Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 7 / 22

Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
15 mei 2019 16:49  
Geplaatst door: Gohf046
Geplaatst door: Paul Jans
...

Ik vind dit wel iets te makkelijk Paul. Fortuna heeft in mijn optiek geen enkele speler die niet verkoopbaar is. Wanneer de prijs goed is moet Fortuna gewoon verkopen. Kijk naar Semedo vorig jaar...zei ook bijna iedereen die moeten we houden word alleen maar meer waard. Een seizoen later is hij nog maar een een fractie waard van de 2.5/3 miljoen die we eerst konden krijgen.

Maar goed je hebt natuurlijk wel een punt dat er indien een speler verkocht word er ook een adequate vervanger gehaald moet worden. Dat is in de winterstop niet echt gelukt vandaar dat ik je wel begrijp.

Het grappige hierin is overigens wel dat ik een van de weinig was die Semedo wel voor 2-3 miljoen wilde verkopen. Omdat hij nog niks op eredivisieniveau bewezen had en een vleugelspeler het in de KK divisie nu eenmaal makkelijker heeft dan in eredivisie.

Maar als ik nu naar het geheel kijk dan denk ik dat we zonder Diemers en Kosolev en hiervoor in de plaats twee "normale" eredivisie spelers we toch onder de streep waren geëindigd. Dus er is heel wat te doen en hierin spreek ik Pfennings dan toch echt tegen dat er dan WEL heel wat MOET gebeuren. Het worden interassante maanden waarin Dorenberg weer heel optimistisch zal posten en ik wat nuances zal aanbrengen 🙂 

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
15 mei 2019 17:14  

De winterse transferwindow die we hebben gehad, stemt me niet echt positief.

De talenten die geen talenten zijn/waren ...

Hopelijk gaat ut nu anders worden ingevuld voor het nieuwe seizoen..

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
15 mei 2019 18:08  
Geplaatst door: Don Leo
Geplaatst door: Fortuna54

Heerings en Hutten vertrekken zo melden ze zelf op Instagram. 

Fijn dat Heerings ook vertrekt, hopelijk hebben we volgend seizoen wat betere verdedigers.

Toch had ik Heerings er graag weer bij gehad. Goede back up 

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 maanden geleden
15 mei 2019 20:08  

Waarom gaat Hütten en heerings weg 

willen ze zelf weg wil Fortuna niet meer verder met ze 

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 maanden geleden
15 mei 2019 21:23  

Waarom wordt er in het stadion reclame gemaakt van de hoofdsponsor van Feyenoord droomparken ????????????

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
15 mei 2019 22:01  

Uiteindelijk 80 goals tegen is veel te veel. Scorend was het in orde, alleen dat waren in hoofdzaak de gehuurde spelers. Dus enorm veel werk aan de winkel.

Nieuwe doelstelling komend seizoen? Plaats 12 minimaal?

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
15 mei 2019 22:38  

Ik vraag me idd ook wel af of de spelers zoals bv Hutten, Heerings weg moeten of dat ze zelf weg willen?

Ik was bij het afscheid ook wel verrast dat Stokkers ons gaat verlaten. Zou die terug naar zijn thuis  "Sparta"  gaan om de plaats van Veldwijk in te nemen??

We hebben op Semedo na niks meer van spits of iets dergelijks.

Hebben ze soms al iets achter de hand??? 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
15 mei 2019 22:44  

er werd van zoveel spelers afscheid genomen dat ik misschien wat gemist heb maar is ook afscheid genomen van rodriquez en heerings. stond ik niet op te letten toen die de bloemen kregen?

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
15 mei 2019 22:52  

Heerings wel...Rodriquez heb ik ook niet mee gekregen..

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
15 mei 2019 22:55  

Rodriquez heeft idd geen bloemen gekregen.Overigens hoorde ik vanavond dat Glenn Bijl van Emmen en Mario Engels bij Fortuna op het lijstje staan.

ReageerCitaat
Pagina 7 / 22

Bezig

Inloggen van Registreer aub