Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 76 / 218

Barrie Skywalk
(@barrie-skywalk)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
18 juni 2019 18:29  
Geplaatst door: Albert Eijkenboom

Ik hoop dat jullie allemaal gelijk krijgen. Maar jullie moeten dan ook niet mekkeren als het de verkeerde kant op gaat.

Als jij dan nu stopt met mekkeren is iedereen tevreden 😀 

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
18 juni 2019 18:33  

Nou, duidelijk dat ze met spelers bezig zijn. De Fin en Rutten, die eigenlijk al zo goed  als rond was, maar hw6eft gewacht en hop andere aanbieding en weg. Maar af en toe komt dan ook een andere voorbij en  misschien is die wel beter. Ja, er moet heel wat bij en goh ja dat weet Fortuna ook. We kunnen niet meer als afwachten.

This post was modified 1 maand geleden by Maurice I

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
18 juni 2019 18:37  

Ik hoop dat jullie allemaal gelijk krijgen. Maar jullie moeten dan ook niet mekkeren als het de verkeerde kant op gaat.

Dan hoop ik ook dat jij dan meteen kunt toegeven als het zo is.

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
18 juni 2019 19:25  
Geplaatst door: Robert Smeets

Dan hoop ik ook dat jij dan meteen kunt toegeven als het zo is.

voor sommigen wordt het echt tijd dat het seizoen begint...."discussies" zijn niet meer te volgen... 🤣  🤣 

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
Lid geworden: 11 maanden geleden
18 juni 2019 19:29  

Het probleem is dat we normaal gesproken een pot bier vast hebben en op de tribune staan als we aan het discussiëren zijn over de spelers  🤣  😞

ReageerCitaat
Erik Hillen
(@erik-hillen)
Panos Vouis
18 juni 2019 20:06  

En worden er dadelijk wel nieuwe namen gepresenteerd, komen dezelfde mensen weer met hun commentaar hoe slecht ze wel niet zijn, omdat ze geen messi, Ronaldo of neymar heten of iets mindere statistieken hebben dan deze spelers

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
18 juni 2019 20:49  
Geplaatst door: Erik Hillen

En worden er dadelijk wel nieuwe namen gepresenteerd, komen dezelfde mensen weer met hun commentaar hoe slecht ze wel niet zijn, omdat ze geen messi, Ronaldo of neymar heten of iets mindere statistieken hebben dan deze spelers

Ja, dat is een vast patroon aan het worden. 

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
19 juni 2019 00:36  

Vitesse gaat niet verder met Buttner en van der Werf. Welkom bij ons als ze betaalbaar zijn. Overigens is het verdacht stil rondom Oss uitblinker Dogan. Zij  wij er met bezig?Wat betreft de zgn contacten met PSV. Het draait allemaal om geld. Als Fortuna interesse heeft in pakweg Mauro en een huursom van 75.000 Euro wil betalen en ADO 80.000 gaat hij naar Ado. Die zgn contacten  zeggen mij niets. Het draait simpelweg om geld.

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
19 juni 2019 00:54  

Indien er nog mensen zijn die hoopten dat wij Romero van PSV konden huren. Jammer dan hij gaat op huurbasis naar Velez Sarsfield.

ReageerCitaat
naoveure
(@naoveure)
Panos Vouis
19 juni 2019 00:58  

Dante Rigo gaat 'm ook niet worden:

Rigo is de afgelopen weken weleens in verband gebracht met Fortuna Sittard, maar de Limburgers lijken kansloos om hem in te lijven. 

ReageerCitaat
Pagina 76 / 218

Bezig

Inloggen van Registreer aub