Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 6 / 22

Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
15 mei 2019 14:45  

Hutten....top gozer, publiekslieveling omdat hij nooit verzaakt, geweldige speler voor middeb/top jupiler ligue....

Is er wss achtergekomen dat Eredivisie 1 stap te hoog is!!!

Als je als club echt vooruut wilt zoals men schrijft dan moet men helaas keuzes maken en ook afscheid nemen van deze publiekslieveling...

Er zijn helaas nog meerdere met helaas langere contracten.

Lars...bedankt voor je tomeloze inzet!!

This post was modified 1 week geleden by Patrick Laheije

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 mei 2019 14:58  
Geplaatst door: Paul Jans
Geplaatst door: Don Leo
Geplaatst door: Rudy Rombouts

Je bent weer lekker op de man aan het spelen Paul. Houdt je er rekening mee dat Fortuna wel spelers moet verkopen om überhaupt te blijven bestaan? Dit heeft Gün meermaals aangekondigd. Na 3 jaar kan ik zeggen dat ik blij ben dat Gün überhaupt 'zeggenschap in het geheel' heeft 🙂

Beetje cru om steeds onze vriend Dorenberg persoonlijk aan te vallen. De beste man zag het allemaal rooskleurig in de tweede seizoenshelft terwijl jij en anderen ons sowieso de nacompetitie zagen halen. Lijkt erop dat hij aan het langste eind trekt.

Erg jammer Rudy om je hier aan te melden en dan in je eerste berichtje iemand anders de maat te nemen. Vreemd om je speciaal daarvoor aan te melden. Hoop in de toekomst wat meer inhoudelijke bijdragen van jou hier te lezen.

duidelijk vanuit de vriendengroep van dorenberg ja.

het verkopen van al je beste spelers is op de lange termijn geen goed beleid. Per transfer termijn zijn er maar 2-3 spelers echt eigendom van ons gekomen die een echte aanwinst voor de eredivise zijn.

Echte goede eredivisie spelers die nog onder contract staan:

kosolev (zomer 2018)

diemers (zomer 2018)

pinto (winter 2017-2018)

Dammers (zomer 2017)

Semedo (zomer 2017, top voor kk divisie maar het niet gevonden in de eredivisie)

waardevolle spelers die niet meer onder contract staan maar misschien verlengd worden:

macintosch (winter 2018-2019)

Stokkers (winter 2016-2017)

Ook goed maar allemaal gehuurd en dus maar eenjarig: nova, el messa, lamprou, rodriguez.. Alleen el messa lukt misschien voor nog 1 jaar of om aan te kopen.

als je nu dus 2-3 goede verkoopt zal je met een duidelijk betere hitrate moeten komen dan tot nu toe en anders ga je er niet beter op worden. En gezien de tweede seizoenshelft denk ik dat we het er allemaal over eens zijn dat het een stuk beter moet om nog een jaar te overleven. Dus aub alle goede behouden en de zwakke plekken versterken. Wordt al moeilijk zat om de gehuurde weer goed te kunnen vervangen.

en graag een inhoudelijke reactie meneren Dorenberg en Rombouts

Paul, allereerst ik ken Rudy totaal niet en wij hoeven het ook niet met elkaar eens te zijn. Hier is iedereen vrij om zijn mening te geven en te discussiëren, niks mis mee  

Ik zeg alleen wat Fortuna/Gün al vaker hebben gezegd in interviews en dat is dat Fortuna zo en nu dan gewoon spelers wilt verkopen met winst. Daar kunnen wij het mee eens zijn of niet maar ik begrijp die gedachten van Fortuna heel goed, jij denkt daar blijkbaar anders over en dat mag :). 

Ik zeg ook nergens dat Fortuna al haar beste spelers moet verkopen maar ik kan me er wel in vinden als Diemers Semedo een transfer maken en dat Fortuna daar een transfersom voor krijgt. Lijkt mij een gezonde situatie  

Ik denk dat Fortuna/Gün heus wel weet wat ze wel en niet moeten doen.  Ik heb er alle vertrouwen erin dat er een degelijke selectie samengesteld wordt. 

Er lopen behoorlijk wat dure contracten af waardoor Fortuna de mogelijkheid heeft om voor goede versterkingen te gaan(dat lijkt mj ook wel nodig aangezien er vele spelers zullen vertrekken). 

Laten wij gewoon vertrouwen houden richting het komend seizoen. Nu al zorgen maken is het veel te vroeg voor. AAN’M!! 

This post was modified 1 week geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
Geplaatst door: Paul Jans
Geplaatst door: Don Leo

Je bent weer lekker op de man aan het spelen Paul. Houdt je er rekening mee dat Fortuna wel spelers moet verkopen om überhaupt te blijven bestaan? Dit heeft Gün meermaals aangekondigd. Na 3 jaar kan ik zeggen dat ik blij ben dat Gün überhaupt 'zeggenschap in het geheel' heeft 🙂

Beetje cru om steeds onze vriend Dorenberg persoonlijk aan te vallen. De beste man zag het allemaal rooskleurig in de tweede seizoenshelft terwijl jij en anderen ons sowieso de nacompetitie zagen halen. Lijkt erop dat hij aan het langste eind trekt.

Erg jammer Rudy om je hier aan te melden en dan in je eerste berichtje iemand anders de maat te nemen. Vreemd om je speciaal daarvoor aan te melden. Hoop in de toekomst wat meer inhoudelijke bijdragen van jou hier te lezen.

duidelijk vanuit de vriendengroep van dorenberg ja.

het verkopen van al je beste spelers is op de lange termijn geen goed beleid. Per transfer termijn zijn er maar 2-3 spelers echt eigendom van ons gekomen die een echte aanwinst voor de eredivise zijn.

Echte goede eredivisie spelers die nog onder contract staan:

kosolev (zomer 2018)

diemers (zomer 2018)

pinto (winter 2017-2018)

Dammers (zomer 2017)

Semedo (zomer 2017, top voor kk divisie maar het niet gevonden in de eredivisie)

waardevolle spelers die niet meer onder contract staan maar misschien verlengd worden:

macintosch (winter 2018-2019)

Stokkers (winter 2016-2017)

Ook goed maar allemaal gehuurd en dus maar eenjarig: nova, el messa, lamprou, rodriguez.. Alleen el messa lukt misschien voor nog 1 jaar of om aan te kopen.

als je nu dus 2-3 goede verkoopt zal je met een duidelijk betere hitrate moeten komen dan tot nu toe en anders ga je er niet beter op worden. En gezien de tweede seizoenshelft denk ik dat we het er allemaal over eens zijn dat het een stuk beter moet om nog een jaar te overleven. Dus aub alle goede behouden en de zwakke plekken versterken. Wordt al moeilijk zat om de gehuurde weer goed te kunnen vervangen.

en graag een inhoudelijke reactie meneren Dorenberg en Rombouts

Ik vind dit wel iets te makkelijk Paul. Fortuna heeft in mijn optiek geen enkele speler die niet verkoopbaar is. Wanneer de prijs goed is moet Fortuna gewoon verkopen. Kijk naar Semedo vorig jaar...zei ook bijna iedereen die moeten we houden word alleen maar meer waard. Een seizoen later is hij nog maar een een fractie waard van de 2.5/3 miljoen die we eerst konden krijgen.

Maar goed je hebt natuurlijk wel een punt dat er indien een speler verkocht word er ook een adequate vervanger gehaald moet worden. Dat is in de winterstop niet echt gelukt vandaar dat ik je wel begrijp.

ReageerCitaat
Rudy Rombouts
(@rudy-rombouts)
Arie van der Padt
Lid geworden: 4 weken geleden

Transfers
"Een van de verdienmodellen van Fortuna Sittard is om spelers beter te maken en vervolgens te verkopen. Daarin zijn we natuurlijk niet uniek", zegt Pfennings. "Met de conclusie ‘dat er wel iets moet gebeuren’ kunnen wij dan ook helemaal niets. Er hoeft namelijk niets te gebeuren."

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 mei 2019 15:15  

Fortuna zit totaal niet in de positie om een miljoenen bod te weigeren op een van onze spelers. Welke clubs van het rechter rijtje in de eredivisie kan een bod van pakweg 1-2 miljoen weigeren? 

This post was modified 1 week geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 mei 2019 15:26  

Heerings en Hutten vertrekken zo melden ze zelf op Instagram. 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 weken geleden
15 mei 2019 15:55  

Jip. Doorselecteren is aan de orde.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
15 mei 2019 16:14  

Transfers
"Een van de verdienmodellen van Fortuna Sittard is om spelers beter te maken en vervolgens te verkopen. Daarin zijn we natuurlijk niet uniek", zegt Pfennings. "Met de conclusie ‘dat er wel iets moet gebeuren’ kunnen wij dan ook helemaal niets. Er hoeft namelijk niets te gebeuren."

Maar staat hier we verkopen onze beste spelers om elk jaar weer op 0 te beginnen en te hopen dat we goedkopere even goede vervangers vinden of staat hier 

We kopen een heel stel spelers zoals ciss dobos vidigal ciranni misschien ook wel ninja om ze van niet eredivisie waardig naar een beter niveau te kregen en dan met winst te verkopen.

Persoonlijk denk en hoop ik dat het laatste bedoeld word 

ReageerCitaat
Don Leo
(@don-leo)
Panos Vouis
15 mei 2019 16:15  
Geplaatst door: Fortuna54

Heerings en Hutten vertrekken zo melden ze zelf op Instagram. 

Fijn dat Heerings ook vertrekt, hopelijk hebben we volgend seizoen wat betere verdedigers.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
15 mei 2019 16:44  

Transfers

en alles we toch zinnen uit het verband halen dan staat hier dus ook dat er niks hoeft te gebeuren en we dus ook niet onze beste spelers hoeven te verkopen 🙂

ReageerCitaat
Pagina 6 / 22

Bezig

Inloggen van Registreer aub