Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 652 / 697

Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
24 januari 2020 13:10  
Geplaatst door: @paul-jans
Geplaatst door: @zitterd79
Geplaatst door: @robert-smeets

zal je ze eerst moeten verkopen en dan nog lever je zoveel kwaliteit in dat je daar wel weer veel moeite voor moet doen om bovenop te komen. Kost ook geld. Eerst een aantal miskopen voor je weer wat hebt.

Is je flesje azijn inmiddels al leeg? Wat een negativiteit zeg.

Paul koopt de azijn met dozen te geljk.Idd een hoop paniek om niks.Lijkt erger dan het werkelijk is.80 procent van de clubs hebben te kort.

Je bent zeker een jac opgenoord aanhanger. Ik constateer gewoon heel simpel dat er weer geld is uitgegeven voor het binnen is. Dhr Gun heeft aangegeven dat niet te gaan doen. Blijkbaar dus toch gebeurd. Dat er dan allemaal smoesjes komen is logisch. Feit blijft!

En dan kan er wel geroepen worden komt goed maar dat is vooral op gevoel gebaseerd en niet op feiten. Dat is bedrijfsmatig vragen om problemen. 

Je kunt ook altijd blijven doemdenken. 
zie er ook eens een positieve kant aan. En maar denken, er komen weer een paar miskopen. Ja zo lust ik ze ook wel. Kan nooit goed in jouw ogen 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
24 januari 2020 13:40  

@wim-houben

Niets mij in de mond leggen. Overtuig je eerst in de boeken van Fortuna en kom dan met werkelijke feiten.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
24 januari 2020 13:57  

zal je ze eerst moeten verkopen en dan nog lever je zoveel kwaliteit in dat je daar wel weer veel moeite voor moet doen om bovenop te komen. Kost ook geld. Eerst een aantal miskopen voor je weer wat hebt.

Paul koopt de azijn met dozen te geljk.Idd een hoop paniek om niks.Lijkt erger dan het werkelijk is.80 procent van de clubs hebben te kort.

Je bent zeker een jac opgenoord aanhanger. Ik constateer gewoon heel simpel dat er weer geld is uitgegeven voor het binnen is. Dhr Gun heeft aangegeven dat niet te gaan doen. Blijkbaar dus toch gebeurd. Dat er dan allemaal smoesjes komen is logisch. Feit blijft!

En dan kan er wel geroepen worden komt goed maar dat is vooral op gevoel gebaseerd en niet op feiten. Dat is bedrijfsmatig vragen om problemen. 

zie er ook eens een positieve kant aan. En maar denken, er komen weer een paar miskopen. Ja zo lust ik ze ook wel. Kan nooit goed in jouw ogen 

Dat is niet doemdenken meneer Smeets. Dat is realiteit. En niet specifiek bij fortuna maar algemeen bij aankopen. Voordat je weer een topper hebt komen er ook een aantal voorbij die tegenvallen.

Maar steek je hoofd vooral in de grond voor de werkelijkheid. 

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
24 januari 2020 14:23  

Dat is niet doemdenken meneer Smeets. Dat is realiteit. En niet specifiek bij fortuna maar algemeen bij aankopen. Voordat je weer een topper hebt komen er ook een aantal voorbij die tegenvallen.

Hij heeft wel gelijk,jij hebt altijd alleen maar negatief commentaar.Je moet wel een heel zwaar leven hebben lijkt me.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
24 januari 2020 14:35  

Ik vertrouw erop dat ze bij Fortuna weten wat ze doen. Ik baseer dat op het feit dat ze zich deze transfer periode ‘rustig’ houden. De situatie is niet ideaal, maar is te begrijpen en ik vertrouw er ook op dat het de komende jaren weggepoetst wordt. 

Met Isitan Gün als econoom en beleidsbepaler weten ze wat ze aan doen zijn.  Totaal geen reden voor paniek. Wel dienen ze alert te blijven bij Fortuna met het maken van de juiste keuzes. 

This post was modified 3 weken geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
24 januari 2020 15:22  

Hij heeft wel gelijk,jij hebt altijd alleen maar negatief commentaar.Je moet wel een heel zwaar leven hebben lijkt me.

Wat heeft dat er nu weer mee te maken. Als je niks inhoudelijks kan zeggen hou dan gewoon je mond.

Ik ben realist dat hebben meerdere posts uit het verleden bewezen. 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
24 januari 2020 15:54  

@paul-jans

1. Als je anderen beticht van niet aanwezige inhoudelijke argumenten en gebrek aan realisme  neem ik aan dat jij op de hoogte bent van het reilen en zeilen binnen Fortuna. Ik heb het gevoel dat het aannames zijn anders kom met bewijzen en laat de andere forumleden in hun waarde.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
24 januari 2020 15:56  

Je moet soms geld uitgeven om geld te genereren. Zoiets heet investeren. Als Fortuna in de Eredivisie blijft is het een juiste investering geweest. Je ziet toch dat, en dan met name op sponsorgebied, ze behoorlijke stappen hebben gezet. Zonder deze sponsoren zit je straks elke vrijdag/zaterdag/zondag naast je vrouw op de bank naar de tv te kijken.
Dit is al meermaals aangegeven dat ze een verstandig financieel beleid doorvoeren. Soms moet je genoegen nemen met een verlies als je er uiteindelijk wel maar weer te boven komen. Hier zal vast en zeker een risico inventarisatie op losgelaten zijn. En het kapitaal dat Fortuna heeft, staat op het veld waar het thuishoort. Het station is van binnen voor een groot deel klaar nu, deze kosten heb je dus al niet meer voor de volgende seizoenen. Hooguit wat afschrijving van materiaal.

Keep calm, it's friday! Op naar Sparta!

Fortuna supporter sinds 1999

Joe Pesci en Erwin Stachowiak vonden het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
24 januari 2020 16:41  
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

@paul-jans

1. Als je anderen beticht van niet aanwezige inhoudelijke argumenten en gebrek aan realisme  neem ik aan dat jij op de hoogte bent van het reilen en zeilen binnen Fortuna. Ik heb het gevoel dat het aannames zijn anders kom met bewijzen en laat de andere forumleden in hun waarde.

Grappig dat je mij aanspreekt over andere forumleden in zijn waarde laten. Volgens mij werd ik aangevallen maar goed. 

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
24 januari 2020 16:48  
Geplaatst door: @remco-hannen

Je moet soms geld uitgeven om geld te genereren. Zoiets heet investeren. Als Fortuna in de Eredivisie blijft is het een juiste investering geweest. Je ziet toch dat, en dan met name op sponsorgebied, ze behoorlijke stappen hebben gezet. Zonder deze sponsoren zit je straks elke vrijdag/zaterdag/zondag naast je vrouw op de bank naar de tv te kijken.
Dit is al meermaals aangegeven dat ze een verstandig financieel beleid doorvoeren. Soms moet je genoegen nemen met een verlies als je er uiteindelijk wel maar weer te boven komen. Hier zal vast en zeker een risico inventarisatie op losgelaten zijn. En het kapitaal dat Fortuna heeft, staat op het veld waar het thuishoort. Het station is van binnen voor een groot deel klaar nu, deze kosten heb je dus al niet meer voor de volgende seizoenen. Hooguit wat afschrijving van materiaal.

Keep calm, it's friday! Op naar Sparta!

Inderdaad, er is geïnvesteerd in heel veel zaken zoals het veld, stadion, spelersbus etc. Dat er dan nu een tekort is, is ook niets anders dan logisch. Volgens mij heb je dit met een verkoop van Semedo al wel afgedekt en dan merk je er in onze selectie niets van. 

Wat betreft de selectie is er ook flink geïnvesteerd want vorig jaar was er veel meer inhuur terwijl we nu meer contractspelers met langdurige contracten hebben. Dit zijn in potentie allemaal spelers die nog waarde vertegenwoordigen.

ReageerCitaat
Pagina 652 / 697

Inloggen van Registreer aub