe ze verliezen. We willen allemaal 1 ding en dat is dat fortuna zich handhaaft. Op dit moment verwachten we gewoon standaard een verlies in een uitwedstrijd,puur om hoe ze spelen in uitwedstrijden. Wat hierboven al gemeld word,we krijgen nog een aantal goede ploegen naar sittard,en dan is het nodig dat je uit toch ook de punten gaat pakken.

ReageerCitaat
Pagina 599 / 649

Inloggen van Registreer aub