Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 691 / 697

Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
14 februari 2020 20:59  

heracles is ook waardeloos. We hadden uit bij hun ook met twee vingers in de neus gewonnen zonder de rode kaart.

Ik zie ons nog eerder boven heracles eindigen dan boven emmen

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
14 februari 2020 23:17  

Thuis winnen van je concurrenten en uit niet ervan verliezen. Dan zet je een flinke stap richting handhaving. Gewoon klote dat de ploegen om ons heen de laatste weken ook punten blijven pakken. Als je morgen wint en ADO pakt 0 punten ben je in elk geval redelijk veilig voor wat betreft directe degradatie. Maar voor plek 16 komen gewoon 4 à 5 ploegen in aanmerking. Het blijft stuivertje wisselen.

This post was modified 2 dagen geleden by Zitterd-VakD

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14 februari 2020 23:18  

Als RKC en ADO verliezen en wij zelf winnen dan maak ik mij over de onderste 2 plekken geen zorgen. Voor de 16de plek(nacompetitie) doen vooralsnog 5 ploegen mee. we kunnen er nu niks zinnigs over zeggen wie als 16de eindigt. VVV speelde het eerste half uur prima, daarna zakte het enorm weg. Emmen is een stugge ploeg en hebben de pech dat ze uitwedstrijden ook niet winnen. Zouden de Emmen supporters met veel vertrouwen richting Fortuna kijken? Ik betwijfel het.  

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
15 februari 2020 09:36  
Geplaatst door: @fortuna54

Als RKC en ADO verliezen en wij zelf winnen dan maak ik mij over de onderste 2 plekken geen zorgen. Voor de 16de plek(nacompetitie) doen vooralsnog 5 ploegen mee. we kunnen er nu niks zinnigs over zeggen wie als 16de eindigt. VVV speelde het eerste half uur prima, daarna zakte het enorm weg. Emmen is een stugge ploeg en hebben de pech dat ze uitwedstrijden ook niet winnen. Zouden de Emmen supporters met veel vertrouwen richting Fortuna kijken? Ik betwijfel het.  

Als je vandaag wint en Ado verliest van PSV dan heb je 9 punten voor op plek 17,die ga je dan normaal gesproken niet meer weggeven.Vanavond moet je kost wat kost winnen en een over mijn lijk mentaliteit tonen.

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
15 februari 2020 16:07  

Als...als.....als fortuna verliest en de concurrenten winnen wat dan??

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
15 februari 2020 17:03  

Als telt niet, 3 punten wel, ok 1 punt ook, maar daar schieten we niet veel mee op. 

Patrick Laheije vond het leuk
ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Fuat Usta
15 februari 2020 17:24  

Gewoon 3 punten! Klaar!

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
15 februari 2020 17:56  
Geplaatst door: @joe-pesci

Als...als.....als fortuna verliest en de concurrenten winnen wat dan??

Dan doen we enorm slechte zaken en is plek 16 een stuk reëeler dan plek 15 of hoger.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
15 februari 2020 18:53  
Geplaatst door: @levpen

Het kan een heel fijn weekend worden als Fortuna tegen Emmen wint. Alle concurrenten hebben een zwaar programma dit weekend. Alleen VVV en Sparta geef ik kans om punten te halen. Zwolle, RKC, Den Haag, Twente en Emmen natuurlijk, verwacht ik allemaal te verliezen.

Ik had de laatste weken vaker verwacht dat bepaalde ploegen in onze "omgeving" punten zouden verspelen....helaas aantal keren bedrogen uitgekomen.....

Laten we eerst naar "os fortuna" kijken voordat we het over andere ploegen/uitslagen hebben....er MOET gewonnen worden en wat de concurrenten doen zien we daarna wel!!

Ik denk wel dat we goeie kans hebbuh om te winnen vandaag. We presteren thuis niet slecht en Emmen presteert uut niet goed. ..eigelijk vergelijkbaar met ons. Ik vind ondanks dit gegeven Emmen niet slecht en het zal zeker een vechtpot worden. Ik hoop dat Damascan eindelijk weer eens bruikbare balluh krijgt....want hij is gewoon levensgevaarlijk in scoribmbgspositie...

Vandaag moet de 12e man/vrouw het verschil maken.....

Ik heb een goed gevoel en e4 veel zin in....  

Graas vrete.....

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
15 februari 2020 19:13  

En zie.......Twente gewoon

met 2-0 voor...pffff

ReageerCitaat
Pagina 691 / 697

Inloggen van Registreer aub