Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 707 / 757

Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 februari 2020 14:45  
Geplaatst door: @paul-jans

@patrick ik ben het voor groot deel met je eens behalve dat de komende 3 wedstrijden wel alles bepalend zijn. haal je daar niet 7 of 9 punten eindigen we onder de streep.

Lekker makkelijk om zomaar te roepen dat wij minimaal 7-9 punt moeten hebben om daar aan toe te voegen dat wij anders onder de streep eindigen. Jij weet nu al wat de concurrentie gaat doen de komende weken? Wie weet zijn 6 punten de komende 3 wedstrijden  ook wel genoeg en winnen we vervolgens thuis van PSV(bijvoorbeeld). Niemand weet hoeveel punten Fortuna en de concurrentie nodig  hebben om zich veilig te spelen. 3 x niet verliezen is een gigantische opgave...

This post was modified 2 maanden geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
23 februari 2020 15:29  

Ultee schijnt goede gesprekken te hebben om volgend jaar ook trainer van Fortuna te zijn.

Kan dit alleen maar toejuichen.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 februari 2020 15:43  
Geplaatst door: @robert-smeets

Ultee schijnt goede gesprekken te hebben om volgend jaar ook trainer van Fortuna te zijn.

Ik ben wel benieuwd wat Hofland van plan is, ik denk dat hij zal vertrekken. Een ervaren trainer/assistent zou mijn voorkeur hebben! 

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
23 februari 2020 15:48  
Geplaatst door: @fortuna54

Ik ben wel benieuwd wat Hofland van plan is, ik denk dat hij zal vertrekken. Een ervaren trainer/assistent zou mijn voorkeur hebben! 

Dat zal intern wel bekend zijn denk ik!!!

Die gaat gewoon vertrekken....

Kan Sjors zijn eigen staf samenstellen...en dan eens kijken of er dingen anders worden in speelstijl.... 

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
23 februari 2020 16:20  
Geplaatst door: @patrick-laheije

Kan Sjors zijn eigen staf samenstellen...en dan eens kijken of er dingen anders worden in speelstijl.... 

Voor Sjors is het misschien dan wel gemakkelijker om zijn eigen gedachte en wisselbeleid door te voeren. Nu gaat het denk ik toch ook veel via Kevin en wat Kevin niet wilt gebeurt ook niet. Althans dat gevoel dat heb ik daar Kevin de voetballer is.

Ik ben benieuwd de komende weken op beide vlakken. Zal Sjors ook bij een eventuele degradatie aanblijven? Welke spelers blijven enz. Maar eerst Venlo uit. Volle bak ertegenaan!

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
23 februari 2020 18:42  

Hofland heeft nog een contract tot 2022 dus kan niet zomaar weg. Verder geeft Ultee voor zijn verlenging nergens aan in welke rol.

Kan dus best zijn dat Hofland hoofdtrainer is en Ultee assistent of een andere constructie.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 februari 2020 19:31  
Geplaatst door: @frodootje

Hofland heeft nog een contract tot 2022 dus kan niet zomaar weg. Verder geeft Ultee voor zijn verlenging nergens aan in welke rol.

Kan dus best zijn dat Hofland hoofdtrainer is en Ultee assistent of een andere constructie.

Alles kan. Maar Hofland is zwaar ontevreden hoe het nu gaat. Hij stoort zich enorm aan het aankoopbeleid en dat Fortuna geen eigen training complex heeft. Ik zou niet weten welke club, maar als er interesse komt voor Hofland dan is hij denk ik weg bij Fortuna. Vele zien hem liever vertrekken dan dat hij blijft, dat gevoel heb ik. 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 12 maanden geleden
23 februari 2020 20:20  

Ultee gaat tekenen los van handhaving of niet. En die gaat zijn functie als hoofdtrainer echt niet opofferen voor een positie als assistent-trainer. Zal dan ook nog meer duidelijk worden wat zijn kwaliteit als hoofdtrainer is. 

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
23 februari 2020 21:42  
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Ultee gaat tekenen los van handhaving of niet. En die gaat zijn functie als hoofdtrainer echt niet opofferen voor een positie als assistent-trainer. Zal dan ook nog meer duidelijk worden wat zijn kwaliteit als hoofdtrainer is. 

Ik denk dat de kwaliteit van Ultee pas echt duidelijk wordt wanneer (met alle respect) Hofland niet meer bij de TS is.

Ik heb nog steeds het gevoel dat de hand van Hofland voor 90% bepalend is....

Waarom is het tactisch nog net zoon groot vraagteken als vorig seizoen en waarom nog steeds geen uutpot gewonnen sinds.....lange tijd????

Ben benieuwd......ut worden spannende tijden.....nu hopelijk wel de VAR in ons voordeel de komende 4 pottuh

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
23 februari 2020 22:39  

@patrick-laheije

Waarom zou Hofland niet gewoon blijven? 
Zie geen reden waarom die weg zou moeten, of hij zal het perse zelf willen

ReageerCitaat
Pagina 707 / 757

Inloggen van Registreer aub