Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 600 / 649

Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
8 december 2019 19:18  

Dat vind ik zo'n onzin argument. "Ga achter je club staan in plaats van zo te zeiken." Ik sta achter mijn club en juist dáárom 'zeik' ik. Als het me niets boeide zei ik niets, als ik het allemaal wel prima vond zo. Maar juist omdat ik zo teleurgesteld ben in wat ONZE ploeg elke twee weken in een uitwedstrijd op de mat legt 'zeik' ik. En ik ben onwijs trots op waar we staan, maar dat betekent niet dat we onze ogen maar moeten sluiten voor alles wat fout gaat. Het is niet alleen maar allemaal hosanna, en dat mag best benoemd worden vind ik.

Wil Peters, Roeland Broecks en LevPen vonden het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
8 december 2019 20:22  
Geplaatst door: @martijn-hrmns

Af en toe weet ik echt niet wat ik hier lees. Welk verwachtingspatroon hadden de critici hiero? Voor het seizoen was iedereen het over eens dat het 2e jaar eredivsie een heel lastig jaar zou gaan worden. We staan gewoon bovenaan in het rijtje clubs waar we mee moeten concurreren. Dus vanwaar die drang en behoefte om constant te zeiken??? Dammers is terug. In de winter komen er waarschijnlijk een paar leuke aanvallende versterkingen. Ga achter de club staan en drink eens een bekertje azijn minder!

Zet je geel groene bril eens af en kijk eens wat er echt gebeurd. We halen alleen thuis punten en na volgende week hebben we bijna alle directe concurrenten thuis gehad. Dan boeit het niet dat we er dan bovenstaand dat is een vereiste want de tweede seizoenshelft krijgen we alle toppers thuis en dus geen punten. Dan zal je uit toch echt eens iets anders moeten laten zien dan de afgelopen 15 uitwedstrijden. Dat is wat realisten zien. 

ReageerCitaat
Perry Jessen
(@perry-jessen)
Panos Vouis
8 december 2019 21:19  

Dat is zo, alleen hebben we tegen alle toppers uit gespeeld. Je weet dat tegen deze toppers geen punten te halen. Ajax, AZ, PSV, Utrecht, Vitesse zijn allemaal te verwachten nederlagen. Heerenveen uit 1 punt is goed. Alleen tegen Emmen hadden we 1 puntje moeten pakken.

Ik zie het juist positief in. Uit tegen de concurrenten zullen we heus wel punten gaan pakken. Ik verwacht na de winterstop een andere speelwijze.

We zullen op de plaats 13,14,15 staan.   

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
9 december 2019 07:42  

Beschamend vind ik het zoals Fortuna Sittard zich toont in uit wedstrijden!!! A never ending story!!!!!!!

Wat een waardeloze tactiek en wat een instelling van onze spelers, en dan maar horen PSV heeft zoveel meer kwaliteit en blah blah blah.

Waarom lukt het een Emmen, VVV, RKC enz wel om er wedstrijden van te maken tegen de grotere teams, ook al verliezen ze maar het is wel met het mes tussen de tanden. Maar wij gaan al met knikkende knieën naar Eindhoven toe.

De spelers zouden de kaartjes moeten vergoeden aan de meegereisde supporters!

En van Marwijk heeft bij mij ook compleet afgedaan met zijn overdreven juichen, mister met een Fortuna verleden, beschamend.

Maar oke dat maakte voor mij de ergernis nog meer compleet......

Fortuna blijkt de beste Remedie voor een zwalkend PSV, bah bah bah wat ergerlijk!

Voor mij het enigste positieve is de terugkeer van Dammers.

Maar genoeg negativiteit , op naar RKC (6 punten duel) win je daarvan dan praat niemand meer over PSV uit.

LevPen vond het leuk
ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Fuat Usta
9 december 2019 09:46  

Klopt helemaal Erwin!

Maar ik vraag me alleen af, als je wint zaterdag, waar je daarna nog 16 pnt gaat pakken. Op deze manier alleen kans emmen en zwolle thuis, misschien Heerenveen. En ja uit hoe we daar voetballen, zou ik het niet weten. Dus dan mis je toch wel wat punten. En dan nog moet je zatetdag van RKC winnen, wordt waarschijnlijk al heel moeilijk.

En ja je kan het zeiken noemen, maar ja volgens mij diegene die hier reageren willen het beste voor ons clubje en maken zich zorgen hoe het nu gaat. En ja ik maak me zorgen, omdat het niet nodig is om uit zo voor l*l te worden gezet. Met inzet kom je in de eredivisie ver. Ik hoop dat we hartstikke ernaast zitten.

Zaterdag weer 3 pnt, dan sta je goed, maar het verbloemt het slecht presteren in uitwedstrijden en wat we thuis gehad hebben.

This post was modified 2 maanden geleden by Maurice I

Erwin Stachowiak en Wil Peters vonden het leuk
ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
9 december 2019 09:57  

Zodra iemand als Hofland roept, dat hij ondanks langdurig contract, twijfel heeft over het uitdienen ervan, moet je afscheid van hem nemen.

Deze man is met zijn gedachten waarschijnlijk meer bezig met zijn toekomst, dan met huidige welgestelde van onze selectie en club.

Laat hem dan maar de jeugd onder 12 trainen, en hij stapt vanzelf wel op.

This post was modified 2 maanden geleden by Wim Houben

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
9 december 2019 12:20  

@maurice-indemans

Ik geef je daar zeker gelijk betreffende die 16 punten wat jij zegt maar in een winterstop kan er veel gebeuren, er is voldoende tijd om ergens aan te werken, Tekie, Angha, Cox enz enz enz nog beter inwerken en er nog meer een team van maken.

Ook kan er nog wel iets gebeuren op t gebied van transfers, wie weet!! 

Ik persoonlijk denk dat we niet zwakker uit een winterpauze gaan komen, en natuurlijk bekijk ik het vanuit een geel/groene bril.

Ik denk wel dat zo`n pot tegen RKC komende zaterdag daarin wel eens cruciaal kan gaan worden!!!

Er zijn nog genoeg punten te verdelen, nu als ook na de winterstop.....

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 9 maanden geleden
9 december 2019 13:30  
Geplaatst door: @wim-houben

Zodra iemand als Hofland roept, dat hij ondanks langdurig contract, twijfel heeft over het uitdienen ervan, moet je afscheid van hem nemen.

Deze man is met zijn gedachten waarschijnlijk meer bezig met zijn toekomst, dan met huidige welgestelde van onze selectie en club.

Laat hem dan maar de jeugd onder 12 trainen, en hij stapt vanzelf wel op.

Beste Wim,

In de eerste twee alinea's ga ik met je mee. Het is gewoon voorsorteren op een vertrek als Fortuna degradeert dat het niet aan hem ligt maar aan de bijzaken. Een econoom moet dat niet over zijn kant laten gaan. Marktconform ingrijpen gewoon.  Zou de spelersgroep zo een uitspraak ook niet beïnvloeden en het geloof in een staflid gaandeweg verliezen?

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom-1)
Panos Vouis
Lid geworden: 5 maanden geleden
9 december 2019 18:32  

Ik ben lange tijd terughoudend geweest. Maar vind het nu de tijd om mijn mening te geven over de technische  staf. Van mij krijgen ze een teken van onbekwaamheid en zouden ze in de winterstop vervangen moeten worden. Wie haalt het in zijn hoofd om iedere wedstrijd met 5 verdedigers te spelen. Als ik Ultee na iedere wedstrijd zie wurmen om alles goed te praten dan zie ik de onkunde.  Begin de wedstrijd met 4 man achter in Ninja Anhga Dammers en Pinto. Midden veld Diemers Tekie Pascal Carbonel

Voor Damascanen Cis. En geef ze goede opdrachten mee.Zeker Cis want die loopt overal en nergens. Hij heeft weinig voetbal verstand. Jullie zullen je wel afvragen en Smeets dan. Sorry het verstopt zijn zwakheden in onnodige aanwijzingen.

This post was modified 1 maand geleden by Albert Eijkenboom

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
9 december 2019 21:10  

Een dag eerder dan normaal

de Fortuna podcast

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/9-december-2019

ReageerCitaat
Pagina 600 / 649