Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 643 / 697

Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
18 januari 2020 21:22  

Vandaag verloren van een kwalitatief goede ploeg.

Individuele klasse (Tannane), koelbloedigheid (Matavz) doen je de das om.

Fortuna daarentegen speelt niet verkeerd totdat Kosokev gruwelijk blunderd. Even voor de blunder liet hij ook al de bal los waarbij hij werd geholpen door een ploeggenoot...

Wij moeten natuurlijk zelf ook scoren bij de 1 op 1 van Paßlack.

Na de 0-1 viel het helaas ver terug....en bij de 0-2 was het voor mijn gevoel voorbij..

De 2e helft niet geweldig. Vitesse hoefde en wilde niet meer muv wat counters en wij konden gewoonweg niet.

Bij de 0-3 leek een afstraffing eraan te komen maar Vitesse wilde Fortuna geen pijn doen door hub counters zeer slecht uit te spelen.

Na de 1-3 wat opportunisme maar dat was het ook.

Helaas verloren maar dat zal wellicht nog vaker thuis gebeuren aangezien er nog wat (sub)toppers eraan komen.

Waarom kreeg Tannane geen geel, die gast heeft ziveel overtredingen gemaakt...en bij ons geeft ie ze wel voor dezelfde vergrijpen.

Wat viel me verder op:

Kosolev...ja hij kan ook weleens zijn dag niet hebben en dat was vandaag

Dammers....vond hem persoonlijk zeer slecht, normaal sterk in de opbouw maar vandaag heeel veel ballen kinderlijk ingeleverd...hetgeen normaal zijn sterke punt is

Angha valt geblesseerd uit, was al een twijfelgeval...toch te snel gebracht en mss nu langer uut de roulatie??

Smeets, 1e helft eveneens dramatisch veel ingeleverd bij tegenstander en constant het gezicht naar 1 kant terwijl hij het spel moet omgooien...staat niet voor niks in de as vh veld

Fernandes, is die echt beter dan Tekie???? Vandaag niks van gezien in ieder geval.....had me hier meer van voorgesteld

Deze pot kan je natuurlijk altijd verliezen....en daarom kan ik leven met deze terechte nederlaag

Volgende week tegen een "concurrent" moeten we er weer staan en tussendoor nog een moeilijke bekerpot tegen Feijenoord

Ben benieuwd wie er gaan spelen, tis een druk programma..

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
18 januari 2020 21:37  

Fortuna speelde tot aan de 0-1een goede 50/50 wedstrijd en kreeg daarin de beste kans, Passlack mag daar meer mee doen. Daarna de vrije trap van Tannane waar Kosolev vreselijk blunderd en ons hele spel is weg! Onze linies lopen veel te ver uiteen en met name ons middenveld vond ik zwak spelen.

En wat heb ik me geërgerd aan de misselijke mannetjes (Linssen, Tannane, Bazour en Matavz) van Vitesse. 

En in de 2e helft snap ik ook niks van onze opzet, geen voetbal van achteruit, alleen maar lange ballen van achteruit en maar hopen dat er één goedvalt . Terwijl alle 2e ballen voor Vitesse waren en ze zo konden voetballen en goed tussen de linies blijven lopen.

Ik vond ons clubke vandaag ondermaats acteren. Duelkracht, 2e ballen, de echte overtuiging was er niet!! Teveel spelers ondermaats!! En voor mij persoonlijk een vraagteken waarom Tekie niet speelde en ook niet mocht invallen.

Hopelijk wad dit een incident. Kopjes op en op naar dinsdag, Feyenoord en nog belangrijker Sparta uit komende week.  

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
18 januari 2020 22:05  

Met misser van Passlack en Koselev raakte Fortuna van slag. Dammers haalde bepaald niet zijn oude niveau. Zijn inspeelpasses kwamen geregeld niet aan. Hij speelde onzeker. Fernandes gewoon laten staan. Zijn eerste volledige wedstrijd. Diemers was onzichtbaar in tweede helft. Snap niet waar hij op links deed in het tweede bedrijf. Met Tekie en Dammers heb je spelers die enkele identieke kwaliteiten hebben. Met de meer fysieke Fernandes erbij heeft Tekie een probleem. De goede  invalbeurt van Jacky Donkor toonde aan dat het vleugelspel meer gevaar opbrengt dan het knotjesspel met 2 spitsen en ook  nog vaak aan een kant. Ben ervan overtuigd dat Fortuna tzt weer kiest voor echte vleugelspelers die ook dan het spel breder maken. Door dit systeem konden de beide vleugelbacks van Vitesse naar hartelust opkomen. Het was duidelijk te zien dat trainer Sturing zijn Vitesse met onder meer hoge druk anders liet spelen dan onder Sloetsky. Overigens verdiende Vitesse.

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
18 januari 2020 23:17  

ik had de eerste 10 minuten het idee dat Fortuna wel wilde....uiteindelijk was het eigenlijk bar slecht.....opbouw was zeer moeizaam...spelers die niet bewegen en zich niet vrij lopen...Fortuna hield de ruimtes onbegrijpelijk zelf klein en Vitesse vond dat wel erg gemakkelijk.....het wordt een moeilijk jaar wat de geel-groenen er ook van vinden

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
18 januari 2020 23:28  

Er werd bij momenten best aardige gespeeld maar de individuele klasse van vitesse doet ons de das om. Maar we zijn ook te wisselvallig in de wedstrijd.

Passlack loop ik al heel lang te zeggen. Werkt als een paard en rent zich de longen uit zijn lijf maar allemaal niet zo effectief. Ook niet de eerste keer dat hij een 100% kans verprutst. 

carbonell stuur die echt heel snel terug naar spanje.

fernandez vond ik wel aardig spelen. Ik zie hem voorlopig liever dan Tekie.

Smeets heeft passie maar voetballend komt hij toch echt te kort sorry.

Verder speelde de meeste gewoon naar hun kunnen vrees ik. Damascan viel vandaag tegen.

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
19 januari 2020 08:08  

Kunnen hier wel wel overdreven doen dat er weer spelers terug gestuurd kunnen worden maar voor mij is er niks aan de hand, zoals ik dat al het hele jaar denk. In de Eerste 20 minuten had er gerust een goal gemaakt kunnen worden, misschien dat dit ten goede was gekomen aan het verloop van de wedstrijd. Duidelijk dat dit het niet was. 
Na de 0-1 was het ook gewoon duidelijk dat Vitesse best aardig tussen de linies kan voetballen. Dit kwam uiteraard ook deels door Fortuna. Je hoeft je echt niet te schamen als je van Vitesse verliest hoor.

En op basis van de 1e 20 minuten en het laatste kwart maak ik me in ieder geval geen zorgen voor het verloop. Dat je zo’n wedstrijd maar al gehad mag hebben, hoop ik🤪. Kop op naar de komende week.

en weer genoten van de nieuwe generatie ‘trainers’ op de tribune (op zuid dan) die al voor rust spelers aanmoedigen dat ze gewisseld moeten worden.

This post was modified 4 weken geleden by Robert Smeets

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
19 januari 2020 08:16  

Wat me verder ook opviel, en niet dat het zo heel gek is, is dat het publiek weer erg stil was na de 0-2 en vooral na de 0-3. Heus wel begrijpelijk maar nadat we de    1-3 maken en het publiek er achter gaat staan zie je wel dat het op een of andere manier vleugels geeft. Vindt het vooral jammer dat er ondanks een ‘kansloze’ achterstand dit elke keer gebeurt

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
19 januari 2020 09:06  

@robert-smeets

100% gelijk in je commentaar!! 

En er mag ook wel eens wat kritischer naar ons veld gekeken worden, wat een schaatsbaan....

Robert Smeets vond het leuk
ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
19 januari 2020 09:07  

Een prima eerste halfuur waarin je op voorsprong MOET komen, maar na de ongelukkige 0-1 waren we tot minuut 75 he-le-maal nergens. Het leek bij vlagen alsof Vitesse 2 spelers meer had. Pas na de 1-3 kwam er weer wat leven in de brouwerij, zowel bij het team als op de tribune. Wat me opviel is dat iedereen als tamme lammetjes uit de kleedkamer kwam. Als je meteen na rust druk gaat zetten en het publiek mee krijgt kan het nog een heet helftje worden, maar daar was echt 0 sprake van. Jammer, maar een dikverdiende nederlaag. Volgende week de punten dan maar halen op het Kasteel. 😉

Patrick Laheije vond het leuk
ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
19 januari 2020 09:42  

Ik kan me vinden in het feit dat we niet al te dramatisch moeten zijn over de wedstrijd die we tegen Vitesse hebben verloren.

Vitesse heeft gewoon een degelijk team en dat hebben ze gisteren laten zien. Tegen Vitesse is het mijn inziens ook geen schande om van te verliezen....Eigelijk op elke positie een betere speler...Willen we winnen van zoon soort ploeg dan moet iedereen van Fortuna een Top dag hebben en dat was gisteren helaas niet het geval...

Ik ben wel van mening dat we,ondanks het feit dat we van Vitesse hebben verloren wel onze meningen mogen zeggen en frustratie/beleving op tribune mogen uitten ook al is dat negatief....en heeft niks ermee te maken dat deze personen "trainers" zijn of in welke "belachelijke" context je wilt neerzetten.

Ondanks dat hebben ze toch gewoon het beste voor met "ôs clupke" ......

En ja...die grasmat.....helemaal gelijk..ziet dramatisch uit en zal zeker "tuk" zijn om op te spelen...maar waarom heb ik daar de vorige 7 thuiswedstrijden niks over gehoord??

Op naar dinsdag!!!!!

ReageerCitaat
Pagina 643 / 697

Inloggen van Registreer aub