Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 708 / 757

Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 februari 2020 22:50  
Geplaatst door: @robert-smeets

@patrick-laheije

Waarom zou Hofland niet gewoon blijven? 
Zie geen reden waarom die weg zou moeten, of hij zal het perse zelf willen

Vanwege het laatste punt misschien? Scheen toch niet blij te zijn met vele "randzaken" die bij een profclub horen??

Tja...sommige dingen kan je niet 1,2.3 veranderen...toch

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
24 februari 2020 02:19  

Los van de VAR en Nijhuis.  We kunnen wel blijven zeuren over het feit dat wij benadeeld worden. Maar het is telkens het zelfde liedje. Wij spelen aardig en andere teams profiteren van off days van pakweg Groningen,  Vitesse  Az enz.  Wij nooit.  Neem nu zaterdag.  Kosolev pakt enkele ballen Maar bij die 2-1 had hij die bal moeten pakken in eerste instantie.  Dammers speelt een prima pot. Maar  staat ook een meter van Bozinek bij die 2-1. Is hem dat te verwijten , ik zeg nee anders speel je wel in de top. Zo is er iedere week wel iets. Verliezen wij bij VVV dan vrees ik voor degradatie 

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
24 februari 2020 08:34  
Geplaatst door: @wil-peters

Los van de VAR en Nijhuis.  We kunnen wel blijven zeuren over het feit dat wij benadeeld worden. Maar het is telkens het zelfde liedje. Wij spelen aardig en andere teams profiteren van off days van pakweg Groningen,  Vitesse  Az enz.  Wij nooit.  Neem nu zaterdag.  Kosolev pakt enkele ballen Maar bij die 2-1 had hij die bal moeten pakken in eerste instantie.  Dammers speelt een prima pot. Maar  staat ook een meter van Bozinek bij die 2-1. Is hem dat te verwijten , ik zeg nee anders speel je wel in de top. Zo is er iedere week wel iets. Verliezen wij bij VVV dan vrees ik voor degradatie 

@Wil Peters

Ik vind dat we alle recht hebben om ons benadeeld te voelen en daarover mogen wij als supporters ook klagen, vind ik.

Ik maak afgelopen zaterdag de reis naar Rotterdam om mijn clubje te steunen en zie een goed acterend Fortuna (aanvallend onmachtig) en zie dat we daar zwaar worden genaaid op alle fronten, en niet de eerste keer.

Dammers speelde zeker een goede pot, zoals de meesten bij Fortuna maar om hem die goal aan te rekenen, misschien moet hij korter staan daar maar dit zijn momentopnames in mijn beleving.

Maar omdat wij niet scoren voorin blijven we die druk houden achterin en zal ieder klein foutje zo onder de loep genomen worden.....

Zie Feyenoords spits Bozinek, die heb ik de hele pot niet gezien maar maakt de 2-1 omdat hij op de juiste plek staat, zie Damascan die staat ook 1 keer op de juiste plek waar hij moet scoren (in mijn beleving) maar schampt de bal, dit zijn wel de momenten waarin wij moeten toeslaan tegen de grote clubs.

En om meteen over degradatie te praten vind ik ook wat ver gaan, laten we vooral de rust bewaren en achter ons clubje blijven staan, ik hoop wel op een iets andere formatie of beter gezegd opstelling tegen VVV (Aub Ciss op t bankje ) en 2 echte centrum spitsen in een 4-4-2 systeem (is mijn persoonlijke mening)

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
24 februari 2020 08:49  

Helemaal mee eens.De VAR heeft ons net als vorig seizoen punten gekost,die zou je aan het eind van het seizoen maar net te kort komen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
24 februari 2020 11:10  
Geplaatst door: @zitterd79

Helemaal mee eens.De VAR heeft ons net als vorig seizoen punten gekost,die zou je aan het eind van het seizoen maar net te kort komen.

Bij Heracles was Fortuna tot aan het penalty helemaal niet in de problemen en hadden wij het beste voetbal van het seizoen. De rode kaart + penalty(wat terecht was) heeft de wedstrijd doen kantelen. De scheidsrechter heeft hier een grote invloed op gehad en dat is nooit de bedoeling toch?

Tegen FC Emmen was niet hoogstaand maar wie daar het eerste doelpunt zou maken zou winnen, Fortuna is daar een 100%  strafschop ontnomen. Dan zag de wereld er iets rooskleuriger eruit.

Ik weet niet hoeveel punten het ons heeft gekost, maar dat Fortuna meer punten had gehad met een correcte var is een feit. Heel frusterend ook al moet Fortuna zelf beter voetballen en zelf kansen creëren en afmaken. Je zou maar wéér genaaid worden in een van de komende 3 wedstrijden waar de belangen enorm groot zijn. 

This post was modified 1 maand geleden 5 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
24 februari 2020 12:02  

Wanneer spelen we eens in het uittenue wie weet brengt het ons geluk, of heeft Fortuna niet de financiële (was) middelen om die shirts schoon te krijgen? 

Dan draag ze maar uit bij VVV daar worden ze niet zo snel vies. 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
24 februari 2020 13:21  

uit ado ook niet 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
24 februari 2020 13:48  
Geplaatst door: @paul-jans

uit ado ook niet 

Zo kennen we jou weer Paultje....

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
24 februari 2020 15:21  

hoezo? ik bedoel uit bij ado is ook kunstgras toch 🙂

plus zelfde kleuren dus uittenue.

snap niet helemaal wat je bedoeld 🙂

ReageerCitaat
Richard Dols
(@richard-dols)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
24 februari 2020 16:21  

Ja we zijn het er allemaal wel over eens! kut  VAR en scheids. En geen goede aanval. Zolang Hofland en Ultee niet veranderen wat ze wel in de hand hebben. Blijft dat 2e onveranderd. Kijk we kunnen wel zeuren Dammers niet op plek waar 2-1 valt. Kosolev die bal loslaat. Diemers die niet in zijn beste vorm verkeerd. Maar die hebben nog een belangrijk aandeel in een goed spelend Fortuna. Ciss die niet eens 50%aanwezig is op het veld niet. Een spits Sambou die enkel verdedigers mee trekt maar nooit op goal schiet niet.4-4-2 lijkt mij wel een optie. En dat is toch aan de heren zelf kun je de overige wedstrijden de beste VAR hebben. Daar moet het veranderen

ReageerCitaat
Pagina 708 / 757

Inloggen van Registreer aub