Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 75 / 605

naoveure
(@naoveure)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
18 juni 2019 16:05  
Geplaatst door: LU

Geplaatst door: naoveure

Zou er niet raar van opkijken als Boymans met een of ander prestatiecontract zou tekenen. Hij was in zijn Utrecht tijd zeer lovend over Ultee.

Boijmans heeft al bij Almere getekend.

Kan me vergissen maar ik geloof dat hij nog niet officieel getekend heeft?

In het Yanmar Stadion wil de ervaren aanvaller weer topfit worden, met als uiteindelijk doel om een contract voor het nieuwe seizoen af te dwingen. 

Meer dat dit heeft Almere zelf hier niet over naar buiten gebracht

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
18 juni 2019 16:19  

Succes vol ????? Laatste 2 jaar oke het eerste jaar was een treetje lager ik kan niet zeggen dat we afgelopen jaar successen waren te vinden en zeker niet de huurlingen van in de winterstop eigenlijk hadden we nacompetitie moeten spelen 

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 7 maanden geleden
18 juni 2019 16:47  

We mogen nu toch wel tot de conclusie komen dat de eerste batch spelers niet voor Fortuna heeft gekozen. Ik laat me graag verrassen maar eerste training is al uitgesteld vanwege tekort aan spelers. Eerste tekenen zien er toch niet goed uit. Hopelijk geen grote groep testspelers want dat biedt geen zekerheid op een contract

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
18 juni 2019 17:03  
Geplaatst door: Paul Jans
Geplaatst door: Fortuna54
Geplaatst door: Richard Coenen

Alle spelers moeten of beter of gelijkwaardig zijn als vorig seizoen toen was het al met de hakken over de sloot.

Ben ik het volledig mee eens. Hoeveel spelers van het vorig seizoen waren eredivisie waardig? Stuk of 6(Diemers Kosolev Smeets Pinto Lamprou Dammers)? Als we nu eens van 6 naar 10 spelers gaan die het niveau aankunnen dan zet de club wederom stappen in de juiste richting. Het liefst wil je 15 spelers die het niveau aankunnen maar dat gaat helaas niet lukken. 

Rodriguez tel je nu het uitkomt niet meer mee?

Verder doe je nova en El messa toch wel te kort vind ik. En macintoch vond ik ook prima spelen. We moeten nog maar zien of we een betere gaan vinden.

Als je kijkt naar een heel seizoen had ik meer verwacht van Novakovich en Rodriguez maar goed dat is een mening opzicht. Mac intosch vond ik een prima oplossing voor in de winterstop en was duidelijk beter als Essers en Ciranni, ik had hem graag erbij gehouden al was het als back-up. Nova heeft meer slechte als goeie wedstrijden gespeeld vind ik, maar dat kan ook waarschijnlijk door gekozen tactiek komen. 

This post was modified 6 maanden geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
18 juni 2019 17:06  
Geplaatst door: Marc Franssen

Succes vol ????? Laatste 2 jaar oke het eerste jaar was een treetje lager ik kan niet zeggen dat we afgelopen jaar successen waren te vinden en zeker niet de huurlingen van in de winterstop eigenlijk hadden we nacompetitie moeten spelen 

Wij zijn er toch mooi in gebleven, al was het met hangen en wurgen na de winterstop. 

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
18 juni 2019 17:41  

Ik vind dat de club zich te afzijdig houdt, zo zouden toch minstens van zich kunnen laten horen dat ze met spelers aan het onderhandelen zijn. Zonder namen te noemen.

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
18 juni 2019 17:49  

Jongens echt waar.

Wat zeuren jullie toch allemaal. Wat een negativiteit. Waar is het vertrouwen? 

Volgens mij realiseren de meeste niet eens dat we voor hetzelfde geld nu ergens in de KKDivisie hadden gespeeld.

Heb zo langzamerhand het idee dat mensen die zoveel negativiteit posten helemaal geen Fan zijn van Fortuna maar gewoon wat komen steuken.

Ik heb er iig 100% vertrouwen in dat we bij de start van de Competitie een volwaardige selectie hebben. Dat het wat langer duurt is m.i. juist een goed teken. En vindt ook totaal niet relevant dat de club info naar buiten moet maken als men met een speler bezig is. 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 8 maanden geleden
18 juni 2019 17:52  

Zo is het Robert. Komt helemaal goed. Fortuna is goed bezig. 

Overigens is de training niet uitgesteld wegens een tekort aan spelers.

Dat een aantal spelers niet gekozen heeft voor Fortuna is niet gestaafd met bewijzen. Fortuna weet wel beter ook richting buitenland.

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
18 juni 2019 17:55  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Ik vind dat de club zich te afzijdig houdt, zo zouden toch minstens van zich kunnen laten horen dat ze met spelers aan het onderhandelen zijn. Zonder namen te noemen.

Wat wil je horen dan.....we zijn met een spits bezig, een middenvelder en met een verdediger  🤣 🤣  🤣  

En achja voor wat betreft de namen. Ik was bijvoorbeeld vorig jaar ook heel enthousiast over de eerste spelers en ik zag bijvoorbeeld ook niet de meerwaarde van koselev.....zo zie je maar dat ik een supporter ben en geen voetbalkenner 

ReageerCitaat
Albert Eijkenboom
(@albert-eijkenboom)
Fuat Usta
18 juni 2019 18:00  

Ik hoop dat jullie allemaal gelijk krijgen. Maar jullie moeten dan ook niet mekkeren als het de verkeerde kant op gaat.

ReageerCitaat
Pagina 75 / 605

Inloggen van Registreer aub