Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 60 / 498

Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
12/06/2019 6:29 pm  
Geplaatst door: Gladiool

Ach, maak je niet druk Dorenberg. Kan me nog goed herinneren hoe kut alles was op het forum in het promotie jaar, in het handhavingsjaar en nu dit weer. De notoire zeikberen hadden keer op keer volledig gelijk. We zijn al failliet, gedegradeerd, kwalitatief zwak en terug in de KKD. Toch?

Blijf het maar vreemd vinden dat het forum zo goed als dood is buiten één of twee man die continue hun negativiteit spuien, en als iemand een andere mening heeft er direct 'niks van snapt'... echt gek. Zullen we maar WEER dan op iets interessants overgaan dan dit ongeduldige gezeik?

Allemaal dingen die nooit gezegd zijn. Ja de verdediging die was kwalitatief zeer zwak maar dat kan zelfs jij toch moeilijk ontkennen meneer Dorenberg.

Mag ik je er verder even op wijzen dat in tijden dat er door een paar selectieve hier niks gezegd werd dat er dan dagen voorbij gingen dat er niet gepost werd. Er werd pas wat gepost als Dorenberg met onzin kwam of als 1 of 2 mensen wat kritischer waren. dus ook daar zit je weer volledig ernaast.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
12/06/2019 6:31 pm  
Geplaatst door: Gladiool
Geplaatst door: Paul Jans

Wat een onzin weer Dorenberg. Waar heb ik gezegd dat Fortuna nooit iets goed kan doen. Ze doen zat dingen goed. Maar nee ik loop niet blind achter sommige aan zoals jij en je dubbele accounts. En ik heb niks tegen Fortuna maar wel tegen jou onbegrensde adoratie daar kan ik inderdaad niet tegen. Enige objectiviteit en zelf denkzaamheid zit er niet in bij jou.

En maar doorgaan. Kun je aub kappen met mekkeren en mensen continue persoonlijk aan te vallen? Zou wat gezelliger zijn. Vind het leuker om hier wat inhoudelijks te lezen ipv dat gebekvecht de hele tijd over wie dénkt dat ie het meeste verstand ervan heeft.

Waarom reageer je wel als ik dat zeg maar niet als meneer Dorenberg vergelijkbare taal uitslaat? O ja ik weet waarom 🙂

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 7 maanden geleden
12/06/2019 7:12 pm  

Alleen al die reactie zegt genoeg over het niveau. Als iemand het niet met je eens is, is het een dubbelaccount. Maar dat is typisch. Zelden iets inhoudelijks, altijd op de man, alleen drogredeneringen. Ik zal er vanavond nog eens om lachen als ik op de bank zit en Dorenberg waarschijnlijk 20 kilometer verderop.

Optimisme is wat deze club overeind heeft gehouden en waardoor jij nu nog elke dag kunt mekkeren. Een pessimist wint altijd, want het valt mee, of je hebt gelijk (wat blijkbaar heel belangrijk is). Ik kén Dorenberg niet eens, maar wat ik wel weet is dat het iemand is die het beste voor heeft met de club. Die er altijd in gelooft en die positiviteit meebrengt. Die ook pas écht oordeelt als het zover is. Dát zie ik graag, want positiviteit heeft ons meerdere malen overeind gehouden.

Zou leuk zijn als het forum weer wat meer tot leven zou komen, want het is ontzettend karig in vergelijking met andere clubs. Dat lukt misschien als het hier weer eens wat leuker wordt om te posten. Lijkt wel het oude prikbord van Roda, man...

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
12/06/2019 7:16 pm  

begin je er zelf dan ook eens mee? van je 14 posts is zeker meer dan de helft tegen mij geweest.

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
12/06/2019 7:20 pm  

Mensen, jullie kunnen elkaar ook in DM’s aanvallen en ruzie maken. Laten we het in dit forum hebben over de (toekomstige) spelers van onze mooie club! 😉 

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
12/06/2019 7:36 pm  

Tja, welke nieuwe spelers! Ben er wel benieuwd naar, ga ervan dat die Fin wel eentje zal zijn en dat er nog maar een paar pareltjes bij komen. Volgende week zullen wel weer  wat spelers worden getest en hoop op 2 a 3 nieuwe al erbij.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
12/06/2019 7:40 pm  

Ben inderdaad benieuwd naar die Fin. Hopelijk de nieuwe Litmanen 🙂

Ik ken de finse competitie niet is dat een beetje niveau? Wat doen de finse clubs internationaal? Zag dat het Fins nationaal team het best goed doet en daar is hij een onderdeel van. Wel reserve maar toch. 

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
Lid geworden: 4 maanden geleden
12/06/2019 7:51 pm  

Als we weer beginnen met test spelers dan gaan we weer de verkeerde kant op. Je weet wat je zwakke plekken zijn .Daar moet je nieuwe voor halen. Test spelers zijn in mijn ogen spelers waar je niets of weinig van weet.

ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
12/06/2019 7:56 pm  

Ik heb een goed gevoel bij die Fin als speler al heb ik wel weer het gevoel dat we naast de pot pissen. Meerdere clubs hebben interesse. Alles zal wel afhangen van eventuele verkoop van Diemers. Verkoop je Diemers heb je meer mogelijkheden dus misschien dat Fortuna daarom ietwat huiverig is op het halen van nieuwe spelers nu.

Vorig jaar hadden we nu Ciranni binnen en Diemers tekende op 11 juni. Hoogste tijd dus voor wat vers bloed nu.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
12/06/2019 8:07 pm  
Geplaatst door: M

Ik heb een goed gevoel bij die Fin als speler al heb ik wel weer het gevoel dat we naast de pot pissen. Meerdere clubs hebben interesse. Alles zal wel afhangen van eventuele verkoop van Diemers. Verkoop je Diemers heb je meer mogelijkheden dus misschien dat Fortuna daarom ietwat huiverig is op het halen van nieuwe spelers nu.

Vorig jaar hadden we nu Ciranni binnen en Diemers tekende op 11 juni. Hoogste tijd dus voor wat vers bloed nu.

kan me inderdaad voorstellen dat ze moeten wachten met een afkoopsom te betalen totdat Diemers of Kosolev verkocht zijn. Maar blijkbaar heeft Fortuna wel al biedingen gedaan. Aangezien de Finse club nog niet toegehapt heeft zullen er inderdaad meer kapers zijn. Zijn contract loopt in december af dus lijkt me toch logisch dat die club nu de speler verkoopt en nog wat vangt.

ReageerCitaat
Pagina 60 / 498

Bezig

Inloggen van Registreer aub