Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 639 / 649

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
15 januari 2020 10:52  

Zoals de heren in de podcast al zeiden en daar sluit ik mij graag bij aan. 

Geen paniek aankopen.

Fijn trainingskamp gehad wat zorgt voor goeie teambuilding

Begrotingstekort bij gewerkt
(Geen stress binnen Fortuna)
Dammers Fernandez terug.

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
15 januari 2020 11:11  

Als er al wat bij komt zal dat inderdaad pas de laatste paar dagen voor het sluiten van de markt zijn waarschijnlijk.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 januari 2020 12:09  
Geplaatst door: @gohf046

Als er al wat bij komt zal dat inderdaad pas de laatste paar dagen voor het sluiten van de markt zijn waarschijnlijk.

Ik hoop dat ze verstandig zullen zijn. Als ze iets halen moet het daadwerkelijk iets toevoegen voor de selectie en anders deze selectie het vertrouwen geven voor de komende maanden en de focust verleggen naar Cox Dammers & Damascan, om die te behouden, als dat lukt hoef je volgend jaar ook niet 12 nieuwe spelers te halen en kunnen wij doorbouwen ipv elk jaar opnieuw te beginnen. 

This post was modified 1 week geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
15 januari 2020 12:32  
Geplaatst door: @fortuna54

Ik hoop dat ze verstandig zullen zijn. Als ze iets halen moet het daadwerkelijk iets toevoegen voor de selectie en anders deze selectie het vertrouwen geven voor de komende maanden en de focust verleggen naar Cox Dammers & Damascan, om die te behouden, als dat lukt hoef je volgend jaar ook niet 12 nieuwe spelers te halen en kunnen wij doorbouwen ipv elk jaar opnieuw te beginnen. 

Met Dammers,Cox of Damashkan verder gaan en verlengen zou ook al heel mooi nieuws zijn idd.Daar doelde ik ook op in mijn vorige post.

In principe hebben we al 2 winterse versterkingen met Dammers en Fernandez die teruggekeerd zijn.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 januari 2020 13:01  
Geplaatst door: @zitterd79
Geplaatst door: @fortuna54

Met Dammers,Cox of Damashkan verder gaan en verlengen zou ook al heel mooi nieuws zijn idd.Daar doelde ik ook op in mijn vorige post.

In principe hebben we al 2 winterse versterkingen met Dammers en Fernandez die teruggekeerd zijn.

Als er nog versterking bij moet komen dan is het een linksback of een aanvaller. Angha zal onze nieuwe back worden denk ik. Eens kijken of Fernandez zaterdag de voorkeur krijgt boven Tekie. Ben benieuwd naar die jongen. 

This post was modified 1 week geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 11 maanden geleden
15 januari 2020 13:26  

Damascan gaat echt niet langer hier blijven denk ik,heeft n hekel aan het weer hier.

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
15 januari 2020 15:55  
Geplaatst door: @joe-pesci

Damascan gaat echt niet langer hier blijven denk ik,heeft n hekel aan het weer hier.

Fortuna heeft anders wel een optie tot koop. Daar heeft Damascan ook zijn goedkeuring aan gegeven aan het begin van dit seizoen.

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
15 januari 2020 17:10  

Noa Lang is te huur. Zou ik graag willen zien bij ons. Echter FC Twente is het meest concreet op dit moment. Wel zijn er nog een aantal andere eredivisie clubs in de markt. Zou het dan toch?  😉

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
15 januari 2020 17:39  
Geplaatst door: @danny-palmen

NIEUWE PODCAST
Na de winterstop zijn we weer terug en bespreken we het volgende met je

-Het trainingskamp
-Joseph Zsalma
-Transferperikelen

Direct te beluisteren via
Apple: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/zitterd-allein-podcast/id1494220016#episodeGuid=51f73769-e06f-4b85-af74-26aff5c2e3f3
Soundcloud: https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/14-januari-2020
Spotify: https://open.spotify.com/episode/0MeCj8A3xL2T66qVUD8eDA?si=5MDaRHSqQlic1UNeo-WTKw

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
15 januari 2020 21:14  
Geplaatst door: @roeland-broecks

Noa Lang is te huur. Zou ik graag willen zien bij ons. Echter FC Twente is het meest concreet op dit moment. Wel zijn er nog een aantal andere eredivisie clubs in de markt. Zou het dan toch?  😉

Zonder meer een speler met kwaliteiten die qua niveau makkelijk mee zou kunnen bij Fortuna. 

Maar als ik zie hoe arrogant meneer er al bij loopt na een paar doelpunten voor Ajax 1 alsof ie Ronaldo himself is....lekker in Amsterdam laten, zo'n jongen verstoort het groepsgevoel alleen maar.

ReageerCitaat
Pagina 639 / 649

Inloggen van Registreer aub