Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 644 / 697

Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
19 januari 2020 10:03  

@robert-smeets

Is ook logisch..na de 1-3 gingen ze weer knokken voor elke meter,dat deden ze daarvoor niet echt en dan slaat er ook geen vonk over naar de tribunes.

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
19 januari 2020 10:17  

De grasmat had van mij na een winterstop van een dikke maand wel meer op niveau mogen zijn. Maar goed.

Op zich is verliezen van Vitesse niet erg of gek. De manier waarop baal ik wel van. Tactisch sloeg het helemaal nergens op. In de praktijk speelde je met 5 centrale middenvelders die allemaal op een kluitje liepen. Damascan op een eiland ervoor. Fernandes viel me reuze mee, flinke beer, strakke pass. Smeets niet echt zichtbaar, Passlack hield zich veel te veel in het centrum op, Diemers rende overal en Ciss nergens.

Vitesse zag na een kwartier wat te doen: hoog druk zetten zodat Fortuna de bal niet kwijt kon. Er was geen breedte, geen diepgang, 5 spelers in de middencirkel. En daardoor hadden de backs van Vitesse ook alle ruimte om op te komen waardoor Angha en vooral Cox steeds tegen twee man stonden. Ja, dan gaat het mis. En bij ons op de bank kijken ze het aan, en doen ze niks. Totdat Donkor er een kwartier voor tijd inkomt, en men plots het veld breed maakt. Too little, too late. Ik verbaas me er soms over hoe rigide ons trainingsduo vasthoudt aan hun strategie, zeker als het niet werkt.

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
19 januari 2020 10:54  
Geplaatst door: @patrick-laheije

Ik kan me vinden in het feit dat we niet al te dramatisch moeten zijn over de wedstrijd die we tegen Vitesse hebben verloren.

Vitesse heeft gewoon een degelijk team en dat hebben ze gisteren laten zien. Tegen Vitesse is het mijn inziens ook geen schande om van te verliezen....Eigelijk op elke positie een betere speler...Willen we winnen van zoon soort ploeg dan moet iedereen van Fortuna een Top dag hebben en dat was gisteren helaas niet het geval...

Ik ben wel van mening dat we,ondanks het feit dat we van Vitesse hebben verloren wel onze meningen mogen zeggen en frustratie/beleving op tribune mogen uitten ook al is dat negatief....en heeft niks ermee te maken dat deze personen "trainers" zijn of in welke "belachelijke" context je wilt neerzetten.

Ondanks dat hebben ze toch gewoon het beste voor met "ôs clupke" ......

En ja...die grasmat.....helemaal gelijk..ziet dramatisch uit en zal zeker "tuk" zijn om op te spelen...maar waarom heb ik daar de vorige 7 thuiswedstrijden niks over gehoord??

Op naar dinsdag!!!!!

Het ergerlijke hieraan is gewoon dat er weer paar aardappelen beginnen te schreeuwen op de tribune als er 2x een bal verkeerd wordt ingespeeld. 
die denken ook het spelletje uitgevonden te hebben. 

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
19 januari 2020 10:55  
Geplaatst door: @joe-pesci

@robert-smeets

Is ook logisch..na de 1-3 gingen ze weer knokken voor elke meter,dat deden ze daarvoor niet echt en dan slaat er ook geen vonk over naar de tribunes.

Zou logischer zijn als ze, ook ondanks een achterstand en je ziet dat het niet loopt juist dan achter de ploeg te staan.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
19 januari 2020 11:12  
Geplaatst door: @robert-smeets

Ik kan me vinden in het feit dat we niet al te dramatisch moeten zijn over de wedstrijd die we tegen Vitesse hebben verloren.

Vitesse heeft gewoon een degelijk team en dat hebben ze gisteren laten zien. Tegen Vitesse is het mijn inziens ook geen schande om van te verliezen....Eigelijk op elke positie een betere speler...Willen we winnen van zoon soort ploeg dan moet iedereen van Fortuna een Top dag hebben en dat was gisteren helaas niet het geval...

Ik ben wel van mening dat we,ondanks het feit dat we van Vitesse hebben verloren wel onze meningen mogen zeggen en frustratie/beleving op tribune mogen uitten ook al is dat negatief....en heeft niks ermee te maken dat deze personen "trainers" zijn of in welke "belachelijke" context je wilt neerzetten.

En ja...die grasmat.....helemaal gelijk..ziet dramatisch uit en zal zeker "tuk" zijn om op te spelen...maar waarom heb ik daar de vorige 7 thuiswedstrijden niks over gehoord??

Op naar dinsdag!!!!!

Het ergerlijke hieraan is gewoon dat er weer paar aardappelen beginnen te schreeuwen op de tribune als er 2x een bal verkeerd wordt ingespeeld. 

Ik begrijp wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd ga ik ook weleens mee in de emotie vd sport....

Zullen we dat niet allemaal hebben???

Robert...ik denk dat je dat ook beetje moet relativeren....sport en emotie....ook dat hoort erbij...en ja helaas ook vaak in negatieve zin...

Na de pot voetbal denk ik dat de personen die jij bedoelt merendeels weer in de realiteit komen en relativeren....

Ook die mensen hebben echt wel het beste voor...of denk je niet?

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
19 januari 2020 11:43  
Geplaatst door: @robert-smeets

Op naar dinsdag!!!!!

Ik begrijp wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd ga ik ook weleens mee in de emotie vd sport....

Zullen we dat niet allemaal hebben???

Robert...ik denk dat je dat ook beetje moet relativeren....sport en emotie....ook dat hoort erbij...en ja helaas ook vaak in negatieve zin...

Na de pot voetbal denk ik dat de personen die jij bedoelt merendeels weer in de realiteit komen en relativeren....

Ook die mensen hebben echt wel het beste voor...of denk je niet?

Snap zeker ook wat je bedoelt. Vindt het alleen zo jammer. En ja, sport is emotie dat blijkt dan wel. 
nu maar hopen dat ze thuis inderdaad tot inkeer komen

ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
19 januari 2020 11:50  

Het veld is inderdaad bagger. dat mag je denk ik ook wel aan de aanlegger van het veld weiten. Tarkett Group heeft dit gedaan en zou volgens mij ook het onderhoud het eerste jaar doen. Dat was al niet best, het gras was geen gras meer terwijl het gewoon kwaliteitsgrasmatten waren. Tijd om te reclameren bij Tarkett Group!

Over de wedstrijd, niet heel veel van gezien. Vond het persoonlijk erg slaapverwekkend. Alle social media heb ik in de wedstrijd kunnen bekijken. Geen enkele minuut heb ik het gevoel gehad dat Fortuna wilde gaan voor de overwinning. De sfeer in het stadion was gezakt tot een dieptepunt. Waar normaal 90 minuten het team vocaal gesteund wordt was er gisteren helaas niks van terug te horen.
Begrijpelijk als je achter komt te staan maar je merkt dat dit team dat wel nodig heeft als 12de man.

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
19 januari 2020 13:10  

Als je dit veld zo ziet en Fortuna heeft niet de capaciteiten en financiën om het veld in goede staat te krijgen (met kundige mensen) dan speel ik liever kunstgras. Het veld is gewoon waardeloos. Vanaf de tribune lijkt het mee te vallen maar dat is bedrog. 

Thuis verliezen van Vitesse kan gebeuren. Details beslissen de wedstrijd. Passlack die  de 0-1 had moeten maken, Kosolev die een zeldzaam foutje maakte. Rug rechten en op naar Sparta. Hopelijk een uitverkocht uitvak. 

This post was modified 4 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 maanden geleden
19 januari 2020 13:21  

Niet zeuren. Vorige 7 thuiswedstrijden heb ik niemand over het veld gehoord. We waren gister gewon slecht. Geen beleving. Dinsdag herstellen.

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
19 januari 2020 13:28  
Geplaatst door: @martijn-hrmns

Niet zeuren. Vorige 7 thuiswedstrijden heb ik niemand over het veld gehoord. We waren gister gewon slecht. Geen beleving. Dinsdag herstellen.

Hier ben ik het mee eens.Het is veld is zeker slecht, maar daar heeft de tegenstander ook mee te maken.Diemers was wel wat erg veel dat excuus aan het zoeken vond ik in zijn intervieuw. We zijn gisteren gewoon afgetroefd op beleving en een winnaarsmentaliteit die Vitesse wel had.Dinsdag de mouwen weer opstropen en gas geven. 

This post was modified 4 weken geleden by fsc68

ReageerCitaat
Pagina 644 / 697

Inloggen van Registreer aub