Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 690 / 697

ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
13 februari 2020 19:29  

@paul-jans

Europa League en reguliere competitie kan je slecht met elkaar vergelijken....en de bedragen die omgaan in voetbal zijn echt wat anders dan in ijshockey

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
13 februari 2020 20:10  

ik hoor nog nit waarom arbeidsrecht hier een probleem zou zijn

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
13 februari 2020 20:47  
Geplaatst door: @paul-jans

ik hoor nog nit waarom arbeidsrecht hier een probleem zou zijn

Dat lijkt mij ook niet het probleem. De wetgeving van het land waar het contract getekend is, is gewoon bepalend.

Waar wel verschil zit, is de regelgeving van de bonden (KNVB, KBVB). Neem bijv. de regelgeving met betrekking tot salarissen van niet EU spelers. Lijkt me dat je deze gelijk dient te trekken om een eerlijke competitie te krijgen. Natuurlijk is dit bij de de championsleague ook niet zo, maar dat is geen volledige competitie.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
14 februari 2020 10:18  

Morguh Emmen....een "12 punten" wedstrijd tegen een stug ploegje dat ook in de uitwedstrijden niet heel veel punten pakt.

Hopelijk aardig wat mensen.op de tribune.

Helaas Cox geschorst....maar dan kunnen we onze "nieuwe" aanwinst vanaf de 1e minuut bewonderen..

Is er iets bekend van onze Deen...tijd voor wat "versterking" voorin is wel welkom....

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
14 februari 2020 11:12  

100% gelijk Patrick.

Wederom een mega belangrijke pot.

Ik ben reuze benieuwd naar Lazaros R. en ook onze Deen hoop ik eens in actie te zien.

Meteen vanaf minuut 1 moeten we laten zien dat wij de baas in eigen huis zijn en dat er voor de boeren uit Emmen niks te halen valt, klaar!

Laten we ook hopen dat er voldoende toeschouwers aanwezig zijn en dat die voor dat extra steuntje in de rug zorgen. 

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Fuat Usta
14 februari 2020 12:20  

Het kan een heel fijn weekend worden als Fortuna tegen Emmen wint. Alle concurrenten hebben een zwaar programma dit weekend. Alleen VVV en Sparta geef ik kans om punten te halen. Zwolle, RKC, Den Haag, Twente en Emmen natuurlijk, verwacht ik allemaal te verliezen.

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Fuat Usta
14 februari 2020 12:21  

Wat overigens ook wel een verrassend detail is... Is dat als we winnen morgen in onze 23e wedstrijd, we exact evenveel punten hebben gehaald als vorig jaar na 23 wedstrijden.

This post was modified 2 dagen geleden by LevPen

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14 februari 2020 13:12  

Steeds als Fortuna MOEST winnen dan deden ze dat ook, hopelijk morgen weer. 

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14 februari 2020 20:37  

Vvv staat 1-0 voor..daar gaan we weer

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
14 februari 2020 20:51  

Goh wat verrassend als VVV thuis wint van Heracles, ik blijf erbij als Fortuna uit niet gaat winnen dan degradeerd het! Want ook thuis zal het nog wel paar keer fout gaan te hopen dat dit niet tegen ploegen is waarvan je 200% zeker moet winnen, zoals Emmen morgen. 

ReageerCitaat
Pagina 690 / 697

Inloggen van Registreer aub